Market

Η Coca-Cola Light γιορτάζει τη μόδα και τη θηλυκότητα στο Fashion Week του Μιλάνου

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
9340-31341.jpg

Διάσημοι σχεδιαστές «ντύνουν» το μπουκάλι-σύμβολο για τους σκοπούς του ερευνητικού προγράμματος «Γυναίκες Ερευνήτριες για την Κυστική Ίνωση».

Η Coca-Cola Light συνάντησε τον κόσμο της μόδας και τους λαμπερούς πρωταγωνιστές της, στη φιλανθρωπική εκδήλωση ‘Tribute to Fashion, που διοργανώθηκε για δεύτερη φορά στο πλαίσιο της Εβδομάδας Μόδας [Fashion Week] του Μιλάνου, σε συνεργασία με την Κοινότητα του Μιλάνου (Comune di Milano), για τους σκοπούς του ερευνητικού προγράμματος «Γυναίκες Ερευνήτριες για την Κυστική Ίνωση». Τρεις κορυφαίοι σχεδιαστές διάσημων Ιταλικών Οίκων μόδας, ο Giorgio Armani για την Armani Jeans, o Massimiliano Giornetti για τον Salvatore Ferragamo και οι Tommaso Aquilano και Roberto Rimondi για τον Gianfranco Ferré, «έντυσαν» το μπουκάλι της Coca-Cola Light, εμπνευσμένοι από τις «καμπύλες» του, και παρουσίασαν δώδεκα πρωτότυπες και αποκλειστικές δημιουργίες – έργα τέχνης, στο μαγευτικό κήπο του Palazzo Marino, «ανοίγοντας», στις 21 Σεπτεμβρίου, το κορυφαίο κοσμικό γεγονός της Ιταλικής μόδας.

Στο μεγάλο φιλανθρωπικό πάρτι που ακολούθησε, με πλήθος διάσημων προσωπικοτήτων από όλο τον κόσμο, τα έργα -ύψους 180 εκατ. το καθένα- τέθηκαν σε δημοπρασία, που διοργάνωσε ο Οίκος Sotheby’s. Το σύνολο των εσόδων θα διατεθεί στον αγώνα για την πρόληψη και θεραπεία της κυστικής ίνωσης, υποστηρίζοντας το ερευνητικό πρόγραμμα «Γυναίκες Ερευνήτριες για την Κυστική Ίνωση». Η Coca-Cola Light Ιταλίας και η Κοινότητα του Μιλάνου, για ακόμη μία φορά, ανέδειξαν τη σχέση μόδας και φιλανθρωπίας, προβάλλοντας, παράλληλα, τη σημασία της γυναικείας αλληλεγγύης.

Οι φετινές δημιουργίες θα συμπληρώσουν τα οκτώ σχέδια του περσινού ‘Tribute to Fashion’, μεγαλώνοντας την εντυπωσιακή συλλογή των μπουκαλιών της Coca-Cola Light, που έχουν «ντύσει» κορυφαίοι σχεδιαστές μόδας.

 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ