Market

Πόσες φορές σου έχουν πει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις;

Νέα τηλεοπτική καμπάνια Mythos

115151-718269.jpg
Market News
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
Μύθος 2018 | Η καλύτερη ημέρα

«Κάτσε μέσα. Βγες έξω.
Κάνε αυτό. Κάν’ το έτσι. Μην το κάνεις.
Πόσες φορές σου έχουν πει τι πρέπει και τι δεν πρέπει να κάνεις;
Πόσες φορές σου έχουν πει “μα καλά, ποιος βγαίνει πια έξω”, ή “τι εννοείς θα κάτσεις μέσα;”».

Μην κολλάτε. Η ζωή είναι για να τη ζείτε ελεύθερα. Όπως και με όποιους εσείς θέλετε.

Αυτή την αλήθεια σας θυμίζει και ο Μύθος στη νέα του τηλεοπτική καμπάνια. Κάθε σας φάση, μέσα ή έξω, με πολύ κόσμο ή μόνο με τον κολλητό, στην παραλία ή την πόλη, μπορεί να γίνει μυθική!

Δεν θέλει πολλά: άνοιξτε έναν Μύθο, μάζεψε τα σωστά άτομα, φτιάξε τη σωστή διάθεση και δείτε τη ζωή από την καλύτερη οπτική γωνία. Τη δική σας!

Αυτό έκανε και ο Μύθος.

Ανανέωσε την εμφάνισή του με νέο κόκκινο καπάκι, νέο website, ξεχωριστή παρουσία στα social media (facebookinstagram) και ιδιαίτερη έμφαση στον Μονόκερο, το σήμα κατατεθέν του brand. Ανανέωσε την υπόσχεση που δίνει σε όλους σας να είναι εκεί, μαζί σας, στο κυνήγι των καλύτερων εμπειριών. Μαζί με όλους όσους είναι πάντα νέοι στο μυαλό και την καρδιά, δεν περιορίζονται από τοίχους και στοχεύουν τα αστέρια, αυτά που βρίσκονται ψηλά αλλά και αυτά που κυκλοφορούν ανάμεσά σας.

Ο Μύθος θα κυκλοφορήσει πολύ αυτό το καλοκαίρι, δίνοντάς σας την ευκαιρία να το ζήσετε λίγο πιο μυθικά! Και στην πόλη αλλά και στην παραλία, μονόκεροι θα υπάρχουν παντού!

Γιατί, ποιος διαλέγει να ζήσει απλά μια μέρα, όταν μπορεί να ζήσει την καλύτερη μέρα της ζωής του;

Πιάστε, λοιπόν, ένα Μύθο και ζήστε το διαφορετικά!

Για περισσότερο Μύθο, stay tuned!

mythosunicorn.png

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ