Visual Browsing

“click away” API by Warply: Δωρεάν μηνύματα μέσω e-katanalotis

Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply
Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply
​Το έργο υλοποιήθηκε για τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή
  • A-
  • A+
0
Η Warply σχεδίασε και δημιούργησε για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, την ειδική υπηρεσία “click away” χωρίς κόστος SMS.

Η Warply σχεδίασε και δημιούργησε για λογαριασμό της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, την ειδική υπηρεσία “click away” χωρίς κόστος SMS για αποστολή μηνυμάτων και ορισμό ραντεβού, για επιχειρήσεις και καταναλωτές.

Στο πλαίσιο της νέας υπηρεσίας “click away” η Warply δημιούργησε και ένα API service για τα e-shops, μέσω του οποίου κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να διασυνδεθεί και να στέλνει δωρεάν μηνύματα για παραλαβή click away.

Η υπηρεσία για τα e-shops είναι ήδη διαθέσιμη από τα μέσα Δεκεμβρίου εδώ, με δυνατότητα άμεσης εγγραφής και ενεργοποίησης.

Warply

Οι υπηρεσίες “click away” και click away API για φυσικά και ψηφιακά καταστήματα, δημιουργήθηκαν στο πλαίσιο της ψηφιακής πλατφόρμας του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων “e-katanalotis” που έχει σχεδιάσει και υλοποιήσει η Warply.

Συνολικά οι καταναλωτές, εκτός από το “click away” μπορούν να βρίσκουν στο “e-katanalotis” τις ακριβείς τιμές 1.500 προϊόντων βασικής κατανάλωσης όπως είναι στα ράφια 2.500 super-market, αλλά και τις τιμές καυσίμων σε όλη την Ελλάδα όπως ανανεώνονται καθημερινά. Μπορούν, επίσης, να επικοινωνούν απευθείας με την αρμόδια ομάδα της Γενικής Γραμματείας Εμπορείου και Προστασίας Καταναλωτή, για πληροφορίες και καταγγελίες, ενώ έχουν στη διάθεσή τους και ένα καινοτόμο chatbot με χρήσιμες απαντήσεις.

Γιάννης Δοξαράς
Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply

Ο κ. Γιάννης Δοξαράς, CEO της Warply αναφέρει χαρακτηριστικά: «είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι για την ενεργή συμμετοχή μας σαν στρατηγικοί συνεργάτες στη δημόσια διοίκηση σε έργα καινοτομίας όπως ο “e-katanalotis” και η υπηρεσία “click away” που στηρίζουν τις επιχειρήσεις και το λιανικό εμπόριο και διευκολύνουν τους πολίτες, ενώ παράλληλα ενισχύουν τη διαφάνεια και προωθούν το κοινό καλό. Ειδικότερα δε, όταν η μέθοδος του ψηφιακού “click away” αποτελεί πανευρωπαϊκά, παράδειγμα καλής πρακτικής στο ασφαλές άνοιγμα του λιανεμπορίου».


Σχετικά Warply
Η Warply είναι #1 εταιρεία στα προγράμματα επιβράβευσης πελατών και μια από τις μεγαλύτερες σε Mobile Loyalty & Mobile Payments στην περιοχή ΕΜΕΑ. Η Warply είναι στρατηγικός συνεργάτης ενός μεγάλου πελατολογίου από όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων κορυφαίων τραπεζών, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Χάρη στην marketing cloud loyalty πλατφόρμα της Warply Engage, η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα σε επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις τους, με προγράμματα πιστότητας και επιβράβευσης, λύσεις προσωποποιημένης επικοινωνίας με πολλαπλά κανάλια και proximity marketing, analytics με πρόβλεψη απόδοσης, κ.ά. Επίσης διαθέτει μοναδικές καινοτόμες υπηρεσίες όπως, το Payments Keyboard, το ψηφιακό πορτοφόλι εμπόρου και υπηρεσίες για BFM (business financial management).

Δειτε επισης

Back to top
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5