TV + Series

Ελλάδα, έχεις κοινωνικά μηνύματα

Στα ταλέντα υστερούμε

115071-630725.jpg
Βαγγέλης Περρής
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Ελλάδα έχεις ταλέντο

Το «Ελλάδα, έχεις ταλέντο» κανονικά θα έπρεπε να είναι μία εκπομπή όπου κάποιοι παρουσιάζουν το ταλέντο τους, η επιτροπή τούς κρίνει και στο τέλος κερδίζει ο πιο ταλαντούχος. Φέτος είναι φανερό ότι λείπει το βασικό συστατικό, δηλαδή οι ταλαντούχοι. Αυτό έχει ως συνέπεια να ανακυκλώνονται συμμετοχές παλαιότερων χρόνων (όχι οι καλύτερες) και να καταβάλλεται ηρωική προσπάθεια ώστε να γεμίσει ο τηλεοπτικός χρόνος, μια που ο τούρκος παραγωγός αποφάσισε να βγάλει από τη μύγα ξύγκι και επέβαλε δισεβδομαδιαία μετάδοση.

Ο πρώτος που ρίχνεται στη μάχη των καθυστερήσεων είναι ο παρουσιαστής Γιώργος Λιανός. Επιμηκύνει το πρόγραμμα κατά 10 τουλάχιστον λεπτά κάνοντας αστεία σκετσάκια πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την εμφάνιση των διαγωνιζομένων. Η ελληνική αυτή πατέντα ακολουθεί τον ανατολίτικο κανόνα «πάμε και ό,τι βγει» και συνήθως αυτό που βγαίνει αδικεί τα προσόντα του παρουσιαστή.

Οι δεύτεροι που ριψοκινδυνεύουν προκειμένου να προσφέρουν χρόνο στην παραγωγή είναι οι κριτές. Αφού εξαντλήσαν τις παρλάτες και τις αυτοαναφορές τους, ταμπουρώθηκαν στα «μηνύματα» που εκπέμπουν οι συμμετοχές. Και αν στην περίπτωση του μπούλινγκ προκλήθηκε ένας ενδιαφέρον διάλογος, οι επόμενες περιπτώσεις απλώς ακολουθούν τη μανιέρα και τα «μηνύματα» που αποκαλύπτονται είναι τραβηγμένα από τα μαλλιά. Στο τελευταίο επεισόδιο εμφανίστηκε –ή μάλλον επανεμφανίστηκε– συμπαθής νέος ο οποίος τραγούδησε ένα σχεδόν αφελές ζεϊμπέκικο με ανάλογους στίχους που μιλούσαν για ένα χαμένο έρωτα και κατέληγαν στο ρεφρέν «να θυμάσαι τον αλήτη που σ' αγάπησε και που κάποτε για πάρτη σου γονάτισε». (Σε αυτό το σημείο ο καλλιτέχνης το γύρισε στην παντομίμα και γονάτισε). Οι κριτές εντυπωσιάστηκαν και συγκινήθηκαν διότι ο στίχος προέρχεται από προσωπική ιστορία του διαγωνιζόμενου και προχώρησαν σε εκφώνηση πορισμάτων σχετικά με την εγκατάλειψη, τους κλειστούς χαρακτήρες που έχουν δικαίωμα στον έρωτα, τη δυστυχία που προκαλούν οι σχέσεις με συντρόφους οι οποίοι δεν μοιράζονται πράγματα και την ανάγκη να χαμογελάμε γιατί η ζωή είναι όμορφη. Μπορεί να έπεσαν στην κοινοτοπία και την υπερβολή, αλλά κατόρθωσαν ένα θέμα που σε οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου θα διαρκούσε μετά βίας ενάμιση με δύο λεπτά να το τραβήξουν για ένα τέταρτο! Τους αξίζουν συγχαρητήρια ίσως και το φετινό πρώτο βραβείο, γιατί τέτοιο ταλέντο είναι πραγματικά σπάνιο.

 

ΕΝΩΠΙΟ ΕΝΩΠΙΩ

Ο παρουσιαστής Μένιος Φουρθιώτης κατέθεσε μήνυση κατά του τεχνικού προϊσταμένου του Open διότι δεν εξασφαλίζει στα «Αποκαλυπτικά - plus - live» την τεχνική υποστήριξη που απαιτείται. Παρατηρώντας τη μηνυτήρια αναφορά βλέπουμε τα εξής: Το κείμενο γράφει «εμφανίστηκε ενώπιο ο Φουρθιώτης Μαίνανδρος, κάτοικος στο μαρούσι, εγγράμματός, επαγγέλματος δημοσιογράφος». Σε μία πρόταση δηλαδή υπάρχουν τρία λάθη (ενώπιο, μαρούσι, εγγγράμματός) και δύο αποκαλύψεις...

ΕΛΑ ΝΑ ΦΑΣΩΘΟΥΜΕ ΝΤΑΡΛΙΝΓΚ
Ο εναλλακτικός Γιώργος Μαυρίδης δεν κάνει ό,τι οι πουλημένοι στην τηλεοπτική εμπορευματοποίηση συνάδελφοι. Αυτός προφυλάσσει τις βαθιά ανθρώπινες σχέσεις του από τα αδηφάγα media, αλλά έλα που ένα drone τον ανακάλυψε καθώς φιλιόταν με το κορίτσι του πάνω σε ένα βραχάκι.

Έτσι όπως είναι άμαθος, έκανε πέτρα την καρδιά του (του έμεινε από τότε που πήγε σε ριάλιτι επιβίωσης ενώ προηγουμένως τα κατήγγειλε) και απλώς ανέβασε τη φωτογραφία στο ίνσταγκραμ. Μετά, επειδή είναι ειλικρινής και δεν ήθελε να κρύβεται από το κοινό του, κάλεσε το κορίτσι να καθίσει στη θέση του συνοδηγού της εκπομπής του και, για να μην υπάρχει αμφιβολία ότι αυτή είναι η σχέση του, της απηύθυνε μια σειρά από κομψές εκφράσεις όπως «να κάνω δεξιά να φασωθούμε; Πες μου να κάνω δεξιά να βγάλουμε τα μάτια μας;». Κάποιος άσχετος βλέποντας το θέμα θα έκανε δυσάρεστες σκέψεις αλλά προφανώς δεν θα γνώριζε ότι ο Μαυρίδης είναι εναλλακτικός και δεν πουλάει τα προσωπικά του.

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΤΗΛΕΡΕΠΟΡΤΑΖ (100% ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ)

thumbnail_img_4381.jpg

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ