Πολυετή συμφωνία εκατοντάδων εκατομμυρίων δολαρίων με τη Starcom Media Vest, θυγατρική της Publicis, φέρεται να υπέγραψε το μέσο κοινωνικής δικτύωσης Twitter. Πρόκειται για τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα διαφημιστική συμφωνία του μέσου, γεγονός το οποίο αντανακλά την αυξανόμενη επιρροή του στο χώρο του μάρκετινγκ. Η πληροφορία δημοσιεύτηκε στη βρετανική εφημερίδα Financial Times, η οποία επισημαίνει πως μερικοί άλλοι μεγάλοι πελάτες της Starcom Media Vest είναι όπως οι Procter & Gamble, Walmart, Μicrosoft και Coca Cola. Πελάτες, οι οποίοι αναμένεται να αποκτήσουν προνομιούχο διαφημιστική προβολή στο Twitter, αλλά και πρόσβαση σε έρευνες και δεδομένα της ιστοσελίδας, καθώς και σε νέα προϊόντα, όπως το πρόγραμμα «in-tweet mobile survey», το οποίο επιτρέπει στις επιχειρήσεις να κάνουν δημοσκοπήσεις σε πραγματικό χρόνο.