1821 Digital Gallery
Πόσα κιλά πανελίστας;
TV SHOW

Πόσα κιλά πανελίστας;

Το Happy day σε ρόλο ζυγαριάς

Αγαπημένη συνήθεια των πάνελ: μιλάει κάποιος τηλε-άνθρωπος σε μία κάμερα (συνήθως της ίδιας εκπομπής που φιλοξενεί τους πανελίστες) και μόλις τοποθετηθεί για μία πρεμιέρα, ένα προσωπικό θέμα ή για τα σχέδιά του, οι παριστάμενοι σχολιαστές τον κάνουν σκουπίδι απευθυνόμενοι απο την καρέκλα τους σε ένα βίντεο που δεν έχει πιθανότητες απάντησης! Προσφάτως είπε δύο λόγια για τη νέα της εκπομπή η Σίσσυ Χρηστίδου. Τα πλάνα έπαιξαν στην εκπομπή Happy Day και ακολούθησαν γελάκια συνοδευόμενα από περιπαικτικά σχόλια. Ο ένας (Παπανώτας) αναρωτήθηκε αν η Χρηστίδου τρώει όλα τα παϊδάκια που μαγειρεύει, ο άλλος (Βαρθαλίτης) ήταν σίγουρος ότι έκοψε το τσιγάρο, και οι δύο συμφώνησαν ότι πλέον έχει ταυτιστεί με την εικόνα της Κατερίνας Ζαρίφη! Πρόκειται για αγένεια, χοντρή καζούρα που δε συνάδει με ώριμους άντρες, και εκ του ασφαλούς επίθεση σε έναν άνθρωπο που απλώς ανταποκρίθηκε στην πρόσκληση να απαντήσει σε άσχετες με τα σχόλια ερωτήσεις. Θα μπορούσε να είναι ένα στιγμιαίο σφάλμα το οποίο διορθώνεται με μία δημόσια τοποθέτηση. Αντ' αυτού όμως προέκυψε τσαμπουκάς! Όταν ο σύζυγος της Χρηστίδου, Θοδωρής Μαραντίνης, υπέγραψε ένα κείμενο που υποστήριζε ότι «είναι απογοητευτικό και στενάχωρο που εν έτει 2018 υπάρχουν ακόμη "άντρες", "δημοσιογράφοι" και "άνθρωποι" οι οποίοι ασχολούνται με τα κιλά μιας γυναίκας» και ζήτησε «αφήστε τη γυναίκα να είναι όπως γουστάρει, χαρείτε τις καμπύλες και τις ατέλειές της», ο Παπανώτας θίχτηκε και πέρασε στην αντεπίθεση. Λίγο μετά το τέλος του Happy Day βγήκε στο ομόσταυλο «Τι Λέει», όπου δήλωσε έκπληκτος από την προσπάθεια του Μαραντίνη να υπερασπιστεί τη σύζυγό του γιατί «πλέον έχουμε ισότητα». Ταυτόχρονα ζήτησε διευκρινίσεις για τα εισαγωγικά στις λέξεις  «άντρας - δημοσιογράφος - άνθρωπος» και εδώ ένα δίκιο το έχει. Το ξαναέχασε με αφορμή την προτροπή του Μαραντίνη για τις γυναικείες καμπύλες, λέγοντας επί λέξει: «Ότι είναι λάτρης του γυναικείου κορμιού είναι αποδεδειγμένο και το συζητάει όλη η Αθήνα»! Το επίσης ανησυχητικό είναι ότι η συγκεκριμένη αναφορά έγινε δεκτή με άλλα γελάκια...

Η ΜΠΑΛΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗ ΜΕΝΕΓΑΚΗ
Η Ελένη Μενεγάκη δεν διαθέτει λογική πανελίστα και η καριέρα της το αποδεικνύει. Δεν θέλησε να δικάσει την υπόθεση των κιλών της Χρηστίδου, απλώς είπε το εξής: «Δεν θα μείνω στο ποιος είπε τι και ποιος έχει δίκιο. Δεν μπορώ όμως να μη χειροκροτήσω και να μην πω  στη Σίσσυ: "Ωραίος ο άντρας σου. Έγραψε αυτό που ένιωθε και σ' αυτό θα μείνω"». Αυτή η προσεκτικά διατυπωμένη και χωρίς να μπαίνει στην ουσία της υπόθεσης αναφορά, προκάλεσε νέα  αντίδραση του Παπανώτα. «Να είμαστε λίγο προσεκτικοί σε αυτή τη δουλειά θα ήθελα. Έχω παράπονο και η αρνητική ενέργεια με επηρεάζει. Οι απροσεξίες αυτού του μεγέθους εμένα με ενοχλούν» είπε και πρέπει να παραδεχτούμε ότι και οι τρεις προτάσεις είναι σωστές. Απλώς ο πομπός έπρεπε να είναι δέκτης. 

...ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΟ ΟΙ ΑΡΒΥΛΕΣ 
Το εξής οι «Αρβύλες» δεν θα έχουν πάνω από το κεφάλι τους στο σήμα του ΑΝΤ1. Επίσης θα αργήσουμε να ξαναδούμε  το εναλλακτικό «Βινύλιο» με τις ωραίες συζητήσεις και τα ραδιοφωνικά ακουστικά στ' αυτιά. Ο Αντώνης Κανάκης εξέδωσε αγγελτήριο χωρισμού, εξηγώντας ότι μετά από 21 χρόνια θα έπρεπε η άλλη πλευρά να τον υπερασπιστεί όταν κυκλοφορούσαν φήμες ότι ο ίδιος έκοβε (τον Αρναούτογλου και τον Λιάγκα) και έραβε (νέες εκπομπές τύπου «Βινύλιο» και βάλε). Η αλήθεια είναι ότι στους μακρινούς συγγενείς ο λόγος δεν φαίνεται πολύ ισχυρός και δυσκολεύονται να καταλάβουν γιατί διαλύεται τόσο εύκολα ένα στούντιο και ένα link, οπότε μπαίνουν σε σκέψεις ότι μπορεί στη σχέση να προέκυψε τρίτο πρόσωπο. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αλλά δεν αποκλείεται μετά από λίγο, όταν τα δύο μέρη θα νιώσουν έτοιμα να  ξαναφτιάξουν τη ζωή τους, να βρουν ένα χέρι που θα τα στηρίξει. Ήδη ο ΑΝΤ1 βλέπει παλιές φωτογραφίες με τους προηγούμενους δεσμούς του (Αρναούτογλου και Λιάγκα) και κάτι μέσα του πεταρίζει (έρωτας;), ενώ ο Κανάκης, μία βόλτα να κάνει στην Αριστοτέλους και θα δεχτεί αμέσως πρόταση απο συντοπίτη που θα του προτείνει ανοιχτή σχέση.

ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ
Είναι νωρίς για συμπεράσματα που αφορούν στην πορεία του Open στους πίνακες τηλεθέασης. Είναι νωρίς για συμπεράσματα που αφορούν στην πορεία του Open  στους πίνακες τηλεθέασης. Είναι νωρίς για συμπεράσματα που αφορούν στην πορεία του Open στους πίνακες τηλεθέασης... Το γράψαμε πολλές φορές ώστε να το εμπεδώσουμε. Άλλωστε είναι σωστό. Δεν κρίνεις ένα κανάλι από τις 24 ώρες ενός κουτσού προγράμματος. Τα ποσοστά της Πέμπτης (4,4% η Καινούργιου, 7,2% ο Μουτσινάς, 4,2% ο «Πρίγκιπας της φωτιάς», 4,2% η «Κουζίνα για δύο», 3,1% το «Για πάντα παιδιά», 6%το «Project Runway), σύντομα θα αποτελούν παρελθόν όπως άλλωστε και πολλές άλλες καταστάσεις...

Back to top

Προσεχως

«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
Αμερικανική Σχολή Κλασικών Σπουδών
20.06.2022
«Επέστρεφε» Αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη - Ατομική Εκθέση ζωγραφικής του Ανδρέα Γεωργιάδη
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5