Market

Xenia 2018: The Hospitality Experience

Από τις 24 έως τις 26 Νοεμβρίου, πραγματοποιείται μια premium και 100% στοχευμένη στον ξενοδοχειακό κλάδο έκθεση

115151-718269.jpg
Market News
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
img_2858_1.jpg

H Xenia 2018 φιλοδοξεί, από τις 24-26 Νοεμβρίου, να αποτελέσει το απόλυτο εκθεσιακό γεγονός και κομβικό φόρουμ των επενδυτικών επιλογών της τουριστικής βιομηχανίας της χώρας μας. Με κεντρικό μήνυμα «The Hospitality Experience» και με πλήθος καινοτόμων θεματικών εκδηλώσεων, η Xenia 2018 θα αποτελέσει ένα σημαντικό σημείο εμπειριών, τάσεων, καινοτομιών και έμπνευσης για όλους τους επαγγελματίες της φιλοξενίας. Θα συμμετέχουν οι σημαντικές προμηθευτικές εταιρείες του κλάδου της τουριστικής βιομηχανίας και θα λάβουν χώρα πλήθος παράλληλες εκδηλώσεις, όπως ημερίδες και καινοτόμα projects αποκλειστικά στοχευμένα στον ξενοδόχο. Με τη στήριξη όλων των θεσμικών φορέων του κλάδου της ξενοδοχίας και τη μεγάλη συμμετοχή του ξενοδοχειακού κλάδου, η Xenia 2018 στοχεύει να απαντήσει στις πραγματικές ανάγκες ενός από τους πιο βασικούς πυλώνες της ελληνικής οικονομίας, αυτού του Τουρισμού.

Παράλληλες εκδηλώσεις και projects που αντανακλούν τις εξελίξεις στη φιλοξενία
Η Xenia 2018 θα φιλοξενήσει για δεύτερη χρονιά το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το ΞΕΕ, όπου θα αναλυθούν όλες οι τάσεις στη διεθνή φιλοξενία, αλλά και το Digi Hotel, όπου θα παρουσιαστούν όλες οι σύγχρονες τάσεις, εξελίξεις και πρακτικές του digital world στη βιομηχανία της Φιλοξενίας.

Το 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, που διοργανώνει το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, φιλοδοξεί να καθιερωθεί ως η κορυφαία πλατφόρμα διαλόγου και γνώσης για τον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα. Το φετινό Φόρουμ θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2018, στη συνεδριακή αίθουσα C1 του Metropolitan Expo. Ξένοι και Έλληνες ειδικοί, διαπρεπείς εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς και διεθνώς αναγνωρισμένες συμβουλευτικές εταιρείες, θα ενημερώσουν τους ξενοδόχους και επαγγελματίες του κλάδου για όλες τις παγκόσμιες τάσεις και τελευταίες εξελίξεις της παγκόσμιας ξενοδοχειακής αγοράς. Οι 4 θεματικές ενότητες είναι οι εξής:

  • «Data is the new Oil»: Χρησιμοποιώντας δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση των ξενοδοχειακών εσόδων.
  • «Getting Digital»: Αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά κανάλια πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχειακού προϊόντος.
  • «Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο»: Τάσεις και Εμπόδια.
  • «Οικονομία Διαμοιρασμού»: Μαθήματα για τα ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων.

Ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, αναφερόμενος στη διοργάνωση του 2ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας, δήλωσε σχετικά: «Για δεύτερη συνεχή χρονιά υποδεχόμαστε κορυφαίους διεθνείς και Έλληνες παράγοντες του Τουρισμού, οι οποίοι  θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις της παγκόσμιας ξενοδοχειακής αγοράς. Το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας γίνεται πλέον θεσμός. Καταξιώνεται ως το ετήσιο σημείο συνάντησης, ενημέρωσης και επιμόρφωσης τόσο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της χώρας όσο και του συνόλου των ενδιαφερομένων για τον Τουρισμό. Συνεχίζουμε πιστά την αποστολή μας για την αποτελεσματική προσαρμογή των μελών μας στις απαιτήσεις του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού και την επαρκή προετοιμασία τους για να αντιμετωπίσουν τις μεγάλες προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά μας».

img_1555.jpg

Στην παράλληλη εκδήλωση “Digi Hotel”, που θα πραγματοποιηθεί σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Hall 3, θα αναλυθούν όλα τα σημαντικά θέματα του ψηφιακού κόσμου της ξενοδοχίας. Για τρεις ημέρες και μέσα από ένα συνεχές πρόγραμμα 22 ωρών, 40 και πλέον ειδικοί ομιλητές παγκόσμιας κλάσης και εμπειρίας θα παρουσιάσουν στους επαγγελματίες επισκέπτες της Xenia, όλο το φάσμα των πρακτικών και των εξελίξεων των τεχνολογιών αιχμής και των ψηφιακών εργαλείων που σήμερα αποτελούν τον κύριο μοχλό λειτουργίας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, θα καλύψουν τον ψηφιακό χάρτη των ξενοδοχείων, με θέματα που θα αφορούν τόσο μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όσο και μικρά καταλύματα. Ανάμεσα σε άλλα θα αναλυθεί η σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία, όπως αυτή ορίζεται σήμερα παγκοσμίως, το πώς μπορεί να βελτιωθεί, με ποια ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές. Οι έξι ενότητες είναι οι εξής:

  • Ψηφιακός Κόσμος του Ξενοδοχείου: Σε αυτή τη σημαντική ενότητα ουσιαστικά θα αναλυθούν σε βάθος όλα τα βασικά εργαλεία για την ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου από τους τρόπους που μπορεί ένας ξενοδόχος να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα της επιχείρησης του για προσέλκυση περισσότερων κρατήσεων, τους λόγους που ένα blog μπορεί να αποτελέσει το καλύτερο εργαλείο πώλησης. Παράλληλα, θα παρουσιαστούν τα οφέλη του google my business αλλά και των analytics για τον ξενοδόχο.
  • Hotel Digital Marketing & Advertising: Το ψηφιακό μάρκετινγκ, η προβολή, η προώθηση και η διαφήμιση θα αποτελέσει μια από τις κύριες ενότητες, μετά και τις αλλαγές που έχουν φέρει οι νέες νομοθεσίες για τα προσωπικά δεδομένα.
  • Digital Sales, Direct Bookings & Distribution: Ο τομέας των ψηφιακών πωλήσεων και κρατήσεων επίσης θα απασχολήσει μια μεγάλη ενότητα, με τις μεγαλύτερες εταιρείες online κρατήσεων να παρουσιάζουν τις στρατηγικές τους στην ελληνική αγορά, ενώ ειδικοί θα αποκαλύψουν τα μυστικά των απευθείας κρατήσεων. Τα κανάλια διανομής και η διαχείριση τους, η τιμολόγηση των δωματίων, οι μηχανές απευθείας κρατήσεων κ.α. θα παρουσιαστούν από εξειδικευμένους ομιλητές, οι οποίοι θα απαντήσουν και σε όλες τις ερωτήσεις του κοινού.
  • Innovations Technologies: Θα παρουσιαστούν καινοτόμα start ups που έχουν ως βασικό άξονα να προσφέρουν ένα πρόσθετο «όπλο» στον ξενοδόχο αλλά και μία λειτουργική και πρακτική υπηρεσία στον επισκέπτη.
  • Ποιοτικό περιεχόμενο για ξενοδοχεία: Το περιεχόμενο, η κειμενογραφία, η φωτογραφία, το βίντεο, αλλά και οι δυνατότητες που δίνει πλέον το Virtual Reality θα αναλυθούν σε αυτόνομη ενότητα, με τους πλέον ειδικούς του χώρου να παρουσιάζουν καλές πρακτικές και λύσεις.
  • Η επιστήμη των Social Media στα ξενοδοχεία: Όλες οι τελευταίες εξελίξεις στα Social Μedia και οι αλλαγές που πραγματοποιούνται στην επαγγελματική τους χρήση, θα αναλυθούν με ειδικά παραδείγματα και οδηγίες.

Για να δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα του Digi Hotel επισκεφτείτε το www.xenia.gr/xenia-digi-hotel-2/

H Xenia 2018 παρουσιάζει επίσης το καινοτόμο project Hotel Megatrends, με όλες τις τελευταίες τάσεις της τεχνολογίας, εσωτερικής διακόσμησης, αρχιτεκτονικής, δόμησης, και αειφορίας. Το Hotel Megatrends αποτελεί ένα καινοτόμο project της Xenia 2018. Πρόκειται για μια πλήρως δομημένη εγκατάσταση 445 τ.μ., που θα αναπτυχθεί στο Hall 1. Για την υλοποίηση αυτής της MEGA παραγωγής θα συνεργαστεί μια εξειδικευμένη ομάδα αρχιτεκτόνων, σχεδιαστών, συμβούλων τεχνολογίας και φωτισμού, συμβούλων ευεξίας, κατασκευαστών και εταιρειών χορηγών. Το HOTEL MEGATRENDS θα αναπτυχθεί σε τέσσερις βασικούς άξονες (Tech, Design, Green και Local) και έχει σαν στόχο να δημιουργήσει ένα σημείο καινοτομιών, εκπαίδευσης και έμπνευσης για τους επισκέπτες της έκθεσης.

www.xenia.gr

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ