Market

Online η νέα collection της REPLAY

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
49789-102160.jpg

Εδώ και λίγες ημέρες, Ετο ανανεωμένο website της REPLAY παρουσιάζει on line τη νέα collection Φθινόπωρο - Χειμώνας 2013, εισάγοντας πανηγυρικά την ιδέα του «imperfectly perfect», έναν ύμνο σε όλα αυτά τα υπέροχα «ατελώς τέλεια» που μας περιβάλλουν. Αυτή η μεταμοντέρνα αισθητική προσέγγιση έχει τις ρίζες της στις αρχές της ιαπωνικής φιλοσοφίας του Wabi - Sabi, που προέρχεται από τη βουδιστική θεωρία της anitya και διαπραγματεύεται το θέμα της "ατελούς ομορφιάς".

Η νέα αυτή άποψη απομακρύνεται από την παραδοσιακή αντίληψη της ομορφιάς, για να αγκαλιάσει μια ευρύτερη ιδέα που αποδέχεται τις ατέλειες και εκθειάζει τη διαφορετικότητα, σαν αναπόσπαστο στοιχείο της ατομικότητας, μια αξία που έχει ιδιαίτερη σημασία για το brand. Για τη Replay, το jean είναι το ένδυμα που κατ’ εξοχήν εκφράζει αυτή την ομορφιά, καθώς οι μέθοδοι επεξεργασίας που εφαρμόζονται για να αποκτήσει την φθαρμένη και γεμάτη ατέλειες εμφάνισή του, είναι η ειδοποιός διαφορά που το κάνει μοναδικό και ξεχωριστό.

Η ίδια έννοια εκφράζεται και μέσα από τη νέα διαφημιστική καμπάνια της Replay για την σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνα 2013. Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες του Βρετανού φωτογράφου David Sims με τα μοντέλα Janice Alida και Victor Nylander, αποτελούν την πεμπτουσία των αισθητικών κανόνων του brand.

Για να υποστηρίξει το λανσάρισμα και την διάδοση της ιδέας του «imperfectly perfect», η Replay δημιούργησε μια online δημιουργική ενέργεια. Συγκεκριμένα επέλεξε μια ομάδα bloggers, από διάφορα μέρη του κόσμου – ανάμεσά τους οι www.fashionhippieloves.com, ykone.com, material.com, www.anormalmag.com – οι οποίοι θα παροτρύνουν τους followers να δημοσιεύουν φωτογραφίες στο Instagram, δίνοντας ο καθένας τη δική του ερμηνεία στην έννοια του «imperfectly perfect». Οι φωτογραφίες θα αναρτώνται στο hashtag#imperfectlyperfect#blogname@replay. Οι ωραιότερες και πιο «εύγλωττες» φωτογραφίες θα δημοσιευθούν ειδική gallery, στην ιστοσελίδα www.replay.it.

image

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ