Market

Σε αναπτυξιακή τροχιά η Agrino

Αιχμή του δόρατος οι επενδύσεις και το λανσάρισμα νέων, καινοτόμων προϊόντων

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
tasospistiolas_vikupistiola_agispistiolas.jpg
Αναστάσιος Πιστιόλας, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Agrino, Βασιλική Πιστιόλα, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της εταιρίας Agrino και Άγις Πιστιόλας, Μέλος ΔΣ & Επικεφαλής Διεύθυνσης Μάρκετινγκ και Εξαγωγών της εταιρίας Agrino.

Σε αναπτυξιακή τροχιά η Agrino. Δυναμική και ανοδική πορεία στην εγχώρια και διεθνή αγορά με επενδύσεις και λανσάρισμα νέων προϊόντων.

Τα στελέχη της Agrino παρέθεσαν γεύμα σε εκπροσώπους του Τύπου, την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου στο κέντρο της Αθήνας, στο πλαίσιο του οποίου παρουσιάστηκε η δυναμική και ανοδική πορεία που ακολουθεί η εταιρία στην εγχώρια και διεθνή αγορά, οι επενδύσεις που πραγματοποιεί καθώς και το λανσάρισμα των νέων προϊόντων της.

Ειδικότερα, το 2019 οι καθαρές πωλήσεις της εταιρίας ανήλθαν στο ποσό των 29,3 εκ.€,  παρουσιάζοντας οργανική ανάπτυξη της τάξεως του +6,3%, ενώ η λειτουργική κερδοφορία (EBITDA) για την ίδια χρονιά υπερέβη τα 2 εκ. € έναντι  1,56 εκ. € το 2018. Στην απαιτητική χρονιά που έκλεισε, η Agrino κατάφερε και ανέπτυξε περαιτέρω τα ήδη κυρίαρχα μερίδια της στο ρύζι και τη ρυζογκοφρέτα, ενώ διατήρησε τη 2η θέση στην κατηγορία των οσπρίων.

Παράλληλα, υλοποιεί το μεγαλύτερο επενδυτικό πρόγραμμα της ιστορίας της για την τριετία 2019-2022, συνολικού προϋπολογισμού 10.000.000€, που αποτελείται από 3 επενδυτικά προγράμματα με κυριότερους στόχους τον διαρκή εκσυγχρονισμό του μηχανολογικού εξοπλισμού, τη σημαντική αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας και την παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων.

Από το 1990 η Agrino έχει έντονη εξαγωγική δραστηριότητα και σήμερα εξάγει σε πάνω από 30 χώρες, κυρίως Ευρωπαϊκές, στις ΗΠΑ, στην Νότιο Αφρική, και πιο πρόσφατα στην Ισλανδία, αλλά και στη Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό. Οι εξαγωγές παρουσιάζουν μια ικανοποιητική αύξηση της τάξεως του 8% και, πλέον, αντιπροσωπεύουν το 13% του τζίρου της εταιρίας, ενώ σε επίπεδο όγκου ξεπερνούν το 20%. Θέλοντας να διευρύνει το εξαγωγικό της αποτύπωμα προσβλέπει στη διείσδυση στις μεγάλες, αναπτυγμένες χώρες της Ε.Ε. καθώς και στις ΗΠΑ, αλλά και σε νέες αγορές, στις αναπτυσσόμενες χώρες της Ανατολικής Ασίας και την Αυστραλία.

Με αιχμή του δόρατος την καινοτομία και τις νέες προϊοντικές προτάσεις που ανταποκρίνονται αποτελεσματικά στις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς και στις ανάγκες των καταναλωτών, το 2019 η Agrino λάνσαρε μια νέα σειρά ρυζογκοφρετών σε 5 διαφορετικές γεύσεις, που έφερε αέρα ανανέωσης, αλλά και μια ξεχωριστή πρόταση για το καταναλωτικό κοινό καθώς είναι υγιεινές, χωρίς γλουτένη και με όλη τη γεύση και τη διατροφική αξία των καρπών της ελληνικής γης, αφού παράγονται στο υπερσύγχρονο εργοστάσιο στη Σίνδο. Επιπλέον, προέβη στην ανανέωση της συσκευασίας των οσπρίων της, θέλοντας να τονίσει στους καταναλωτές ότι τα προϊόντα αυτά αποτελούν ιδανική πηγή φυτικών πρωτεϊνών και μπορούν να μαγειρευτούν και να καταναλωθούν με νέους τρόπους, που ταιριάζουν στις σύγχρονες διατροφικές τάσεις. Σταθερά, στα περισσότερα από τα προϊόντα της, τα οποία και καλλιεργούνται στην Ελλάδα, καινοτομεί παγκοσμίως αναγράφοντας το όνομα του Έλληνα παραγωγού και την περιοχή καλλιέργειας σε κάθε συσκευασία.

Το επόμενο διάστημα η Agrino στοχεύει στην αύξηση του κύκλου εργασιών και της λειτουργικής κερδοφορίας της, με την περαιτέρω ενδυνάμωσή της στην Ελληνική αγορά και στις 3 προϊοντικές κατηγορίες, με την ανάπτυξη των εξαγωγών και την είσοδο σε νέες αγορές, καθώς και με την παραγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων, τόσο σε ομοειδή προϊόντα της γκάμας που διαθέτει σήμερα όσο και σε άλλες κατηγορίες τροφίμων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ