Κινηματογραφος

Κριτική ταινίας: Οι δολοφόνοι του Γκόγια (The Goya murders)

Ατμόσφαιρα, αίσθηση μυστηρίου και ο ορισμός του whodunit στο συμβατικό κατά τα άλλα αστυνομικό θρίλερ

324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Κριτική για την ταινία «Οι δολοφόνοι του Γκόγια» (The Goya murders) του Χεράρδο Χερέρο με τους Μαριμπέλ Βερδού, Άουρα Γκαρίντο και Ρομπέρτο Αλάμο.

Κριτική για την ταινία «Οι δολοφόνοι του Γκόγια» (The Goya murders) του Χεράρδο Χερέρο με τους Μαριμπέλ Βερδού, Άουρα Γκαρίντο και Ρομπέρτο Αλάμο.

Δύο αστυνομικίνες στη Μαδρίτη προσπαθούν να εντοπίσουν τα ίχνη και την ταυτότητα ενός σίριαλ κίλερ που δολοφονεί τα θύματά του με οδηγό τα διάσημα έργα του Γκόγια με τίτλο «Καπρίτσια».

Ατμόσφαιρα, αίσθηση μυστηρίου και ο ορισμός του whodunit στο συμβατικό κατά τα άλλα αστυνομικό θρίλερ που πάντως διεκπεραιώνει ευσυνείδητα ο έμπειρος Χερέρο, ο οποίος επιχειρεί και κάποιες διαφοροποιήσεις στην προβλέψιμη πορεία του (ξεκινώντας από το δίδυμο των θηλυκών μπάτσων) ενώ κυρίως ποντάρει στο χτίσιμο των χαρακτήρων και την ιδεολογική επιχρωμάτωση της αιματοβαμμένης υπόθεσης. Γεμάτες αντιθέσεις η Κάρμεν και Εύα, θυμίζουν τον «καλό και τον κακό μπάτσο», με τις διαφορετικές ζωές και κυρίως απόψεις στην αντιμετώπιση της υπόθεσης. Μιας υπόθεσης -κι εδώ είναι το ζουμί- που έχει πολιτικοκοινωνικά κριτήρια καθώς ο δολοφόνος βάζει στο μάτι τους πλούσιους και φοροφυγάδες συλλέκτες τέχνης, με όχημα τα επικριτικά για την αριστοκρατία και τα έκφυλα ήθη της, χαρακτικά του Γκόγια. Κατά τα άλλα περνάς ένα ευχάριστο και ανώδυνο 2ωρο and that’s all folks.

Σκηνοθεσία: Χεράρδο Χερέρο
Πρωταγωνιστούν: Μαριμπέλ Βερδού, Άουρα Γκαρίντο, Ρομπέρτο Αλάμο

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ