TV + Series

«Μέλισσες» εναντίον μοντέλων και στη μέση το «Λόγω Τιμής»

Νικητές και χαμένοι στη μάχη του prime time

115071-630725.jpg
Βαγγέλης Περρής
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Greece's Next Top Model 2

Το τηλεοπτικό σκηνικό έχει σχεδόν ολοκληρωθεί. Ποιος κερδίζει τη μάχη της τηλεθέασης;

Ξημέρωσε. Οι κανονικοί άνθρωποι πλύθηκαν, πήραν πρωινό, άντε άνοιξαν και το κινητό τους για να δουν τις τελευταίες ειδήσεις. Οι υπεύθυνοι των τηλεοπτικών προγραμμάτων ξενύχτησαν πάνω από τις οθόνες περιμένοντας το e-mail με τα ποσοστά τηλεθέασης. Το τηλεοπτικό σκηνικό μπαίνει πλέον στη φάση της ολοκλήρωσης, οι περισσότερες εκπομπές έχουν πάρει θέση στην αρένα και από την πορεία τους στους πίνακες «με τα νούμερα» εξαρτάται η ζωή δεκάδων εμπλεκομένων.

Η Τρίτη ήταν η μέρα που στο prime time επιβεβαιώθηκε η κυριαρχία του ριάλιτι μόδας Greece's Next Top Model όπου, παρά το ξεχείλωμά του (ίσως και χάρη σε αυτό), σημείωσε τηλεθέαση 20,9% στο σύνολο του κοινού και 28,9% στο δυναμικό κοινό. Απέναντί του στάθηκε σαν ίσος προς ίσο το νέο τρεντ «Άγριες μέλισσες», το οποίο κατέκτησε με άνεση την πρωτιά στο σύνολο (24,7%) και βγήκε δεύτερο στο δυναμικό κοινό, αλλά με μικρή διαφορά (22% οι «Μέλισσες», ενώ την ίδια ώρα το GNTM είχε μία μονάδα παραπάνω).

Όπως από αρχαιοτάτων χρόνων γνωρίζουμε, όταν παλεύουν τα βουβάλια την πληρώνουν τα βατράχια, και στη συγκεκριμένη περίπτωση ο λογαριασμός πήγε στο «Λόγω τιμής: 20 χρόνια μετά», το οποίο τριγύριζε γύρω από τη βάση (11%), ενώ μόλις πριν από μία βδομάδα ήταν ο πρίγκιπας της ζώνης με τριαντάρια που φάνταζαν σαν ατράνταχτη περιουσία.

Δύσκολη ήταν και η εκκίνηση της βασίλισσας Ελένης Μενεγάκη. Η αποδοχή της πρεμιέρας της ήταν περίπου 14% στο σύνολο του κοινού, ενώ στο δυναμικό πήγε καλύτερα (15,4%) ξεπερνώντας το «Μεσημέρι με το Γιώργο Λιάγκα», αλλά βλέποντας την πλάτη του «Shopping star» (23,6%), του Μουτσινά (21,2%), του Ρουκ Ζουκ (18,9%) και −γκούχου γκούχου− του «Κωσταντίνου και Ελένης» (17,2%).

Βέβαια είναι πολύ νωρίς για να γίνουν αναλύσεις και να βγουν συμπεράσματα. Άλλωστε μέχρι στιγμής το γεγονός της τηλεοπτικής χρονιάς δεν προέρχεται από τα μέινστριμ προγράμματα, αλλά από τη συμμετοχή του Μένιου Φουρθιώτη στο weekend πρόγραμμα του Σκάι. Τον είδαμε να κάθεται με άνεση στον καναπέ της Τατιάνας Στεφανίδου και να μιλάει για θέματα ομορφιάς, προωθώντας κάποιες θεραπείες που όπως πάντα συμβαίνει με τα προϊόντα του Μένιου − έχουν υιοθετηθεί και από πλειάδα σταρ του Χόλιγουντ, όπως η Kate Moss και η ελληνίδα Jennifer Aniston!

Περιέργως, το τηλεοπτικό κοινό των 3 εκατομμυρίων που με φανατισμό ακολουθούν τον Φουρθιώτη, δεν εκτίμησε τις αλήθειες του συμπαθούς παρουσιαστή και επεφύλαξε για τον Σκάι μονοψήφια ποσοστά, αλλά σίγουρα υπάρχει χρόνος για να διορθωθούν όλα! Μην ξεχνάμε ότι πάντοτε στην εκκίνηση της σεζόν γίνονται λάθη, είτε από τους τηλεθεατές είτε από τους υπεύθυνους των προγραμμάτων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ