Smart Life

Όπου κι αν είσαι, είναι και το Casino σου

Η νέα καμπάνια της STOIXIMAN «ποντάρει» στη διασκέδαση και βγαίνει κερδισμένη

114824-667199.jpg
Νατάσσα Καρυστινού
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
012_3.jpg

Καζίνο. Στο άκουσμα της λέξης, συνήθως, σκεφτόμαστε συγκεκριμένα πράγματα. Το οnline casino του Stoiximan.gr, όμως, έρχεται να αλλάξει τα standards, μέσα από μια νέα επικοινωνία που αποδεικνύει πως η διασκέδαση στο καζίνο δεν χρειάζεται «πρέπει» για να ικανοποιεί κάθε «θέλω».

Στη νέα τηλεοπτική καμπάνια (και όχι μόνο, αφού συμπληρώνεται επικοινωνιακά από υπαίθρια, έντυπη και ηλεκτρονική επικοινωνία) της Stoiximan συναντάμε μια παρέα ανδρών και γυναικών που «οργανώνεται» με λεπτομέρεια και ακρίβεια για ένα πολύ σημαντικό ραντεβού σε ένα καζίνο. Μόνο που το σημείο συνάντησης δεν είναι ο... αναμενόμενος χώρος αλλά, το σπίτι ενός άντρα, που υποδέχεται όλη την παρέα εκεί. Εκεί, το παιχνίδι ξεκινά και η διασκέδαση απογειώνεται στο online casino του Stoiximan.gr.

Stoiximan.gr | Παίξε Υπεύθυνα!

Μέσα από αυτή την ανατροπή, η επικοινωνία καταργεί τα στερεότυπα και τις αντιλήψεις που κυριαρχούν στο μυαλό μας σχετικά με το καζίνο. Το σπουδαιότερο, όμως, είναι ότι με άμεσο και επιτυχημένο τρόπο, καθιστά σαφές στο κοινό ότι στην online πλατφόρμα καζίνο του Stoiximan.gr όλοι μπορούν να μπουν, να παίξουν και κυρίως, να διασκεδάσουν πραγματικά, μέσα από τις αμέτρητες επιλογές που προσφέρει, μέσα από όλες τις συσκευές που μπορεί κάποιος να έχει στη διάθεσή του (επιτραπέζιο υπολογιστή, laptop, κινητό, tablet).

Όλα τα παραπάνω εκπληρώνουν και το βασικό στόχο της καμπάνιας, που είναι να αναδείξει το online casino του Stoiximan.gr, ως έναν εύκολο, προσιτό και ξεκούραστο προορισμό διασκέδασης, φτιαγμένο για όλους. Γι’ αυτό και το κεντρικό της μήνυμα είναι το «Όπου κι αν είσαι, είναι και το Casino σου», προκειμένου να κάνει ξεκάθαρο ότι η διασκέδαση του καζίνο δεν έχει συγκεκριμένο χώρο και χρόνο.

Stoiximan.gr | Παίξε Υπεύθυνα!

Μάλιστα, ένας από τους δημιουργούς του project, ο σκηνοθέτης της ταινίας Βασίλης Μπουραντάς, σκιαγραφώντας τον τρόπο με τον οποίο βίωσε το project, αλλά και μιλώντας για τους λόγους που κάνουν αυτή την καμπάνια επιτυχημένη ανέφερε: «Έχεις παίξει ποτέ blackjack στο καζίνο και οι συμπαίκτες σου στο τραπέζι να μην είναι τουρίστες; Να ξέρουν να παίζουν, να μιλάτε την ίδια γλώσσα; Να υπάρχουν στιγμές που χάνεις, αλλά συνολικά να είσαι κερδισμένος; Αυτό ακριβώς συνέβη με αυτή τη δουλειά. Μαζεύτηκαν οι κατάλληλοι άνθρωποι γύρω από το ίδιο τραπέζι, πήραν τις σωστές αποφάσεις και είχαν την τύχη με το μέρος τους όλοι ταυτόχρονα».

Στο καζίνο σίγουρα χρειάζεται σίγουρα να είναι και τυχερός. Αλλά για να το επικοινωνήσεις σωστά, χρειάζεται μια έξυπνη ιδέα, ένα δυνατό μήνυμα και μια άψογη εκτέλεση από μια ομάδα που δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Και η διαφημιστική καμπάνια του Stoiximan.gr για το online casino του τα έχει όλα.

Ο Πέτρος Τατσόπουλος μας συστήνει το νέο του μυθιστόρημα «Η κυρία που λυπάται»

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ