Visual Browsing

Όποιος παίκτης κι αν είσαι, στο Stoiximan.gr κάνεις το παιχνίδι σου.

Βασική αξία της, είναι η συνεχής εξέλιξη.
Η ιδέα της καινούργιας τηλεοπτικής καμπάνιας, βασίζεται στην απόλυτη προτεραιότητα της Stoiximan, που είναι πάντα η ικανοποίηση των πελατών/μελών.

Βασική αξία της Stoiximan είναι η συνεχής εξέλιξη. Των ανθρώπων της, των υπηρεσιών της, της πλατφόρμας της, προσφέροντας μια κορυφαία εμπειρία διασκέδασης και στοιχηματικών (και όχι μόνο) επιλογών. Αυτόματα αυτό σημαίνει ότι την εμπιστεύονται πολλοί άνθρωποι. Πολλοί και σίγουρα διαφορετικοί μεταξύ τους. Αυτή η πραγματικότητα συνοδεύεται όμως και από την ευθύνη να ικανοποιεί όλες αυτές τις διαφορετικές προτιμήσεις. Η εξέλιξη του brand της Stoiximan, αλλά και της διαδικτυακής πλατφόρμας, γίνεται διαρκώς με γνώμονα την παροχή της πιο ολοκληρωμένης Gametech/iGaming εμπειρίας σε όλα τα προσφερόμενα προϊόντα της. Τα νέα features της πλατφόρμας, έρχονται να συμβάλλουν δυναμικά στον εμπλουτισμό αυτής της εμπειρίας, παρέχοντας ταυτόχρονα νέες, μοναδικές στην Ελλάδα, επιλογές σε διαφορετικούς τύπους πελατών/μελών.

Stoiximan
Αναπόφευκτα, η όλη ιδέα της καινούριας τηλεοπτικής καμπάνιας, βασίζεται στην απόλυτη προτεραιότητα της Stoiximan, που είναι πάντα η ικανοποίηση των πελατών/μελών. Η σεναριακή προσέγγιση, έρχεται να αναδείξει αυτή την προτεραιότητα δίνοντας πρωταγωνιστικό ρόλο στα μέλη και τοποθετώντας τα στο επίκεντρο του σποτ. Βασίζεται, δηλαδή, σε τύπους παικτών με θέση “κλειδί” στα σπορ, πολύ γνωστούς στο ευρύ κοινό και δημιουργεί παραλληλισμούς με τους διάφορους "παίκτες" της Stoiximan. Κατά τη διάρκεια του σποτ, τους συναντάτε σε καθημερινές στιγμές, όπου μπορείτε να τους δείτε να παρουσιάζουν αυτά τα ειδικά και πολύ αναγνωρίσιμα χαρακτηριστικά.

Stoiximan
Σκηνοθετικά, συστηνεστε με τον κάθε παίκτη με μία ημικυκλική κίνηση της κάμερας, τοποθετώντας τον στο κέντρο της δράσης. Επιπλέον, υπάρχει διάδραση με την αφηγήτρια του σποτ -πρώτη φορά σε τηλεοπτικό σποτ στον κλάδο του igaming χρησιμοποιείται γυναικείο Voice Over για να ντύσει την εξέλιξη της ιστορίας-, καθώς αυτή σας ξεναγεί στους διάφορους τύπους παικτών. Η μουσική επένδυση, έρχεται να αναδείξει την γρήγορη αυτή περιήγηση και να προσθέσει και έναν διασκεδαστικό χαρακτήρα στην όλη πλοκή.

Stoiximan
Όλα τα παραπάνω, συμβάλλουν στον βασικό στόχο της νέας αυτής καμπάνιας. Την ανάδειξη των παικτών της Stoiximan ως βασικό λόγο για την εξέλιξη της εταιρίας και ταυτόχρονα την δέσμευση ότι η συνεχής προσπάθεια της εταιρείας για να παράσχει την πιο ολοκληρωμένη Gametech/iGaming εμπειρία δεν έχει ημερομηνία λήξης. Γιατί όπως άλλωστε αναφέρει και το tagline της καμπάνιας… Όποιος παίκτης κι αν είσαι, εδώ κάνεις το παιχνίδι σου.
Stoiximan

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

Common Routes ΙV: Albania
Common Routes ΙV: Albania
Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών
24.11.2019
Common Routes ΙV: Albania
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5