Visual Browsing
Ο Μότσαρτ έγινε viral

Ο Μότσαρτ έγινε viral

Ή πώς οι Γιαπωνέζοι παίζουν το Minuets με «σωλήνες»

Μελετώντας την έρευνα των Πανεπιστήμιων Harvard και Kyoto στην οποία διαπιστώνεται ότι το έργο του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ «Minuets» βοηθάει στην αύξηση της συγκέντρωσης, η δημιουργική ομάδα βγήκε από το brainstorming με την ιδέα που σύντομα θα γινόταν το απόλυτο viral. Μάρτυρες ενός πειράματος το οποίο συνθέτει ένα ξεχωριστό μουσικό σύνολο παρουσίασε μέσα από το εξαιρετικό σποτ η διαφημιστική Party από την Ιαπωνία για λογαριασμό του αναψυκτικού Shuchu Regain.

image

Οι μουσικοί, 43 στο σύνολο, υποδυόμενοι επιστήμονες σε ένα εργαστήρι, ρίχνουν σχεδόν ταυτόχρονα νομίσματα σε γυάλινους χρωματιστούς σωλήνες. Παρότι σε φυσικό χρόνο το αποτέλεσμα φαίνεται να είναι οι ήχοι από γυαλί, η ανατροπή πραγματοποιείται όταν το βίντεο παίζει σε επανάληψη, σε slow motion, αποκαλύπτοντας το κλασσικό Minuets.

image

Δείτε το The Extreme Minuet ( World's Fastest Orchestra).

Η ευρηματική αυτή καμπάνια «The Extreme Minuet: World’s Fastest Orchestra» της γιαπωνέζικης Party σε συνεργασία με τις Dentsu Japan και Ignite λανσαρίστηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 και έχει ήδη γίνει ανάρπαστο viral σε όλον τον κόσμο! Το σποτ που φέρνει σε άρτια ταινία μήκους, δεν έχει εμπνευστεί από καμία κινηματογραφική παραγωγή όπως επιβεβαιώνει στην AV εκπρόσωπος της Party. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι είναι το δεύτερο κατά σειρά βίντεο μιας καμπάνιας που προβλήθηκε τον Ιούλιο του 2015 στην Ιαπωνική αγορά «αναζητώντας» ξανά το μυστικό για την αύξηση της συγκέντρωσης που «φυσικά» βρίσκεται στο γνωστό διαφημιζόμενο αναψυκτικό.

image

image

image

Ευχαριστώ την Madoka Shimotsunuki από την Ιαπωνική Party για τις πληροφορίες και το υλικό της καμπάνιας.

Δειτε επισης

Back to top

Προσεχως

In Art 2019
In Art 2019
Zina Athanassiadou Gallery
25.05.2019
In Art 2019
Το Soundtrack της Πόλης
Athens Voice 102.5