Αρχειο

Η Εταιρική Υπευθυνότητα δεν είναι μάρκετινγκ

Δηλώνει το τμήμα creative media της COSMOTE για το Πρόγραμμα Αλληλεγγύης στην Οικογένεια

114824-667199.jpg
Νατάσσα Καρυστινού
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
23152-54999.jpg

Είναι το επιχειρηματικό μάρκετινγκ μια νέα μορφή φιλανθρωπίας; «Η Εταιρική Υπευθυνότητα δεν πρέπει να ταυτίζεται με οποιοδήποτε τομέα του μάρκετινγκ. Είναι σημαντικό να είναι απόλυτα ενσωματωμένη με τη στρατηγική, τους στόχους, τη λειτουργία και την κουλτούρα μιας εταιρείας. Ιδιαίτερα, στις μέρες μας ο κόσμος δεν θέλει να βλέπει αποσπασματικές δράσεις που δεν έχουν συνέχεια ή που αποτελούν ακόμη μια τακτική προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες. Οι καταναλωτές αξιολογούν μια εταιρεία από τη συνέπειά των μηνυμάτων, των δράσεων και των αποτελεσμάτων της. Ακόμη σημαντικότερο είναι όταν μέσα από τις δράσεις της η εταιρεία καταφέρει να ενεργοποιήσει και άλλους πολίτες να συμμετέχουν σε κοινούς στόχους για την κοινωνία.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα η εκστρατεία της COSMOTE, «ο κόσμος μας, εσύ» μέσα από την οποία κινητοποίησε χιλιάδες συμπολίτες μας να καταθέσουν τις ιδέες τους για το πώς μπορούν να κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο, στέλνοντας μηνύματα αισιοδοξίας και κοινής προσπάθειας».

Ποια είναι γενικά η ανταπόκριση του κοινού σε αυτού του είδους τις πρωτοβουλίες; Βλέπετε ότι αποχωρεί σιγά σιγά η καχυποψία και ότι η πλάστιγγα γέρνει υπέρ των ιδιωτικών πρωτοβουλιών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης; Είναι γεγονός ότι υπάρχει αυξητική τάση στη συμμετοχή του κοινού σε εθελοντικές πρωτοβουλίες και αυτό αποδεικνύεται και από την εντυπωσιακή συμμετοχή του κοινού στην ενέργεια «ο κόσμος μας, εσύ», στο πλαίσιο της οποίας πάνω 14.000 άνθρωποι, μοιράστηκαν τις ιδέες τους με την COSMOTE. Την ίδια στιγμή ακόμη και μέσα στην εταιρεία, η συμμετοχή των εργαζόμενων της COSMOTE σε εθελοντικές δράσεις της εταιρείας για το 2011, σημειώνει μια σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2010.

Άλλωστε σε μια εποχή γεμάτη προκλήσεις είναι αναγκαίο, ο καθένας από τη δική του θέση ευθύνης να συμμετέχει στο μέτρο που του αναλογεί στην προσπάθεια για έναν καλύτερο κόσμο.

Έτσι, η ιδιωτική πρωτοβουλία είναι απαραίτητη και έως ένα βαθμό θα έπρεπε να είναι και δεδομένη προκειμένου να εξελιχθούν κάποια πράγματα και όταν αυτή συνδυάζεται και με τη δημόσια πρωτοβουλία, τα αποτελέσματα μπορούν πραγματικά να είναι ευεργετικά, καλύπτοντας ουσιαστικές ανάγκες της κοινωνίας. Είμαστε ιδιαίτερα τυχεροί που στην υλοποίηση της 2ης ενέργειας «ο κόσμος μας, εσύ» είχαμε καλό συνεργάτη και υποστηρικτή το Κέντρο Υποδοχής και Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α). Το προσωπικό του κέντρου, κοινωνικοί λειτουργοί και ψυχολόγοι, με ιδιαίτερη ευαισθησία αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή την ιδέα της Ηλιάνας, συμβάλλοντας σημαντικά στην υλοποίηση του έργου.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ