Φωτογραφια

Unseen Greece: Είδαμε την αθέατη πλευρά της Ελλάδας στις πιο instagrammable στιγμές της

Huawei και ΕΟΤ σε μια πρωτοποριακή συνεργασία με που χάρισε εντυπωσιακές εικόνες

30592837_397928577356114_5869118242148057088_n.jpg
Νίκος Παπαηλιού
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
thumbnail_img_20181124_164857.jpg
© Instagram: george_bozouris

Θα μπορούσαμε πριν από χρόνια να φανταστούμε ότι θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί μια έκθεση φωτογραφίας αποκλειστικά και μόνο με φωτογραφίες τραβηγμένες από ένα κινητό; Η Huawei σε συνδυασμό με τον ΕΟΤ απέδειξαν ότι είναι δυνατό και με το φιλόδοξο πρότζεκτ «Unseen Greece by 20 Mates», ανέλαβαν από κοινού να αναδείξουν με τον τρόπο τους την αθέατη πλευρά της Ελλάδας. 20 instagrammers πήραν αντί για κάμερα το Huawei Mate 20 Pro και γύρισαν την Ελλάδα, φωτογραφίζοντας την με την εναλλακτική ματιά τους. Την Τρίτη 18 Δεκεμβρίου στο Hub Athens μίλησαν για τη δουλειά τους, την πρωτοποριακή ενέργεια της Huawei καθώς και για όλα όσα είδαν στην πιο... Unseen πλευρά της χώρας μας.

Unseen Greece by 20 Mates - Powered by Huawei

Οι 20 σύγχρονοι φωτογράφοι, άλλοι επαγγελματίες και άλλοι όχι, που ανταποκρίθηκαν στο ασυνήθιστο αυτό κάλεσμα της Huawei και του ΕΟΤ, είχαν σκοπό να αποτυπώσουν με τις φωτογραφίες τους μια διαφορετική Ελλάδα από αυτήν που έχουμε συνηθίσει. «Όχι άλλη θάλασσα και ήλιο» όπως τόνισε και ο Πρόεδρος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης, που χαρακτήρισε την πρωτοβουλία της Huawei σαν μια ακόμη ιδανική ευκαιρία προώθησης της Ελλάδας ως ενός προορισμού 365 ημερών.

thumbnail_huawei_0015.jpg

Απελευθερωμένοι λοιπόν από τα τουριστικά κλισέ, οι 20 διακεκριμένοι Instagrammers ταξίδεψαν τόσο σε εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως τη Σαντορίνη, τα Ζαγοροχώρια, τη Μάνη, τα Μετέωρα και την Ύδρα, τα Χανιά, τον Όλυμπο και τη Χαλκιδική, σε αστικά κέντρα όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, αλλά και άγνωστα σημεία, όπως η λίμνη Μπελέτσι, το Ωραιόκαστρο κ.α. και απαθανάτισαν εικόνες της χώρας με μια διαφορετική ματιά, εμπλουτίζοντας έτσι την εικόνα που έχουμε για την Ελλάδα τόσο οι Έλληνες όσο και οι αλλοδαποί επισκέπτες. Στα ταξίδια τους είχαν όμως και συμμάχους: Την τριπλή κάμερα Leica με το νέο υπερευρυγώνιο φακό καθώς και τη δύναμη της διπλής τεχνητής νοημοσύνης που φέρει το Huawei Mate 20 Pro.

Unseen Greece - Σαντορίνη

Οι φωτογραφίες που τράβηξαν οι 20 instagrammers θα συγκεντρωθούν και θα αποτελέσουν το υλικό της πλατφόρμας Unseen Greece, καθώς και στα κανάλια της Huawei στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Instagram και Youtube) προσφέροντας έτσι την ευκαιρία σε όλους να ανακαλύψουν ξανά τις ομορφιές της Ελλάδας, ενώ οι χρήστες του Instagram μπορούν να παρακολουθούν και το hashtag της ενέργειας, #UnseenGreece

huawei_0151.jpg
Kevin Linbing, Country Manager των Devices για την Huawei στην Ελλάδα & Χαράλαμπος Καρίμαλης Πρόεδρος Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού

Οι 200 καλύτερες από αυτές τις φωτογραφίες θα παραχωρηθούν από την Huawei στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, ελεύθερων πνευματικών δικαιωμάτων για απεριόριστη χρήση και διάρκεια, σε όποια μέσα και με όποιο τρόπο κρίνει ο ΕΟΤ καλύτερα, για να αποτελέσουν κομμάτι της οπτικής ταυτότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να ενισχύσουν με τον τρόπο αυτό τις εκστρατείες προώθησης της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού στο εξωτερικό.

huawei_0333.jpg
αράλαμπος Καρίμαλης Πρόεδρος Eλληνικού Οργανισμού Τουρισμού

Στην εξαιρετική αυτή συνεργασία στάθηκε και ο Πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Χαράλαμπος Καρίμαλης, κατά τον χαιρετισμό του, αφού επισήμανε ότι «από το 2015 και μετά, ξεκίνησε για πρώτη φορά να σχεδιάζεται και να υλοποιείται από το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, μια συνολική εθνική στρατηγική, τόσο σε επίπεδο δράσεων όσο και σε επίπεδο επικοινωνίας και μάρκετινγκ» για τη «χρονική διεύρυνση της τουριστικής σεζόν, με απώτερο στόχο τις 365 μέρες το χρόνο», χαρακτήρισε την ενέργεια «Unseen Greece» ως «out of the box concept» που έρχεται με τη δύναμη της τεχνολογίας HUAWEI να «διευρύνει κατά… 365, και όχι μόνο 360, μοίρες την οπτική του διεθνούς κοινού για τη χώρα μας». Επίσης, στάθηκε ιδιαίτερα στην δυναμική των instagrammers, σημειώνοντας ότι τα αυθεντικά βιωματικά ταξίδια αποτελούν την κυρίαρχη τάση στην διεθνή τουριστική αγορά, γεγονός που ενίσχυσε την πίστη τόσο του Υπουργείου Τουρισμού όσο και του ΕΟΤ στο συγκεκριμένο project, το οποίο όπως υπογράμμισε «μπορεί να αποτελέσει ιδανικό πρεσβευτή της εθνικής τουριστικής στρατηγικής».

huawei_0428.jpg
Kevin Linbing, Country Manager των Devices για την Huawei στην Ελλάδα

Με την σειρά του o κ. Country Manager των Devices για την Huawei στην Ελλάδα, Kevin Linbing, υπογράμμισε ότι «είναι εξαιρετικά σημαντικό για εμάς στη Huawei, να χρησιμοποιήσουμε την υψηλή τεχνολογία των προϊόντων μας για να ενισχύσουμε τη σπουδαία προσπάθεια που καταβάλλει ο ΕΟΤ για την στήριξη του ελληνικού τουρισμού», ενώ ευχαρίστησε θερμά τόσο τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για την στήριξη στην ιδέα του «Unseen Greece» όσο και τους instagrammers, για το πάθος και την δημιουργικότητα που απέδωσαν στο project.

huawei_0724.jpg
nstagrammers, από αριστερά προς δεξιά, Δημήτρης Μιχαηλίδης, Λία Παυλοπούλου, Ειρήνη Γιωτοπούλου, Φάνης Παυλόπουλος, Άρης Κατσιγιάννης

Από την πλευρά των instagrammers τον λόγο πήραν οι: Λία Παυλοπούλου, Ειρήνη Γιωτοπούλου, Φάνης Παυλόπουλος, Άρης Κατσιγιάννης που ταξίδεψαν σε Μάνη, Σπέτσες, Σαντορίνη και Ζαγοροχώρια και είδαν μέσα από την τριπλή κάμερα Leica την αθέατη πλευρά των προορισμών τους. Ο καθένας τους είχε και από μια διαφορετική ιστορία να διηγηθεί για τα όσα έζησε στο ταξίδι του. Βροχές, ερημιά και άγρια ομορφιά σε τόπους που συνήθως λάμπουν για άλλους λόγους και άλλες εποχές ήταν μερικά από αυτά που τους τράβηξαν την προσοχή. Όμως, όλοι ξεχώρισαν ένα σημείο για την εμπειρία τους και αυτό δεν ήταν άλλο από τον υπερευρυγώνιο φακό του Huawei Mate 20 Pro που τους επέτρεψε να δουλέψουν όπως ακριβώς ήθελαν, ανά πάσα στιγμή.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ