Market

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παρουσιάστηκε η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star

115151-718269.jpg
Market News
3’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
338422-703886.jpg

Το εργαστήριο καινοτομίας της G-Star RAW, με επικεφαλής τον νέο Creative Director Aitor Throup, επανεφευρίσκει το denim μέσω της δεύτερης capsule συλλογής του, RAW Research,  η οποία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Palais de Tokyo στο Παρίσι στις 19 Ιανουαρίου.

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παρουσιάστηκε η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star

Η συλλογή RAW Research II που δημιουργήθηκε από το εργαστήριο καινοτομίας της G-Star, ενσωματώνει τους πιο εξελιγμένους τρόπους διερεύνησης των απεριόριστων δυνατοτήτων του denim. Το RAW Research lab πειραματίζεται με το σχεδιασμό του προϊόντος φέρνοντας αντιμέτωπους την παράδοση με την καινοτομία, και συμβολίζει την προσπάθεια ανεύρεσης νέων τρόπων κατασκευής denim, μέσα από τη διαδικασία της εξερεύνησης, την περιέργεια και τον πειραματισμό. Η συλλογή RAW Research II παρουσιάζει τις τελευταίες καινοτομίες του brand στο denim, λειτουργώντας σαν οδηγός για τη νέα κύρια συλλογή και παράλληλα αντιπροσωπεύοντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία της G-Star RAW στην πιο αυθεντική της μορφή.

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παρουσιάστηκε η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παρουσιάστηκε η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star

Κορυφαία καινοτομία της δεύτερης συλλογής RAW Research αποτελεί μία εντελώς νέα εκδοχή του 3D denim, η οποία αναμετράται με το συμβατικό σχεδιασμό του: η σειρά «Motac». Αυτή η μοναδική προσέγγιση στην κατασκευή ενδυμάτων είναι το αποτέλεσμα μιας εστιασμένης εργονομικής έρευνας του ανθρώπινου σώματος σε κίνηση. Ο συνδυασμός άκαμπτου denim με κομμάτια εύκαμπτου υφάσματος έχει σαν αποτέλεσμα απροσδόκητα υβριδικά προϊόντα- όπως το εμπνευσμένο από motocross Motac-X τζιν το οποίο αποτελεί μια σημαντική εξέλιξη στις νέες δυνατότητες σχεδιασμού του denim.

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παρουσιάστηκε η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παρουσιάστηκε η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star

Για αυτή τη συλλογή, η εμβληματική ολλανδική τουλίπα χρησιμοποιήθηκε στο εμπνευσμένο σκηνικό. Το λουλούδι –κυρίαρχο στοιχείο στον πίνακα ζωγραφικής «Floral Still Life» του Hans Bollongier του1639 το οποίο παρουσιάζεται επίσης στον εκθεσιακό χώρο- λειτουργεί αλληγορικά με την Ολλανδική παράδοση στις τουλίπες (tulipmania) και την αναπόφευκτη κατάρρευση του οικονομικού μοντέλου της που βασίζεται στην αποκλειστικότητα. Ο «πυρετός της τουλίπας» προέρχεται από την περίοδο της οικονομικής άνθησης της χώρας το 1630, όπου ένας μόνο βολβός τουλίπας κόστιζε περισσότερο από ένα πολυτελές σπίτι.

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παρουσιάστηκε η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star

Μέσω της RAW Research II, ο Throup αντιστρέφει τον ιστορικό ολλανδικό συμβολισμό του πλούτου με το status που συνδέεται με την εμβληματική ανάπτυξη. Αυτό το επιτυγχάνει καθώς, ενώ η capsule συλλογή διατίθεται αποκλειστικά σε επιλεγμένα καταστήματα, οι καινοτομίες  που εισάγει δρουν πέρα από αυτή την αποκλειστικότητα,  μέσα από την  επιρροή και τη διάδοσή τους στις μελλοντικές βασικές συλλογές της G-Star RAW, που είναι  διαθέσιμες για όλους.

Στην Εβδομάδα Μόδας στο Παρίσι παρουσιάστηκε η capsule συλλογή RAW Research II της G-Star

Η capsule συλλογή RAW Research ΙΙ, είναι η πρώτη συλλογή που λανσάρεται με επικεφαλής τον Aitor Throup ως Καλλιτεχνικό Διευθυντή του brand και αντικατοπτρίζει το όραμα του καλλιτέχνη και σχεδιαστή για το πώς βλέπει το μέλλον του denim με G-Star RAW.


Σχετικά με τον Όμιλο FF Group:

O Όμιλος FF Group είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Ο Όμιλος σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, την Folli Follie και την Links of London. Διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Τα attica πολυκαταστήματα και τα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα. Παράλληλα, ο Όμιλος FF Group έχει ξεκινήσει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multi brand concept stores, Collective και Kix.

Μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, UGG Australia, Juicy Couture, Ted Baker, Vilebrequin, Guess Jeans, Scotch & Soda, Calvin Klein Jeans, Nike, Converse, Franklin & Marshall, G-Star RAW, Samsonite και Technogym, ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου, ενώ ο Όμιλος διαθέτει την αποκλειστική διανομή της Juicy Couture σε όλη την Ηπειρωτική Ευρώπη, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιρλανδία και Κύπρο. Η δραστηριοποίηση του Ομίλου FF Group στον κλάδο Beauty & Cosmetics είναι σημαντική και αφορά στην αποκλειστική διανομή στην Ελλάδα των παγκοσμίου φήμης μαρκών ομορφιάς και περιποίησης της COTY (Gucci, Boss, Escada κ.ά) και της BPI (Dolce&Gabbana Make up, Skincare & Fragrances), καθώς και των προϊόντων Shiseido για Ελλάδα και Κύπρο. Στις αρχές του 2016, ο Όμιλος επιτυγχάνει την είσοδο στο κανάλι καλλυντικών ευρείας διανομής, μέσω της αποκλειστικής εκπροσώπησης και διανομής των προϊόντων μακιγιάζ Max Factor στην ελληνική αγορά. Επιπλέον, ο Όμιλος διαθέτει στην ελληνική αγορά διεθνώς γνωστές μάρκες καλλυντικών όπως: Molton Brown, Annick Goutal κ.α., στην beauty & lifestyle boutique, Heaven on Earth.

Ο Όμιλος διατηρεί συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής μέσω της στρατηγικής συμμαχίας και της συμμετοχής στο μετοχικό κεφάλαιο της ελβετικής Dufry AG, η οποία εξαγόρασε τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών.

Ο Όμιλος FF Group δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο και διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 980 σημεία πώλησης και απασχολεί περίπου 5.000 άτομα ανά τον κόσμο.

ffgroup.com

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ