1821 Digital Gallery
Χρήστος Αντωναρόπουλος

Χρήστος Αντωναρόπουλος

Σε ένα ημίφως πλημμυρισμένο από τους βραχνούς ήχους της τζαζ οι αμαρτίες χορεύουν αγκαλιά με το μυστήριο, δολοπλοκούν και γοητεύονται από την παρανομία

Σαγηνευτικές γυναίκες και σκοτεινοί άντρες πρωταγωνιστούν πίνοντας δυνατά ποτά σε ύποπτα μπαρ, οδηγώντας ακριβά αυτοκίνητα σε σκηνικά λιμανιών και μητροπόλεων. Συνωμοτούν και ερωτεύονται. Σχεδιάζουν τη ληστεία του αιώνα, να κλέψουν τις Καρυάτιδες! Ή μήπως είναι απλοί φιλότεχνοι;

Αρχαιοκάπηλοι ή αρχαιολάτρες;

Όλοι και όλα σε μια ατμόσφαιρα noir αναμονής, όπου όλα μπορεί να συμβούν και το απρόβλεπτο γίνεται ζητούμενο, σχεδόν επιβεβλημένο.

Ο Χρήστος Αντωναρόπουλος γεννήθηκε το 1958 στα Φιλιατρά Μεσσηνίας και σπούδασε ζωγραφική και σκηνογραφία στην ΑΣΚΤ Αθηνών. Μετράει 11 ατομικές εκθέσεις (GALLERY ΤΟ ΤΡΙΤΟ ΜΑΤΙ ΑΘΗΝΑ 1986, GALLERY TITANIUM  ΑΘΗΝΑ 1990, GALLERY ΣΤΑΥΡΑΚΑΚΗ  ΗΡΑΚΛΕΙΟ 1991, GALLERY  BIZ  ART  ΑΘΗΝΑ 1999, Π.Κ. ΠΑΛΑΤΑΚΙ  ΑΘΗΝΑ  2000, GALLERY TITANIUM ΓΙΑΓΙΑΝΝΟΣ ΑΘΗΝΑ 2004, GALLERY  ART SPACE  AΘΗΝΑ  2005, GALLERY   FINE ARTS  ΚΑΠΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΗΝΑ 2006, GALLERY ΕΚΦΡΑΣΗ Γ. ΓΡΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟΥ  ΑΘΗΝΑ 2008, GALLERY  SILKS  ΛΕΜΕΣΟΣ  ΚΥΠΡΟΣ  2008, GALLERY   FINE ARTS  ΚΑΠΟΠΟΥΛΟΣ MYKONOS 2010) και μας απαντάει σε 3 (αδιάκριτες) ερωτήσεις!

Σχετικα
Έργα Καλατράβα εμπνευσμένα από το ναό της Αφαίας στη Γλυπτοθήκη του Μονάχου
Έργα Καλατράβα εμπνευσμένα από το ναό της Αφαίας στη Γλυπτοθήκη του Μονάχου

1) Θα χαρακτηρίζατε τη νέα αυτή δουλειά σας σαν αλλαγή ή σαν εξέλιξη της προηγούμενης;

Για όποιον έχει παρακολουθήσει το σύνολο της δουλειάς μου είναι εύκολο να κατανοήσει την αλλαγή- εξέλιξη. Όσο και αν φαίνονται διαφορετικές, στην ουσία παραμένει μία διαρκής πρόθεση συνδιασμού διαφορετικών τεχνικών και διαφορετικών φάσεων της ιστορίας της τέχνης. Σε αυτήν την ενότητα έργων προστέθηκαν στοιχεία από το θέατρο των σκιών, αλλά και του τρόπου προβολής της εικόνας στις οθόνες της παλιάς ασπρόμαυρης τηλεόρασης,  μαζί με την ατμόσφαιρα των φιλμ νουάρ· και αυτό διατυπωμένο με μία πόπ διάθεση.  

2) Το τεχνητό φώς είναι κυρίαρχο στοιχείο στα έργα σας. Για ποιό λόγο;

Σχετικα
«Επέστρεφε»: Τι είδαμε στην έκθεση του Ανδρέα Γεωργιάδη, αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη, στη Γεννάδειο
«Επέστρεφε»: Τι είδαμε στην έκθεση του Ανδρέα Γεωργιάδη, αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη, στη Γεννάδειο

Τον 15ο και 16ο αιώνα οι  μπαρόκ καλλιτέχνες  κατέγραφαν με ενθουσιασμό το ημίφως των κεριών και την δραματική ατμόσφαιρα που δημιουργούσε. Σήμερα το τεχνητό φως από τον απλό ηλεκτρικό λαμπτήρα έως τις οπτικές ίνες, τα λέιζερ, τα πιξελς και τα λεντ είναι ένα τεράστιο ανθρώπινο θαύμα. Άλλαξε την  εικόνα και το νόημα του κόσμου μας .Εμένα με γοητεύει και το χρησιμοποιώ. Άλλωστε, μερικές φορές , τα νέα πράγματα χρειάζονται νέα μέσα.

3) Σε πόσες εκθέσεις έχετε παρουσιάσει αυτήν την ενότητα έργων, και πού;

Από το 2008 έως σήμερα έχει παρουσιαστεί την Εκφραση στην Αθήνα, στην Silks gallery στην Λεμεσό, La nuvola galeria στην Ρώμη, Fine arts kapopoulos στην Μύκονο και τώρα με εγκαίνεια στις 9 Σεπτεμβρίου στην γκαλερί Metamorphosis στην Θεσσαλονίκη.

Athens Voice Newsletter
Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5