1821 Digital Gallery
«Θα την πιείτε και την μπιρίτσα»

«Θα την πιείτε και την μπιρίτσα»

Άλλη μια διαφήμιση που ακροβατεί στα όρια της προσβολής της αξιοπρέπειας του τηλεθεατή.

«Θα την πιείτε και την μπιρίτσα», «Θα τα πάρετε και τα παπούτσια»… Ναι, η μέση οικογένεια έχει πληγεί οικονομικά τα τελευταία χρόνια, ναι τα εισοδήματα έχουν συρρικνωθεί και, βέβαια, δεν αρνείται κανείς ότι σε σχεδόν όλα τα σπίτια πρέπει να περιορίσουμε κάποια έξοδα και δη σε συγκεκριμένες περιόδους όπου οι απαιτήσεις είναι αυξημένες και τα οικογενειακά βάρη μεγάλα.

Όμως, από πότε γίναμε τόσο ανεκτικοί στην «μιζεροποίηση», όπου μιζεροποίηση βλέπε την αντιμετώπιση ως καημένου; Από πότε δεχόμαστε, και μέσω των προωθητικών-διαφημιστικών ενεργειών, τη φτωχοποίηση της αξιοπρέπειάς μας;

Το τελευταίο πράγμα που απασχολεί μια συνειδητοποιημένη μητέρα σε ένα σπιτικό με ανάγκες είναι αν θα πάρει τα παπούτσια που βλέπει σε ένα περιοδικό, και διόλου δεν ενδιαφέρει έναν πατέρα το αν θα πιει τρείς ή πέντε μπίρες τον μήνα, λες και εξισώνονται η μπίρα και τα παπούτσια με τις ανάγκες των παιδιών σε σχέση με τη μόρφωσή τους.

Σχετικα
Πώς η Lacta γύρισε τη viral διαφήμιση για τις γυναικοκτονίες
Πώς η Lacta γύρισε τη viral διαφήμιση για τις γυναικοκτονίες

Δεν είναι έτσι αγαπητοί μου διαφημιστές, που τίποτα δεν έχω ούτε με εσάς προσωπικά πόσω δε μάλλον με την εταιρεία που εκπροσωπείτε.

Η κάθε αξιοπρεπής οικογένεια παλεύει για μια βιώσιμη διαχείριση των οικονομικών της. Ο σύγχρονος πατέρας δεν είναι ο τύπος που αράζει κάθε βράδυ στην τιβι βλέποντας μπάλα και ανησυχώντας μόνο για το αν το ψυγείο έχει μπίρες, και η σύγχρονη μητέρα δεν χαζεύει όλη μέρα στο σπίτι τα περιοδικά μόδας μαρκάροντας ποιες θα είναι οι επόμενες αγορές της.

Οπότε, οι ανταγωνιστικές τιμές στο λιανεμπόριο, είτε πρόκειται για τα προϊόντα στα σουπερ μάρκετ, τα ηλεκτρικά, τα είδη ένδυσης, τα έπιπλα, τα σχολικά, ευνοούν τη διεύρυνση των επιλογών των καταναλωτών και δημιουργούν συνθήκες σχετικής ελάφρυνσης των εξόδων που είναι έτσι κι αλλιώς υπέρογκα.

Το συμπονετικό χτύπημα στην πλάτη, βγαίνει από την οθόνη ως μήνυμα, παρακάμπτοντας το αυθεντικό μήνυμα το οποίο είναι η εγγύηση πολύ χαμηλών τιμών, για να περάσει στο θυμικό του τηλεθεατή ο οποίος θα πρέπει να σκεφτεί «εντάξει, κουτσά στραβά θα την βγάλουμε και την μπιρίτσα». Όχι, τέτοιο πέρασμα στη ζώνη της, οπωσδήποτε, μιζέριας δεν μας αξίζει.

Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5