1821 Digital Gallery
Τα 10 έργα που δεν πρέπει να χάσετε

Τα 10 έργα που δεν πρέπει να χάσετε

Μία εβδομάδα απομένει από την αυλαία του RE-culture 2
RE-culture 2: το φεστιβάλ της Αθήνας ξεκινάει

Το δυναμικότερο φεστιβάλ της πόλης με σπουδαίες διεθνείς συμμετοχές καλλιτεχνών πλησιάζει στην ολοκλήρωσή του (η διάρκεια της έκθεσης είναι μέχρι και 31/10/2013).

Η Art in Progress βασισμένη στην ενεργή δράση της κοινωνίας των πολιτών, ξεδίπλωσε στα πλαίσια του RE-culture 2, μία σειρά καινοτόμων πολιτισμικών δομών που απόλαυσε η τοπική κοινωνία αλλά και πλήθος επισκεπτών από την περιφέρεια αλλά και την πρωτεύουσα και την συμπρωτεύουσα.

Η διοργάνωση λοιπόν μας προσκαλεί να επισκεφθούμε την έκθεση όσοι δεν την έχουμε δει ακόμη και να μην παραλείψουμε να απολαύσουμε τα παρακάτω δέκα σύγχρονα έργα Τέχνης.

Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Σχετικα
«Επέστρεφε»: Τι είδαμε στην έκθεση του Ανδρέα Γεωργιάδη, αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη, στη Γεννάδειο
«Επέστρεφε»: Τι είδαμε στην έκθεση του Ανδρέα Γεωργιάδη, αναφορά στον Κ. Π. Καβάφη, στη Γεννάδειο

Το πρόγραμμα ξεναγήσεων του RE-culture 2

Οι ξεναγήσεις γίνονται δωρεάν και διαρκούν από 45΄ έως μία ώρα.

Σκαγιοπούλειο

Σχετικα
Η τεχνητή νοημοσύνη ερευνά τα μυστικά της μεγάλης τέχνης
Η τεχνητή νοημοσύνη ερευνά τα μυστικά της μεγάλης τέχνης

Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο και Κυριακή: 11:00, 12:00 και 17:00, 18:00

Αγορά Αργύρη

Τρίτη, Πέμπτη, Σάββατο και Κυριακή: 12:00, 13:00 και 18:00, 19:00

Δημοτικά Λουτρά

Με ραντεβού

n

Γιώργος Χαρβαλιάς : «Ορίζοντας των γεγονότων, 26 Ιουνίου 2007, Πίνακας τιμών του Χρηματιστηρίου Αθηνών»

Οι ψηφιακές πινακίδες δεδομένων του πρύτανη της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών της Αθήνας, λειτουργούν ως ρεαλιστικές αναπαραστάσεις της σημερινής ζωής. Η συνεχής και κάθετη ροή των εναλλασσόμενων τιμών του χρηματιστηρίου δημιουργεί ένα αρχείο τιμών. Είναι μία εικαστική καταγραφή των δυνάμεων εξουσίας που κυβερνούν τη ζωή μας αλλά και της φρίκης της οικονομικής κρίσης. Η ψηφιακή αυτή αναπαράσταση γίνεται ένα πολιτικό σχόλιο μιας σύγχρονης πραγματικότητας.

Ένα μέρος του έργου (3 ακόμα πινακίδες) φιλοξενείται στην φετινή Biennale της Αθήνας.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο του Σκαγιοπούλειου Ιδρύματος (Σολωμού 85 και Ιεροθέου) και υπό την επιμέλεια της Νίκης Παπασπύρου με ονομασία «ΚΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑ».

n

Κύριλλος Σαρρής : «Θρηνωδοί ή τι γλέντια κάναμε ξαγρυπνώντας τον Finnegan»

Πρόκειται για ένα αρχείο από προσωπογραφίες ανθρώπων που επιχείρησαν την ανάγνωση του Finnegan’s Wake. Πρόσωπα που τα γεννά η μνήμη και η φαντασία και που δεν αποδίδουν κανένα ανθρώπινο ον στην καθολικότητά του. Είναι ένα αρχείο προσωπογραφικής απάτης.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο του Σκαγιοπούλειου Ιδρύματος (Σολωμού 85 και Ιεροθέου) και υπό την επιμέλεια της Νίκης Παπασπύρου με ονομασία «ΚΡΙΣΗΣ ΕΡΓΑ».

n

Χρυσούλα Σκεπετζή : «Παιδικός φόβος, παιδικά όνειρα»

Η εγκατάσταση της καλλιτέχνιδας, εγκλείει τα παιδικά παπουτσάκια σε ένα κλουβί, αφήνοντας έξω στην ελευθερία, μόνο μια παιδική της ζωγραφιά. Η ίδια, η εικαστικός και πανεπιστημιακός παράλληλα, κουβαλά στο χώρο της έκθεσης, ένας σωρός βιβλίων με παμπάλαια πρακτικά της Παιδαγωγικής Σχολής της Κρήτης.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο του Σκαγιοπούλειου Ιδρύματος (Σολωμού 85 και Ιεροθέου) και υπό την επιμέλεια της Μαρίας Μαραγκού με ονομασία «ΦΟΒΟΣ» , Τα Παιδιά Φοβόμαστε…

n

Γιώργος Ρόρρης «Αυτοπροσωπογραφία»

Ο Γιώργος Ρόρρης είναι ένας από τους σημαντικούς νεοέλληνες Ζωγράφους.Το συγκεκριμένο έργο είναι από τα χαρακτηριστικότερα δείγματα της δουλειάς του των τελευταίων ετών.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο του Σκαγιοπούλειου Ιδρύματος (Σολωμού 85 και Ιεροθέου) και υπό την επιμέλεια του Κλεομένη Κωστόπουλου με ονομασία «Σύγχρονη ελληνική Ζωγραφική».

n

Κωνσταντίνος Παπαμιχαλόπουλος : «#k_porn»

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρουν τα social media αμφισβητεί τις πάγιες διαδικασίες κατασκευής, πρόσληψης και κατανάλωσης του πορνό. Με πρόθεση την κατασκευή κόμικς δημιουργεί και δημοσιεύει στο twitter το #k_porn, στο οποίο το κοινό σχολιάζει, παρεμβαίνει, προτείνει εναλλακτικές εκδοχές και δημιουργεί νέες αφηγήσεις. Παρατηρήθηκε έντονη συμμετοχή γυναικών αλλά και ενίοτε ακραία ηθικολογική αντίδραση του αντρικού πληθυσμού.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο του Σκαγιοπούλειου Ιδρύματος (Σολωμού 85 και Ιεροθέου) και υπό την επιμέλεια του Κωστή Σταφυλάκη με ονομασία «ΠΕΡΙ ΗΘΙΚΟΛΟΓΙΑΣ».

n

Harter Margery and the O.S.F.G, «EV in Crates»

ΕV είναι τα αρχικά του Empty Volume και είναι το καλλιτεχνικό περιεχόμενο που μεταφέρεται σε ένα κιβώτιο κατασκευασμένο από πλεξιγκλάς, το οποίο επισκέπτεται την Ελλάδα και το RE-culture 2 από το Guggenheim Museum της Νέας Υόρκης. Το περιεχόμενο, στη προκειμένη περίπτωση είναι ο Κενός Χώρος, μια πρόταση που προορίζεται για το Νέο Μουσείο της Ακρόπολης και επεξεργάζεται μορφές «πραγματικότητας» κατά τη διαδικασία θέασης.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο της Αγοράς Αργύρη (Αγ. Ανδρέου 12-14) και υπό την επιμέλεια της Ειρήνης Τσαχρέλια με ονομασία «κοσμογΩνίες».

n

n

Kristin Strom («In this pocket»), Hans Hamid Rasmussen («Appareil»)

Για τους Νορβηγούς καλλιτέχνες, οι θεωρίες ενός Γάλλου ψυχαναλυτή πάνω στην ανδρική σεξουαλικότητα σχετίζονται με θέματα που αφορούν το ξένο. Μια κουρτίνα/φόντο (χειροποίητη, επηρεασμένη από τη ναυτική κουλτούρα) παραπέμπει στη σεξουαλικότητα των λιμανιών. Το βελονάκι, το πλέξιμο και το κέντημα στα οποία επιδίδονταν οι πόρνες ενόσω περίμεναν τον πελάτη, το κόκκινο φως, η κουρτίνα κλειστή ή ανοιχτή.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο της Αγοράς Αργύρη (Αγ. Ανδρέου 12-14) και υπό την επιμέλεια της Marianne Hultmann με ονομασία «Norway».

n

Bert van Santen : «Fibonacci», «Selinunte»«Α pull of stones»

O Ολλανδός καλλιτέχνης εργάζεται για περισσότερο από 25 χρόνια σε ένα πρότζεκτ για το βιβλίο (έργα τέχνης υπό τη μορφή ή την υιοθέτηση του πνεύματος του βιβλίου). Έχει δημιουργήσει πάνω από εκατό livre d’ artistes σε διαφορετικά μεγέθη, με ποικιλία τεχνικών και περιεχομένου. Τα θέματά τους πηγάζουν από την κοινωνική ανθρωπολογία, μυθολογία και φιλοσοφία.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο της Αγοράς Αργύρη (Αγ. Ανδρέου 12-14) και υπό την επιμέλεια του Αποστόλη Ζολοτάκη με ονομασία «Oικείο-Ανοίκειο».

n

Ylva Wilhelmina Franzén

Οι άντρες της καλλιτέχνιδας από την Σουηδία είναι τόσο πραγματικοί και τόσο εύθραυστοι όσο και η πορσελάνη. Μια μελέτη πάνω στη προσωπικότητα και την ψυχολογία των ανδρών μέσα από μικρής κλίμακας γλυπτά κατασκευασμένα από πορσελάνη που παρουσιάζουν άλλοτε τη δυναμική πλευρά του άντρα και άλλοτε την ευαίσθητη πλευρά του.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο της Αγοράς Αργύρη (Αγ. Ανδρέου 12-14) και υπό την επιμέλεια του Γιώργου Τζάνερη με ονομασία «Absolut Svenskt... το πάζλ της Διαφορετικότητας που έχει στηθεί στην Αγορά Αργύρη».

n

Tomic Milos : «Clay pigeon»

Ο Tomic Milos είναι Σέρβικης καταγωγής και με το έργο του εκπροσωπεί την χώρα του στη φετινή Biennale της Βενετίας. Ένα από τα πιο αισθαντικά video της έκθεσης το οποίο αναφέρεται στην αγάπη και τον έρωτα έτσι όπως τον αντιλαμβάνεται ένας βαλκάνιος. Ο καλλιτέχνης, με τον τρόπο που εναλλάσσει τις εικόνες στο βίντεο, καταφέρνει να αγγίξει τα όρια του κόμικ χρησιμοποιώντας όμως ως φιγούρες πραγματικούς ανθρώπους.

Το έργο εκτίθεται στο κτήριο της Δημοτικά Λουτρά (Γούναρη) και υπό την επιμέλεια του Δημήτρη Μιχάλαρου με ονομασία «Bubble-wrap».

www.artinprogress.eu

Athens Voice Newsletter
Back to top

Προσεχως

Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5