Market

Η Xiaomi στις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως για το 2021

Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά

115151-718269.jpg
Market News
2’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Η Xiaomi κατακτά την 70ή θέση στη λίστα με τις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως για το 2021

Η Xiaomi κατακτά την 70ή θέση στη λίστα με τις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως για το 2021.

Η Xiaomi, ο παγκόσμιος τεχνολογικός ηγέτης, ανακοίνωσε ότι κατατάχθηκε στην 70ή θέση, στη λίστα της Kantar BrandZ με τις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως για το 2021, ανεβαίνοντας 11 θέσεις από πέρσι, με την αξία της μάρκας να υπολογίζεται πλέον στα 24.8 δις δολάρια (50% πάνω από την αξία που είχε πριν από ένα χρόνο). Το 2021 είναι η τρίτη συνεχόμενη χρονιά κατά την οποία η ετήσια λίστα περιλαμβάνει τη Xiaomi στις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως, δικαιώνοντας έτσι και την αποστολή της μάρκας να δημιουργεί διαρκώς εξαιρετικά προϊόντα σε σωστές τιμές ώστε να μπορεί όλος ο κόσμος να απολαμβάνει μια καλύτερη ζωή μέσω των τεχνολογικών καινοτομιών.

Για τη Xiaomi, η αδιάκοπη αναζήτηση τεχνολογιών αιχμής και καινοτομίας αποτελεί το θεμέλιο πάνω στο οποίο η εταιρεία εξελίσσεται και αναπτύσσεται. Έτσι προκύπτουν χαρακτηριστικά όπως ενισχυμένη αντοχή, δυνατότητες ταχύτατης φόρτισης και πιο στιβαρές επιδόσεις των προϊόντων. Οι καινοτομίες αυτές αποτελούν την απόδειξη των διαρκών προσπαθειών της μάρκας να εξερευνά και να ωθεί στα άκρα τα περιθώρια των τεχνολογικών καινοτομιών. Τον Απρίλιο, η δέσμευση αυτή αναγνωρίστηκε και από το Boston Consulting Group (BCG), το οποίο επέλεξε τη Xiaomi ως μία από τις “Πιο Καινοτόμες Εταιρείες για το 2021”. Είναι η τέταρτη φορά που η μάρκα περιλαμβάνεται στη συγκεκριμένη λίστα.

Η Xiaomi περιλαμβάνεται στις 5 κορυφαίες μάρκες, στην Κατηγορία Καταναλωτικών Τεχνολογιών από τις Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως, χάρη στην εμπιστοσύνη και την υποστήριξη των Mi Fans και των χρηστών από όλο τον κόσμο. Η Kantar BrandZ υιοθετεί πρωτοπόρες για τον κλάδο εκτιμήσεις των brand, σε συνδυασμό με τις πιο εκτεταμένες μελέτες σχετικά με την αναγνωρισιμότητα και επωνυμία τους. Οι μελέτες αυτές διεξάγονται με βάση σχεδόν 4 εκατομμύρια συνεντεύξεις καταναλωτών, που καλύπτουν 18,500 μάρκες από 512 κατηγορίες σε 51 αγορές.

Τον Μάρτιο παρουσιάστηκε η νέα, ανανεωμένη εικαστική εταιρική ταυτότητα της Xiaomi– μία μίξη της ανατολικής φιλοσοφίας με τη σχεδιαστική απόδοση της έννοιας “Alive”. Το νέο αυτό branding έχει στόχο να ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της Xiaomi στην premium αγορά, αυξάνοντας ταυτόχρονα την αναγνωρισιμότητα της μάρκας στα παραδοσιακά κοινά της, μέσω ενός νέου δυναμικού λογότυπου. Το concept “Alive” αντιπροσωπεύει τον τρόπο σκέψης της Xiaomi και την απάντησή της στις ανάγκες αυτής της μετασχηματιστικής εποχής της έξυπνης διασυνδεσιμότητας. Η εταιρεία μπαίνει σε μια νέα δεκαετία, επεκτείνοντας την παρουσία της από τους μαζικούς στους premium χρήστες, από την τεχνολογία στο χώρο της τέχνης. από το online στο offline - και σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με την Kantar, οι Top 100 πιο Πολύτιμες Μάρκες Παγκοσμίως κατέγραψαν αξιοσημείωτη αύξηση της αξίας τους, κατά 42% φέτος, σε σύγκριση με αύξηση 6% την περασμένη χρονιά και 7% πριν δυο χρόνια. Η άνοδος αυτή απέφερε κέρδος άνω των 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων στη συνολική αξία των μαρκών του Global Top 100, σηματοδοτώντας επιτάχυνση της ανάπτυξης των μεγαλύτερων μαρκών του κόσμου, μετά τις ανατροπές που έφερε η COVID-19.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Xiaomi: https://blog.mi.com/

Σχετικά με την Xiaomi Corporation
H Xiaomi Corporation ιδρύθηκε τον Απρίλιο του 2010 και εισήχθη στο Χρηματιστήριο του Χονγκ-Κονγκ στις 9 Απριλίου, 2018 (1810.ΗΚ). Η Xiaomi είναι μια εταιρεία ίντερνετ με έξυπνα κινητά και συσκευές, συνδεδεμένα μέσω μιας πλατφόρμας ΙοΤ που βρίσκεται στον πυρήνα της.

Με ίδια έμφαση στην καινοτομία και την ποιότητα, η Xiaomi συνεχίζει να δημιουργεί ανωτέρου επιπέδου εμπειρίες χρήστη και λειτουργία υπεροχής. Η εταιρεία κατασκευάζει διαρκώς μοναδικά προϊόντα σε προσιτές τιμές ώστε όλος ο κόσμος να απολαμβάνει μια καλύτερη ζωή μέσα από την πρωτοποριακή τεχνολογία.

Η XIaomi παραμένει στην 3η παγκοσμίως σε διάθεση έξυπνων κινητών μέχρι και το  πρώτο τρίμηνο του 2021. Η εταιρεία έχει εδραιωθεί ως ηγέτης στο κλάδος ΑΙοΤ (ΑΙ+ΙοΤ) με 351.1 εκατομμύρια έξυπνες συσκευές συνδεδεμένες στη πλατφόρμα της, πλην έξυπνων κινητών και φορητών υπολογιστών. Τα προϊόντα της Xiaomi είναι διαθέσιμα σε πάνω από 100 χώρες και περιοχές του κόσμου. Τον Αύγουστο του 2020, η εταιρεία εντάχθηκε στη λίστα Fortune Global 500 για δεύτερη φορά, στη 422η θέση, ανεβαίνοντας 46 θέσεις από το 2019. Επίσης κατατάχθηκε 7η ανάμεσα στις εταιρείες ίντερνετ.

Η Xiaomi αποτελεί μέλος των χρηματιστηριακών δεικτών Hang Seng, Hang Seng China Enterprises, Hang Seng TECH και Hang Seng China 50.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ