Market

Το ντοκιμαντέρ «SUPFreehackathon» στο κανάλι της Lidl Ελλάς

H ταινία καταγράφει την ιστορία πέντε ομάδων νέων οι οποίοι συμμετείχαν και διακρίθηκαν σε έναν διαγωνισμό καινοτομίας με στόχο την ανεύρεση λύσεων για τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Sup Free hackathon | Το Ντοκιμαντέρ

H Lidl Eλλάς στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης παρουσιάζει την ταινία «Sup Free hackathon» με την υπογραφή του Σωτήρη Δανέζη.

H Lidl Eλλάς, με την υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας και στο πλαίσιο της εθνικής καμπάνιας Ελλάδα χωρίς πλαστικά μίας χρήσης παρουσιάζει την ταινία «Sup Free hackathon», με την υπογραφή του δημοσιογράφου και παραγωγού ντοκιμαντέρ Σωτήρη Δανέζη.

H ταινία καταγράφει και παρουσιάζει την ιστορία πέντε ομάδων νέων, δημιουργικών ανθρώπων, οι οποίοι, εν μέσω πανδημίας και παρά τις αντιξοότητες της εποχής, συμμετείχαν και διακρίθηκαν σε έναν διαγωνισμό καινοτομίας τον περασμένο Δεκέμβρη, με στόχο την ανεύρεση λύσεων για τη μείωση των πλαστικών μίας χρήσης. 

Πίσω από το πρωτοποριακό εγχείρημα βρίσκεται η Lidl Eλλάς, η οποία χρηματοδότησε τη διενέργεια του διαγωνισμού και προσέφερε mentoring στους συμμετέχοντες, με την παράλληλη υποστήριξη από το Κοινωφελές Ίδρυμα Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης και την εταιρεία τεχνολογίας και καινοτομίας Crowdpolicy, που ανέλαβε τη διοργάνωση.

Από τη Νέα Ιωνία και την Ελευσίνα ως τη Θεσσαλονίκη, οι δημιουργοί του ντοκιμαντέρ γνώρισαν τους νέους πρωταγωνιστές, κατέγραψαν την εξέλιξη της ιδέας τους, τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους, άκουσαν τις φιλοδοξίες και τα όνειρά τους και τους ακολούθησαν ως τον μεγάλο τελικό τον Ιούνιο του 2021 στο SaniResort στη Χαλκιδική.

Σενάριο-Σκηνοθεσία: Σωτήρης Δανέζης
Εκτέλεση Παραγωγής: danezis.
Παραγωγή: Lidl Ελλάς, με την υποστήριξη του Κοινωφελούς Ιδρύματος Αθανάσιος Κ. Λασκαρίδης
corporate.lidl.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ