Edito 379
Δεν μπορείς να εξηγήσεις σε κάποιον γιατί δεν καίγονται τα σινεμά. Δεν μπορείς να πεις ότι ο ομορφότερος κινηματογράφος της Αθήνας, στο κτίριο που γράφει την ιστορία της πόλης, δεν μπορεί να πυρπολείται. Δεν μπορείς να πεις σε κάποιον ότι τα βιβλιοπωλεία δεν τα σπάνε. Ότι δεν υπάρχουν σε καμία άλλη πόλη του κόσμου βιβλιοπωλεία με λαμαρίνες και ρολά στις βιτρίνες. Αν χρειάζεται να το εξηγήσεις, τότε δεν θα σε καταλάβει.
Δευτέρα πρωί. Σταδίου, Χρήστου Λαδά, Ερμού, Πανεπιστημίου, Αθηνάς, Κοραή, Χ. Τρικούπη, Ακαδημίας. 40 τόνοι μάρμαρα, 100 κτίρια, 170 επιχειρήσεις. Βρεγμένα πεζοδρόμια, γυαλιά, πέτρες, κάπνα. Περίεργοι κοιτάζουν τα συντρίμμια, βγάζουν φωτογραφίες, σχολιάζουν χαμηλόφωνα. Οι άλλοι δεν βγάζουν φωτογραφίες. Δεν μιλάνε. Καπνίζουν ένα τσιγάρο σιωπηλοί. Τους καταλαβαίνεις, τα μάτια τους είναι σκοτεινιασμένα, κάπου κάπου μπαίνουν μέσα, σηκώνουν ένα ράφι, μαζεύουν ένα αντικείμενο απ’ τα αποκαΐδια, το κοιτάζουν, το αφήνουν πάλι στο σωρό. Τσιγάρο. Είναι αυτοί που ξέρουν ότι αύριο δεν θα έχουν δουλειά, ότι απ’ όλα αυτά τα μαγαζιά σχεδόν κανένα δεν θ’ αντέξει, δεν θα μπορέσει να ξανανοίξει. Αυτοί που ξέρουν ότι καμία Μέρκελ δεν τους φταίει, κανένας Μίκης δεν θα κηρύξει πόλεμο για πάρτη τους, είναι απλώς παράπλευρες απώλειες.
Δεν έχουμε πολλά πράγματα να κάνουμε γι’ αυτό. Ίσως μόνο ένα: Να τελειώνουμε πια με όλα αυτά. Να τραβήξουμε τη δικιά μας κόκκινη διαχωριστική γραμμή. Να τους ονομάσουμε. Δεν είσαστε φίλοι μας, είσαστε εχθροί μας. Να υπερασπίσουμε την πόλη μας, τις ζωές μας, το δημόσιο χώρο, την κοινωνία.
Πολλές κοινωνίες αντιμετωπίζουν προβλήματα, κάποιες μεγαλύτερα απ’ τα δικά μας. Πουθενά δεν καίνε τις πόλεις τους. Πουθενά δεν καταστρέφουν τις ζωές των ανθρώπων. Πουθενά δεν ρίχνουν λάδια στους δρόμους, δεν κλείνουν τα λιμάνια, δεν αφήνουν τους τουρίστες να κατέβουν απ’ τα πλοία. Πουθενά δεν περπατάνε οι ταξιδιώτες φορτωμένοι τις βαλίτσες 5 χιλιόμετρα στην Αττική Οδό, πουθενά δεν κλείνουν τα μνημεία, δεν καταστρέφουν τα φανάρια, δεν κλείνουν τα ξενοδοχεία. Αυτοί που καταστρέφουν το εμπόριο, τον τουρισμό, τα μόνα που έχουμε, που διαλύουν την οικονομία, είναι εχθροί μας.
Στους τοίχους έχει αρχίσει να εμφανίζεται το σύνθημα που πάντα προαναγγέλλει την τελική φάση. Στη Διδότου με μεγάλα γράμματα, μήνες τώρα κανείς δεν το σβήνει, γράφει Viva la muerte. Δεν έχουμε ανάγκη την ιδεολογία του μίσους. Δεν χρειαζόμαστε πια την καταστροφή. Αυτά είναι η παλιά Ελλάδα, αυτή που μας έφτασε μέχρι εδώ. Αυτή που σπατάλησε, που λεηλάτησε και τώρα προτιμάει το θάνατο και την αυτοκτονία παρά να δοκιμάσει να σταθεί στα πόδια της. Δεν είναι δικιά μας. Η καινούργια Ελλάδα χρειάζεται δημιουργία, όχι καταστροφή. Ιδέες, όχι ρόπαλα· προγράμματα, όχι συνθήματα.
Δεν έχουμε ανάγκη άλλους εισαγγελείς που κάνουν κομματική καριέρα επιδοτούμενη από τα δανεικά της ευρωπαϊκής κοινότητας για να την κατηγορούν. Δεν χρειαζόμαστε άλλους επαγγελματίες σωτήρες που επιβιώνουν πουλώντας φόβο και μίσος. Δεν χρειαζόμαστε εξωτερικούς εχθρούς για να συσπειρωθούμε. Όσοι φοράνε τη μάσκα Anonymous ας ξαναδούν τον Γκάι Φοκς. Η επίκληση του απόλυτου κακού, του εξωτερικού εχθρού, είναι χιλιάδες χρόνια τώρα η μόνιμη μέθοδος χειραγώγησης των μαζών. Όσοι μας λένε ότι φταίει ο Τόμσεν, η Μέρκελ, οι ξένοι που «θέλουν να μας κάνουν πειραματόζωα», είναι αυτοί που θέλουν να κρύψουν τις κοινωνικές αντιθέσεις, να κρύψουν τις δικές τους ευθύνες, να σώσουν το παλιό σύστημα, το χρεοκοπημένο. Είναι οι υπερασπιστές της χρεοκοπίας, είναι εχθροί μας.
Δεν έχουμε ανάγκη από άλλη πολεμική ατμόσφαιρα. Όσοι μιλάνε για προδοσίες και δοσίλογους, για κατοχές και χούντες, είναι εχθροί μας. Δεν χρειαζόμαστε άλλη τυφλή οργή κι άλλα βίαια ξεσπάσματα, δεν χρειαζόμαστε άλλη εκτόνωση. Όσοι μας λένε ότι είμαστε αθώοι, όλοι μαζί αθώοι, ο «αγνός ηρωικός λαός» από τον Καμένο μέχρι τον Μίκη, πάντα ηρωικός και πάντα προδομένος, είναι εχθροί μας. Μας κοροϊδεύουν. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, δεν είμαστε όλοι μαζί και δεν είμαστε αθώοι. Δεν χρειαζόμαστε στρατόπεδα. Ο εαυτός μας είναι ο αντίπαλος, αυτόν θέλουμε να αλλάξουμε.
Δεν χρειαζόμαστε άλλες επιδείξεις ανώδυνης επαναστατικότητας, φραστικές αγριότητες, κενούς βερμπαλισμούς στα social media. Δεν έχει πιο δίκαιο αυτός που βρίζει περισσότερο κι ανώνυμα. Δεν χρειαζόμαστε άλλες ατελείς προσωπικότητες να απελευθερώνουν εκ του ασφαλούς καταπιεσμένα ένστικτα αναζητώντας βολικούς αντίπαλους. Χρειαζόμαστε σκέψεις, καινούργιες προτάσεις, δημιουργικές λύσεις. Χρειαζόμαστε το προσωπικό παράδειγμα, την προσωπική δέσμευση, τις στάσεις ζωής που δίνουν στις ζωές μας περιεχόμενο. Την ευαισθησία και τη λογική, την αλληλεγγύη όχι την εχθρότητα. Ο κοινωνικός φθόνος δεν είναι ποτέ προοδευτικός.
Δεν χρειαζόμαστε πια την ευκολία, τα σλόγκαν, τα εύκολα συνθήματα, το μαύρο άσπρο. Η αλήθεια είναι δύσκολη, η γνώση χρειάζεται προσπάθεια. Η στράτευση ανήκει στον προηγούμενο αιώνα. Οι οπαδοί δεν σκέφτονται, πιστεύουν.
Η κοινωνία μας δεν μπορεί πια να συνεχίσει έτσι να αυτοκτονεί κάθε μέρα από λίγο. Οι κοινωνίες αλλάζουν και ανανεώνουν τις δομές, τους θεσμούς, το πολιτικό τους σύστημα.
Τώρα έφτασε η ώρα για ένα τέλος και μια αρχή. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε έτσι, καίγοντας. Κυριολεκτικά και μεταφορικά. Αν τώρα δεν μπει ένα τέλος σ’ αυτή την περίοδο μίσους, τυφλότητας, αυτοοικτιρμού, άγνοιας, πολιτικής βίας, παραπληροφόρησης, μετά δεν θα υπάρχει επιστροφή. Ήδη παίζουμε την παράταση. Η ελληνική κοινωνία, κάπου εδώ, πρέπει να κάνει επανεκκίνηση. Να πατήσει το κουμπί restart. Ό,τι κάναμε, κάναμε. Όσο φταίξαμε, φταίξαμε. Ό,τι καταστρέψαμε, καταστρέψαμε. Τώρα πρέπει να αρχίσει η αντίστροφη πορεία. Να τραβήξουμε μια γραμμή σε όλα αυτά που είναι η παλιά, εύκολη, πιασάρικη, κενή Ελλάδα της μετριότητας και της αυταρέσκειας. Η καινούργια Ελλάδα δεν θα μιλάει τόσο πολύ, δεν θα είναι τόσο τσάμπα μάγκας, θα σκέφτεται, θα δημιουργεί. Η καινούργια Ελλάδα δεν θα καίει. Θα φτιάχνει.


Σχόλια με υβριστικό, ρατσιστικό, σεξιστικό ή διαφημιστικό περιεχόμενο, καθώς και σχόλια άσχετα με το θέμα του άρθρου δεν επιτρέπονται και θα σβήνονται.
τα σχόλιά σας:
ποσο μα ποσο συμφωνω...
ποσο μα ποσο συμφωνω...
Πολύ σωστά. Η τραγωδία είναι
Πολύ σωστά.
Η τραγωδία είναι ότι στις επόμενες εκλογές θα έχουμε να επιλέξουμε ανάμεσα σε ανίκανους και διεφθαρμένους πολιτικάντηδες και σε σχιζοφρενείς με την ψήφο ή την μολότωφ που θέλουν να πάρουν εκδίκηση για την ήττα του εμφυλίου.
Και μια ακόμα φορά οι πιο πολλοί θα προτιμήσουν την απάτη και ταλαιπωρία των πρώτων για να γλυτώσουν απο το μίσος για οτιδήποτε θυμίζει πολιτισμό των δεύτερων.
...που θέλουν να πάρουν
...που θέλουν να πάρουν εκδίκηση για την ήττα του εμφυλίου...
Σοβαρολογείς; :P :-(
Συμφωνώ σε πολλά απ' όσα
Συμφωνώ σε πολλά απ' όσα γράφονται. Κι όμως οι καταστροφές που περιγράφετε συμβαίνουν ίδιες και χειρότερες σε πολλές Ευρωπαικές πόλεις. Επίσης είναι φανερό πως δεν έχετε μπει στον κόπο να διαβάσετε το νέο μνημόνιο έστω αποσπασματικά. Δεν έχετε επίσης γνώσεις σε διεθνείς σχέσεις, πολιτικές επιστήμες και φιλοσοφία δικαίου. Είστε δε το ίδιο απόλυτος και δογματικός με ό,σους καίνε και σπάνε στο όνομα των πιστεύω τους.
Δεν ξερω τι λενε ο Καμενος
Δεν ξερω τι λενε ο Καμενος και ο Μικης, αλλα γνωριζω πολυ καλα οτι η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων δεν φταιει.
Και σε καθε περιπτωση, οσοι φταινε, εχουν λιγοτερη ευθυνη απο τον καθε Παγκαλο, την καθε Ντορα, τον καθε Γιωργακη, τον καθε Μαντελη, τον καθε Τσουκατο, τον καθε Κωστακη και τον καθε Ακη!
Οταν αποφασισετε ως athensvoice να αποδωσετε τα του Καισαρος τω Καισαρι και να αγωνιστειτε για την απονομη δικαιοσυνης με την επιστροφη των κλεμμενων και τη δημευση της περιουσιας οσων τα εφαγαν (αρχιζοντας απο αυτους που ασκησαν εξουσια), τοτε ελατε ξανα να μας τα χωσετε και παλι (αφου ντε και καλα πιστευετε οτι μαζι τα φαγαμε).
Σωστός!
Σωστός!
Καταλάβετε το επιτελους, 360
Καταλάβετε το επιτελους, 360 δις δεν εκλάπησαν απο τριακόσιους πολιτικούς, εγιναν μάσα για ολους μας (σε μικροτερο και μεγαλυτερο βαθμό). Είναι το κόστος των προβληματικών, των διακοπών της εργατικής εστίας για κόρες αντιστασιακών γεννημένες το 42 (η μητέρα μου για πχ), των συντάξεων όλων μας (αυτων που βγήκαν στα 50 μετα απο 25 χρονια εργασία και μαζεύουν σύνταξη για 40 χρόνια ως τα 90 και βάλε), των επιδομάτων και του υπεραριθμου προσωπικού στο δημόσιο. Είναι το κόστος των φαραονικών αμυντικών δαπανών που κανείς ποτε δεν αρνήθηκε, των υπερκοστολογημένων φαρμακων και ιατρικού εξοπλισμού που ο διοικητής του νοσοκολείου σας, ο γείτονας σας παρήγγειλε. Είναι το κόστος της διαφθορας στα πανεπιστημιακά ευρωπαικα προγράμματα, στα ΕΣΠΑ, στα εργα του δημοσίου που πήρε τόσο ο μικρός τοπικός εργολάβος όσο και η μεγάλη κατασκευατική. Είναι ο κόστος της στρεβλής ευημερίας των τελευταίων 30 χρόνων. Απλά δείτε τα νουμερα και αφήστε ήσυχο τον Πάγγαλο. Ναι ας τους περάσουμε κόσκινο, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία να μην κοιταχτούμε στον καθρέφτη.
σωστος!!! δεν εχουν φαει ολοι
σωστος!!! δεν εχουν φαει ολοι αλλα εχουν φαει αρκετοι...ξεχασες τον στρατο των συμβασεων σε υπουργεια και δημους, τα επιδοτουμενα του οαεδ, τα ανυπαρκτα κοπαδια και τις απεραντες ελιες που πηραν τοσα φραγκα και εγιναν τζιπ και λουλουδια στα σκυλαδικα, τους δρομους που εχουμε φτιαξει 20 φορες τον καθενα και και και και....αρα εχουν φαει κ καποιοι αλλοι εκτος απο τους 300...σιγουρα δεν εχουν την ιδια ευθυνη αλλα εχουν φαει...και ΦΥΣΙΚΑ ΦΤΑΙΜΕ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΟ, ΤΟΝ ΕΦΟΡΙΑΚΟ, ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΜΕ ΤΑ ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ ΚΑΙ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.ΑΠΛΩΣ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΑΜΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΤΑΙ, ΑΣ ΤΟ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ
ΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗΝ
ΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΛΥΣΗ!!! ΑΣ ΤΟ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΓΑΖΑΚΙ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΜΕ...ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ!!! ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΒΑΡΕΘΗΚΑΝ ΤΙΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΜΑΣ Κ ΠΡΟΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΔΡΑΣΗ...
Ας αντιστρέψουμε τη λογική
Ας αντιστρέψουμε τη λογική σας.
Ας κοιταχτούμε στον καθρέφτη, αλλά αυτό δεν είναι δικαιολογία να μην τους περάσουμε κόσκινο... Και ό,τι μείνει στο κόσκινο, ας πάει εκεί που του αξίζει.
και λιγα λες!! πολυ λιγα
και λιγα λες!! πολυ λιγα λες...
Ακριβως ετσι ειναι!
Ακριβως ετσι ειναι!
η συντριπτικη πλειοψηφια των
η συντριπτικη πλειοψηφια των Ελληνων φταιει.
Οι Παρισιάνοι ήταν ανέκαθεν
Οι Παρισιάνοι ήταν ανέκαθεν πολύ πιο επιρρεπείς στο είδος των δραστηριοτήτων στις οποίες αναφέρεστε κ. Γεωργελέ...
1848
http://www.google.gr/search?tbm=isch&hl=el&source=hp&biw=1323&bih=671&q=...
1871
http://www.google.gr/search?tbm=isch&hl=el&source=hp&biw=1323&bih=671&q=...
1968
http://www.google.gr/search?tbm=isch&hl=el&source=hp&biw=1323&bih=671&q=...
Πρόσφατα
http://www.google.gr/search?tbm=isch&hl=el&source=hp&biw=1323&bih=671&q=...
Ναι, αλλά οι Βρετανοί δεν
Ναι, αλλά οι Βρετανοί δεν είναι...
http://www.google.gr/search?hl=el&gs_nf=1&cp=11&gs_id=3t&xhr=t&q=london+...
Εξαιρετικό άρθρο!
Εξαιρετικό άρθρο!
ΚΥΡΙΕ ΓΕΩΡΓΕΛΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 2
ΚΥΡΙΕ ΓΕΩΡΓΕΛΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ 2 ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ, ΕΣΤΩ Κ ΤΙΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΤΟΥ? ΓΙΑΤΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ 500.000 ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ... ΤΗΝ ΑΝΑΙΤΙΑ ΡΙΨΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΝ ΕΙΔΑΤΕ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ Κ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΤΗΣ Κ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ,ΙΔΙΩΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ,ΕΜΠΟΡΟΥΣ,...ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ,ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΦΑΓΑΝΕ,ΕΣΑΣ ΕΜΑΣ...ΑΙΧΜΑΛΩΤΟΥΣ Κ ΒΥΘΙΣΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗ ΜΙΖΕΡΙΑ. ΗΣΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ? ΑΝ ΝΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΔΑΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΕΙΡΗΝΙΚΑ Κ ΒΡΕΘΗΚΕ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΩΝ ΓΝΩΣΤΩΝ ΑΓΝΩΣΤΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΞΑΜΟΛΑΝΕ ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΙΣ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ...ΕΚΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ Κ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Η ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ... ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ Η ΦΤΑΙΕΙ ΟΤΙ... ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ? ΑΝ ΔΕΝ ΠΗΓΑΤΕ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΑΡΘΟΓΡΑΦΕΙΤΕ? Κ ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΘΕΙ ΙΣΩΣ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠ ΕΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ Κ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ... Κ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΙΣΩΣ Κ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ Κ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΩΡΑ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΜΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ... ΟΜΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ Κ ΕΞΟΡΓΙΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ2...ΝΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΤΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΛΕΞΗ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΑΣ...
Ειρηνική; Από ότι είδα το
Ειρηνική; Από ότι είδα το μπάχαλο το ξεκίνησαν οι κρατούντες την εξουσία ρίχνοντας δακρυγόνα. Ειρηνικός λαός; προφανώς δεν βρεθήκατε στην Πανεπιστημίου όταν ήδη είχαν αρχίσει να πέφτουν ανευ λόγου κι αιτίας τα δακρυγόνα κι ανέβαινε το Μαύρο Μπλογκ μέσα απο επευφημίες και χειροκροτήματα του κόσμου που τους προέτρεπε για αντίσταση. Προφανώς δεν έχετε πάρει καν είδηση ότι ξεκίνησε ο πόλεμος. Η ειρήνη τελείωσε στις 29.06.2011, αν θυμάστε την ημερομηνία αυτή
ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ
ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΧΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΕΛΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΤΟ ΠΡΩΊ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ... ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ, ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΕΜΟ... ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΓΕΩΡΓΕΛΕΣ ΝΑ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΜΜΕΝΟ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ Κ ΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ... ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ...ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Κ ΟΤΙ ΜΑΣ ΣΥΜΒΕΙ, ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ...ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΜΕ...
Γιατί μόνο 500 χιλιάδες,
Γιατί μόνο 500 χιλιάδες, τσάμπα είναι, βάλτε ενα εκκατομύριο. 70-80 χιλιάδες ήταν οι συγκεντρωμένοι σύμφωνα με την αριστερά (οπότε αφαιρέστε και κάτι). Αν και μικρή σημασία έχει, αλλά δεν αντέχω τις υπερβολές που χρησιμοποιείτε με τ'οση ευκολία..
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΗΤΑΝ Ο ΑΚΡΙΒΗΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΩΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΩ ΤΟ ΧΑΤΙΡΙ, 75000 ΗΤΑΝ ΝΑ ΤΟ...ΑΦΗΣΩ? (ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΡΑΓΑΝ ΕΝΑΝ ΕΝΑΝ) ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΣ ΤΩΡΑ?
Απ'τα δύο μεγάλα κόμματα της
Απ'τα δύο μεγάλα κόμματα της αριστεράς το ΚΚΕ αναφέρθηκε μόνο στον κόσμο του ΠΑΜΕ όπως άλλωστε (καλώς ή κακώς) κάνει πάντα. Ο δε ΣΥΡΙΖΑ μέσω Αυγής και μεταξύ άλλων, κάτι είπε για εκατοντάδες χιλιάδες διαδηλωτές. Αφού οι αριστεροί σε μπερδεύουν γιατί ασχολείσαι και τα λες και λάθος; Βάλε μέγκα να βρεις την υγειά σου. Τηλεθεατές σαν κι εσένα ψάχνουνε. Μ'αρέσει που βάζεις και χέρι στον αποπάνω που μάλλον ήταν εκεί κιόλας.
Πραγματικά, δε μπορείς να
Πραγματικά, δε μπορείς να εξηγήσεις σε κάποιον γιατί δεν καίγονται οι κινηματογράφοι και δεν πυρπολούνται τα βιβλιοπωλεία. Πώς μπορείς όμως να εξηγήσεις σε κάποιον που αφορίζει συλλήβδην ότι, μόλις με το να είναι τόσο εμπρηστικός το μόνο που μπορεί να πετύχει αντί να χτίζει είναι να γκρεμίζει;
Καμία Μέρκελ δε φταίει που δε θα ανοίξουν τα καταστήματα. Ούτε θα κηρύξει πόλεμο για πάρτη τους ο Θεοδωράκης. Το πρώτο είναι ευθύνη του κράτους. Το δεύτερο είναι συλλογική μας ευθύνη.
Πώς είναι δυνατόν το κράτος, που έχει τόσο ογκώδη καταστολή και δε φείδεται καθόλου στη χρήση των χημικών να μη μπορεί να περιορίσει και να συλλάβει τους ταραξίες; (η συζήτηση εάν εξυπηρετούν εκούσια ή ακούσια τους σκοπούς τους είναι πολύ μεγάλη και δεν είναι επί του παρόντος. Ας δεχτούμε επομένως ότι απλά, για τον οποιοδήποτε λόγο, δε μπορεί). Πώς είναι δυνατόν το κράτος να μη μπορεί να εξασφαλίσει τη λειτουργία του κέντρου της μεγαλύτερης πόλης; Πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει καμία πρόνοια για τους καταστηματάρχες που πληρώνουν την κρατική ανεπάρκεια και τη συλλογική αδιαφορία;
Σε όλες τις κοινωνίες καίγονται οι πόλεις και γίνονται καταστροφές όταν υπάρχουν σημαντικά προβλήματα. Θυμήσου το Λονδίνο το καλοκαίρι που πέρασε, την Αργεντινή όταν χρεοκόπησε και, ακόμη χειρότερα, τις επιθέσεις των Βάσκων ή του IRA. Αυτό, προσωπικά, το βρίσκω απαράδεκτο και καταδικαστέο. Ακόμη πιο καταδικαστέο βρίσκω το να ζημιώνουμε, για τη δική μας κλαδική βολή, άλλους τομείς της οικονομίας και άρα την ευημερία του συνόλου. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι του σημείου να ονομάζω εχθρούς μου τη μισή κοινωνία η απόσταση είναι πολύ μεγάλη.
Ο μόνος τρόπος να το αποτρέψεις αυτό είναι να κατέβεις στο δρόμο. Κατέβα και διαδήλωσε ειρηνικά για να μη δώσεις περιθώριο στους αγνώστους να κάνουν κουμάντο. Κατέβα και διαδήλωσε πολιτικά για να δώσεις μια άλλη διέξοδο σε αυτούς που βλέπουν μόνο την καταστροφή. Ή μήπως πιστεύεις ότι όσοι ήταν κάτω την Κυριακή ήθελαν να στείλουν κρεμάλες για τους δοσίλογους; Πολλοί ήθελαν απλά να είναι συνειδησιακά εντάξει και να απαιτήσουν σοβαρότητα και από το πολιτικό σύστημα και από την κοινωνία. Και, φυσικά, από τους αρθρογράφους.
Δε σου δίνει κανένας το δικαίωμα να βαφτίζεις εχθρούς σου ανθρώπους που είναι επί χρόνια σύμβολα, οποιουδήποτε χώρου, και που την Κυριακή τους φλίταραν, απροκάλυπτα και απρόκλητα, λες και ήταν κατσαρίδες. Αν μη τι άλλο, πρέπει να τους αναγνωρίσεις ότι δεν παραιτήθηκαν και δεν επαναπαύθηκαν στις δάφνες τους. Και όσον αφορά στη φρασεολογία που χρησιμοποιούν, ο καθένας μπορεί να κρίνει πού έχουν δίκιο και πού ξεκινάνε τα άδικά τους.
Ναι, ο λαός φταίει. Ναι, όλοι πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να κάνουμε restart. Όταν όμως θεωρείς ότι όποιος δεν έκατσε να δει τη διαδήλωση από το σπίτι του και κατέβηκε κάτω είναι a priori τσάμπα μάγκας και εχθρός σου, τότε τι να πω… Θυμήσου ότι η λογική του “ή μαζί μου ή εναντίον μου” δεν ωφέλησε ποτέ κανέναν. Και, κάτι τελευταίο, αν επειδή διαφωνούμε είσαι εχθρός μου, λυπάμαι. Δε θέλω να έχω εχθρούς, αλλά δε θα παρακαλέσω και κανέναν.
Φιλικά, Ε.Σ.
σοβαρό και ψύχραιμο σχόλιο
σοβαρό και ψύχραιμο σχόλιο
Στείλτε το στον τσίπρα, στον
Στείλτε το στον τσίπρα, στον αλαβάνο, στον περισσό και στην κουμουνδούρου.
κάψτε την Αθήνα Τους
κάψτε την Αθήνα
Τους κινηματογραφους “κοσμημα” που κανεις ενα ονομα εργατη δεν θυμαται παρα την τεχνη του αρχιτεκτονα και την τεχνοτροπια .
Δεν ειχε λεφτα στα παρίσια ο αμοιρος εργατης να σπουδασει και εμεινε το ονομα του μορφωμενου “καλλιτεχνη”
Καψτε την Αθήνα , τα θεατρα με τα ψηλα ταβανια και τις παχες μοκέτες που ποτέ δεν θα πατησεις με 3 και 60 που σου δινουν .
Ριξτε την ακροπολη , γκρεμιστε αυτο το τερας ,
κανεις δεν ξερει το ονομα ενος εργατη σκλαβου που χαθηκε μαρμαρα κουβαλωντας,
παρα τον Καλλικρατη ολοι υμνουνε
Καψτε την αθηνα , σταχτες να γινουν ολα, να ποτιστει η γη με μαυρο χωμα,
να φτασουν στα εγκατα της γης τα αποκαιδια και οι νεκροι να αναστηθουν
να καψουν την αθηνα
Καψτε την αθήνα μεχρι να σταματησουν να υπαρχουν οι γλυφτες κονδυλοφοροι με τα κονε και τα λαμε τους ρουχα
Καψτε αυτη την πολη , και την αλλη και την Γη απο ακρη σε ακρη μεχρι ο σαπιος κοσμος αυτος να σβυσει .
Καψτε την αθηνα με τα μουσεια και τους χωρους “τεχνης”
Καψτε την αθηνα , ορθιο τιποτα δεν πρεπει να μεινει μεχρι ο κοσμος να μαθει
να αγαπαει τη ζωη και οχι το χρημα
Καψτε την αθηνα μεχρι να δουμε την θαλλασα απο την ομονοια να γυαλιζει
Καψτε την αθηνα και αν φυλακη με κλεισουν για αυτο το “ποιημα” και παλι θα
φωναζω ΚΑΨΤΕ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ .-
( το καψτε δεν ειναι σε φαση U do it and Ι ll watch αλλα ειναι πιο ποιητικο , εννοείτε οτι θα κανω και εγω οτι μπορω αλλα δεν κανει ριμα το “ας καψουμε την αθηνα” … – δεν αναθετω τεσπα , αυτο λεω στην παρενθεση )
α και δεν λεω να καψουμε ανθρωπους …πρεπει να κρεμασουμε καμποσους σχεδιασμενα ..
Δεν ξέρω για την Αθήνα πάντως
Δεν ξέρω για την Αθήνα πάντως στο μυαλό σου συνθέτει ωδές ο ανώνυμος σκλάβος του Νέρωνα
Μεγάλε, εσύ σίγουρα πάντως
Μεγάλε, εσύ σίγουρα πάντως έχεις κάψει φλάντζα... Με κάτι μυαλά σαν τα δικά σου, δεν απορώ καθόλου για το πως φτάσαμε ως εδώ... Μόνο πες στον προμηθευτή σου ότι αυτά που σου δίνει έχουν μάλλον λήξει από καιρό... ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!! (αν και μάλλον είναι ανίατη και ανίκητη η "αρρώστια" σου)
Anafranil, Carbamazepinη και,
Anafranil, Carbamazepinη και, οπωσδήποτε, Zyprexa. Και πάλι (θέλω να είμαι ειλικρινής) δεν ξέρω αν θα λειτουργήσει το σχήμα. Ζήτα βοήθεια, σε παρακαλώ. Η αντικοινωνική διαταραχή προσωπικότητας δεν είναι να κάτι απλό.
τα συλλυπητήριά μου. Πολύ
τα συλλυπητήριά μου. Πολύ δημιουργικός τρόπος σκέψης.
φίλε Νέρωνα, πάσχεις από
φίλε Νέρωνα, πάσχεις από κοινωνικό φθόνο!
Εξαιρετικό κείμενο το οποίο
Εξαιρετικό κείμενο το οποίο θα μπορούσε να έχει υποσημείωση "Διάβασέ το και γράψτο τόσες φορές ώστε να γίνει γνώση σου!" για πολύ κόσμο.
Στην καινούργια Ελλάδα
Στην καινούργια Ελλάδα ανήκουν οι νέοι που καταδικάστηκαν σε 300 ευρώ μισθό, φτώχια και εξαθλίωση. Και εκτός από τους νέους, οι περισσότεροι κάπως θα επιζήσουν. Πραγματικά πιστεύετε ότι αυτή η καινούργια Ελλάδα θα σκέφτεται και θα δημιουργεί; Κανένας δε μπορεί να σκέφτεται και να δημιουργεί όταν του απαγορεύουν να εργάζεται και να πληρώνεται, να έχει όνειρα και φιλοδοξίες. Ούτε ο Βενιζέλος δεν έχει τόση αισιοδοξία για την καινούργια Ελλάδα που φαντάζεστε.
Πάντως έχων να επισημάνω ότι
Πάντως έχων να επισημάνω ότι δεν ξέρω αν θα δημιούργησει η νέα Ελλάδα η όχι, πάντως σίγουρα η παλιά δεν δημιουργούσε. Η παλιά βολευόταν.Και σας το λέει ένας νέος.
Είπες [Οι οπαδοί δεν
Είπες [Οι οπαδοί δεν σκέφτονται, πιστεύουν.]
Σου μεταφέρω, από μια τελευταία συζήτηση με τον ποιητή Φερεϊντούν Φαριάντ που πέθανε πρόσφατα, μερικές φράσεις : ["Ένα μεγάλο πρόβλημα του κόσμου είναι ο φασισμός στην νοοτροπία. Όλα τα κακά στην ζωή των ανθρώπων, όλες οι καταστροφές στις χώρες, προέρχονται από εκείνους που λένε 'Πιστεύω ότι...'. Αυτές οι φράσεις θα έπρεπε να μην υπάρχουν στις γλώσσες των ανθρώπων, γιατί φέρνουν το μίσος, είτε πρόκειται για θρησκεία, είτε πρόκειται για πολιτική".
'' Ό,τι καταστρέψαμε,
'' Ό,τι καταστρέψαμε, καταστρέψαμε.΄΄
Γενικά την λέξη δικαιοσύνη δεν πρέπει να την συμπαθάτε και πολύ ε;
Απ'το να απονεμηθεί αυτή από πρωθυπουργό μέχρι και μπαχαλάκια από πάνω ως κάτω με φθίνουσα πορεία.Αυτό το στυλ του ''ό,τι έγινε,έγινε'' τι θυμίζει τι θυμίζει;;
α ναι τους πολιτικούς που το λένε και οι ίδιοι και αφού έφεραν την χώρα σε αυτήν κατάσταση ως σωτήρες μετά πάντα λένε ''σημασία έχει μόνο τώρα τι κανουμε''
διαφέρετε...
Συγχαρητηρια!!!
Συγχαρητηρια!!! συγχαρητηρια!! συγχαρητήρια!!! Υπέροχο κείμενο εύστοχο που τα λέει σταράτα! Επιτέλους!!! Ευτυχώς οι λίγοι πυροβολημένοι που σχολιάζουν απο κάτω για να το βρίσουν εχουν γράψει κάτι σεντονια που δε διαβάζονται οπότε ουδείς τους δίνει σημασία... Καιρό είχα να διαβάσω κάτι τόσο εύστοχο καλογραμμένο με επιχειρήματα και ουσία. Βαρεθήκαμε τους εμπορους του μίσους έχουμε ανάγκη από φωνές σαν του γεωργελέ.
Κι όμως πρέπει να
Κι όμως πρέπει να δημιουργήσουμε, να βρούμε λύσεις να αξιοποιήσουμε ότι έχουμε ως άτομα, ως λαός, ως χώρα και όχι να καταστρέφουμε ότι μας άφησαν οι προηγούμενες γενιές. Άλλωστε αυτό είναι το μόνο εύκολο, η καταστροφή. Και θλίβομαι που κάποιοι νιώθουν περήφανοι για τ´αποκαϊδια που "δημιούργησαν´´. Ρώτησαν τον ανώνυμο χτίστη που εργάστηκε γι αυτά (κι ας μην είναι χαραγμένο τ´όνομά του) εάν ένιωσε περήφανος για τον κόπο του κι αν θα πονούσε για την καταστροφή του; Έχω πολλά πολλά ακόμη ερωτήματα για όσους καίνε και καταστρέφουν : τι αγάπησες ; Τι αγαπάς ; Τι έχεις δημιουργήσει;
Σε ευχαριστουμε που γράφεις
Σε ευχαριστουμε που γράφεις
Στα γειτονικα Βαλκαντα οι
Στα γειτονικα Βαλκαντα οι νεοι επιστημονες αμειβονται με 500 ευρω (διπλωμα μηχανικου+οικονομολογου) παραγουν παραπανω και ειναι πολυ ευτυχεις ,δημιουργικοι κλπ.
και ξερετε γιατι; Γιατι περισυ παιρναν 400,προπερσυ 350 και οι προοπτικες ειναι ,με σκληρη δουλεια, να παρουν τα επομενα χρονια 700,800,κλπ.
κ.Γεωργελέ,απίστευτο άρθρο
κ.Γεωργελέ,απίστευτο άρθρο αλλά δυστυχώς δεν το βλέπει έτσι η πλειοψηφία.
όποτε πάω να ανοίξω τέτοια κουβέντα όλοι πέφτουν πάνω μου: ότι είμαι κρυφοΠΑΣΟΚ/καπιταλιστής/προδότης/κλπ.
το πρόβλημα μας είναι ότι πρέπει να αλλάξει η νοοτροπία μας αλλά αυτό όπως φαίνεται δεν αλλάζει... και αυτό είναι το θλιβερό...
Εξαιρετικό άρθρο κύριε
Εξαιρετικό άρθρο κύριε Γεωργελέ. Διασώζετε τον ελάχιστο ορθολογισμό που έχει απομείνει εδώ.
Συγχαρητήρια για το άρθρο
Συγχαρητήρια για το άρθρο σας!! Οι φωνές της ψυχραιμίας και της λογικής τείνουν να εκλείψουν σε αυτή τη χώρα. Τουλάχιστον αυτές οι λίγες που έμειναν αξίζουν την προσοχή και την επιδοκιμασία μας!
ποιας ψυχραιμίας; λέει 25
ποιας ψυχραιμίας; λέει 25 φορές τη λέξη εχθροί μας
Μπροστά. Σήμερα. Δείτε αυτό,
Μπροστά. Σήμερα.
Δείτε αυτό, ταιριάζει με αυτά που λέτε και έχει από μόνο του ως κείμενο κάτι να πει. Εγώ προσωπικά, είχα καιρό να διαβάσω κάτι τόσο σαφές, μεστό, νεανικό και φρέσκο.
https://www.facebook.com/notes/μπροστά-σήμερα-fwd-greece-today/μπροστά-σήμερα/371293859549562
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι η καταστροφή είναι η λύση... Διαβάζοντας το άρθρο και τις λοιπές απόψεις νιώθω πως όλοι ξέρετε τι πρέπει να γίνει, αλλά κανείς δεν λέει κάτι εφικτό... Το νιώθω καιρό τώρα καθώς διαβάζω αυτά που λέτε. Κι όσο πιο πολύ διαβάζω τόσο πιο πολύ μπερδεύομαι... και θα ρωτήσω τι πρέπει να κανουμε στα πλαίσια που μπορούμε? Δεν θέλω να είμαι παθητική, δεν θέλω να τα δέχομαι όλα... κι ούτε το μπρώ αν θέλω να ονειρεύομαι και να ονειρεύονται και γύρω μου οι άνθρωποι.. απλώς δεν ξέρω.. το μόνο που σκέφτομαι είναι ότι πρέπει να δράσσουμε συλλογικά, όλοι μαζί και πρώτα για το κοινό καλό, ακόμα κι αν σε προσωπικό επίπεδο τον βλέψει κάτι τέτοιο...αλλά ποιος το κάνει??
Υγ. Συγχωρέστε με αν σας κούρασα με τις βλακείες μου.
Συγκεντρωσατε σε λιγες
Συγκεντρωσατε σε λιγες γραμμες με απλο και αληθινο τροπο ολες τις σκεψεις και τα συναισθηματα μου που εγω δεν εβρισκα τα λογια για να τα εκφρασω, σας ευχαριστω!!!ευγε!
Άθλιο άρθρο Κε Γεωργελέ
Άθλιο άρθρο Κε Γεωργελέ (ομολογουμένος κατά τα 9/10 μόνο), ξεσπάτε και γράφετε όταν καίγεται 1 κτίριο του πολιτισμού. Δεκτό αλλά είναι πολύ λίγο. Και τί κάνετε όταν οι πολιτικοί καίνε την Ελλάδα; Ξέρετε επιβεβαιωμένα ότι σκοπός ήταν η αίθουσα κι όχι το Costa Boda μόνο; ΠΩΣ θεωρείτε ξαφνικά διαφορετικούς αυτούς τους νέους από τους χουλιγκάνους που υπάρχουν σε ΚΑΘΕ γωνιά του πλανήτη, και πρέπει να τους βάλετε ταμπέλα 'ΕΧΘΡΟΣ'. Μόνο ως εχθρούς της ζωής με παροπίδες μπορώ να τους αποκαλέσω. Της κάθε λογής ζωής που θέλει τα προβλήματά της να φτάνουν μέχρι εκεί που θέλει να ασχοληθεί. παραπέρα είναι προβλήματα των άλλων. είναι κι αυτό μια πολύ ασπρόμαυρη άποψη.
άθλιοι και αυτοί που βρίσκουν παρηγοριά στο κείμενό σας. Κάποιοι σας επιβραβεύουν με 2 λέξεις και άλλοι βαριούνται να διαβάσουν τις φωνές αντίδρασης (τα 'σεντόνια' όπως τα αποκαλούν). Θέλουν σύντομες απαντήσεις - λύσεις για να ξεχαστούν γρήγορα και να συνεχίσουν να ζουν στην ουτοπία. Την ουτοπία της Ευρώπης των Εθνών.
"Δωσ' μου λίγη ακόμα αγάπη" τραγούδαγε ο Αγγελάκας. Δε καταλάβατε τί εννοούσε. Εξάρτηση ουσιών τότε, εξάρτηση χωρών τώρα. πάρτε (και πληρώστε) την ακριβά.
Αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν
Αυτοί που διαμαρτυρήθηκαν ήταν 100.000. Για κάποιους έφτασαν και τις 500.000. Τα υπόλοιπα 11.000.000 αδιαφόρησαν.
Αποτέλεσμα: Αγανακτισμένοι - Μη αγανακτισμένοι: 0 - 10
Η συλλογιστική του παραλόγου.
Η συλλογιστική του παραλόγου. Μισό εκ μόνο στην Αθήνα, απ'τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις που έχουν γίνει, και η απάντηση είναι οτι όσοι δεν κατέβηκαν προφανώς συμφωνούν με την κυβέρνηση. Από που να το πιάσεις και που να τ'αφήσεις.
Ας γίνουν εκλογές επιτέλους τότε να μετρηθούμε. Τι φοβάστε; Κι οτι πει η ψήφος. Σωστό η λάθος, όπως υποτίθεται οτι γίνεται σε μια δημοκρατία. Να τελειώνει κι αυτή η τραγελαφική κατάσταση στα πολιτικά, που σε ένα βαθμό είναι πιο επικύνδυνη και πιο εφιαλτική από οποιαδήποτε οικονομική κρίση.
Συμφωνω απολυτα, μονο μεσα
Συμφωνω απολυτα, μονο μεσα απο τις αντιφατικες αποψεις που εκφραζονται μπορει εστω να παρει ουσια το αρθρο του κου Γεωργελε.
Εχθροι του ευατου μας γινομαστε δυστυχως οι ιδιοι που δεν κοιταμε περα απο τις παροπιδες, εστω λιγο μακρυτερα να δουμε τον αληθινο κινδυνο.
Οσο για το τραγουδι εχετε τοσο μα τοσο δικιο..
Εξαιρετικό! Δυστυχώς όμως,
Εξαιρετικό! Δυστυχώς όμως, είναι πολλοί που σκέφτονται, ακόμα(;), διαφορετικά! Και δεν καταλαβαίνουν ότι το μίσος και οφόβος είναι τα πιο εύκολα εκμεταλλεύσιμα συναισθήματα από όλους αυτούς τους οποίους αντιμάχονται!
Εξαιρετικό κείμενο! Δεν
Εξαιρετικό κείμενο! Δεν καταλαβαίνω πώς υπάρχουν ακόμα (;) νοήμοντα ανθρώπινα όντα (;) που δεν αντιλαμβάνονται πως το μίσος και ο φόβος είναι τα πιο εύκολα εκματαλλεύσιμα συναισθήματα!
Efyga tih kyriaki apo tin
Efyga tih kyriaki apo tin athina kai eixa tin esthisi(fobia) oti den tha tin ksanabrw etsi opws tin afhsa.
αυτό που δεν καταλαβαίνω
αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι πώς όλοι συμφψνείτε ότι πρέπει να μπει τέλος στην καταστροφή και το μίσος και ταυτόχρονα αποθεώνετε ένα άρθρο που βάζει άκριτα ταμπέλες και χαρακτηρίζει τον κόσμο "εχθούς". Αυτό δηαλδή είναι ο νέος προοδευτικός πασιφισμός;
Απλα μπραβο Φωτη για ακομα
Απλα μπραβο Φωτη για ακομα μια φορα..Ελαχιστοι ανθρωποι τα λενε οπως ακριβως ειναι τα πραγματα. Φωνες σαν τη δικη σου με κανουν να νιωθω οτι ισως καπου βαθεια να υπαρχει καποια ελπιδα.
Το άρθρο σας με βρίσκει
Το άρθρο σας με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Και όλοι αυτοί που διαφωνούν (δικαίωμά τους) έχουν δίκιο να είναι αγανακτισμένοι. Να θέλουν δικαιοσύνη, την τιμωρία των υπευθύνων κλπ κλπ. Αυτό όμως που δεν μας λένε είναι πώς το μίσος και θα μας πάνε μπροστά.
Προς john alexander (not
Προς john alexander (not verified) on Thu, 16/02/2012 - 10:28πμ
Ο δρόμος για τη Βουλγαρία είναι ανοιχτός. Αφού αυτό είναι το όραμά σας, άντε στο καλό και να μας γράφετε....
"Δεν μπορείς να εξηγήσεις σε
"Δεν μπορείς να εξηγήσεις σε κάποιον γιατί δεν καίγονται τα σινεμά"
Αν αυτό σου είναι αδύνατον, μήπως σου είναι πιο εύκολο να μας εξηγήσεις πώς είναι δυνατόν να λιγώνονται διάφοροι εδώ μέσα με τα γλυκερά και λιγωτικά κειμενάκια σου;
...και οι πεταλουδες ομορφα
...και οι πεταλουδες ομορφα πετουν, ο ουρανος ειναι γαλανος, τα πουλακια τιτιβιζουν κτλ... εαν ειχα κι εγω μισθο θα εγραφα ετσι κι ακομα πιο ομορφα απο εσενα. στο εγγυώμαι. οταν η πεινα χτυπαει την πορτα, ο ρομαντισμος φευγει απο το παραθυρο. θελω να διατηρησεις την ιδια ψυχραιμια οταν θα μεινεις ανεργος ή αεργος για μηνες.
εχω μια απορία, όλοι όσοι
εχω μια απορία, όλοι όσοι σταθερα και απαραλλαχτα σε καθε άρθρο σας πανηγυρίζουν σαν να είδαν το φως το αληθινό, και κανουν σαν να διαβασαν για πρωτη φορά κείμενο με τετοιες σκεψεις τι πίνουν και δεν μας δίνουν; τι υπερβολές είναι αυτές; πού ζουν; τίποτε αλλο δε διαβαζουν; ή με όλα έτσι κανει η φυλή των φαν; με τις περισσότερες απόψεις σας συμφωνω κι εγώ, αλλα νισαφι, βρε αδελφε, τι παραληρήματα αποκαλύψεως είναι αυτα...
Απλά όλο το πρωί βλέδπουν
Απλά όλο το πρωί βλέδπουν πρωινάδικα οπότε την Τετάρτη το βράδυ ο λαός ο καθήμενος εν σκότει βλέπει φως μέγα!
αλλιώς η πένα
αλλιώς η πένα
Δεν θα χαρακτηρίσω το άρθρο
Δεν θα χαρακτηρίσω το άρθρο σας! Αυτό μπορεί να το κάνει ο οποιοσδήποτε από εμάς κι ας το κρατήσει για τον ευατό του. Η μοναδική παρατήρηση που θα κάνω είναι ότι το συγκεκριμένο θα πρέπει να γραφτεί στο μέλλον, μετά από τον πόλεμο. Ποιό πόλεμο; Τον πόλεμο που ξεκίνησαν οι κρατούντες κύριε αρθρογράφε και σίγουρα όχι οι αναρχικοί. Στην παρούσα φάση το μόνο που εξυπηρετείτε είναι η αποκοίμηση της ελλ. κοινωνίας. Ευτυχώς για εμάς ξυπνήσαμε, βλέπουμε και σύντομα θα αρχίσουμε να δρούμε
Συμφωνώ!
Συμφωνώ!
Εξαιρετικό άρθρο... πού
Εξαιρετικό άρθρο... πού όμορφο όπως και άλλα τόσα που έχω διαβάσει από σας.. Και όσαν λέτε δεν είναι παρανοικά και περιέχουν σίγουρα μια όψη της αλήθειας..
Αλλά, το να αντιμετωπίσουμε τον εαυτό μας... να τον νικήσουμε... να τον ξεπεράσουμε είναι κομματάκι δύσκολο... Δείτε το και σεις είμαστε γαλουχημένοι με το να μάστε παρτάκηδες, εγωίσταροι και να στεναχωριόμαστε όχι επειδή κάηκε το σπιτί του διπλανού μας ,αλλά επείδη θα πιάσει όπου να ναι και το δικό μας φωτιά... αυτό δεν είναι νοιάξιμο για τον δίπλα ούτε για το κοινό καλό... Δείτε μας, έχετε κάποιους φαν(που δέχονται όλα όσα λέτε) και κάποιους που διαφωνούνε κατ επανάληψη μαζι σας επείδη είστε αυτός που είστε και όχι γι αυτά που λέτε(σίγουρα αυτά τα δύο δεν λέω πως είναι ανεξάρτητα αλλά δεν είναι και ταυτόσημα) Πόσοι κάνουν διάλογο εδώ πέρα και παντού?? Και ΜΕΓΑ απορία: πόσοι ακούμε και ΠΟΣΟΙ από μας θα θυσιάζαμε την άποψη μας στο βωμό της αλήθειας?? Κοιτάξτε μας και πείτε σε ποιον απευθείνεστε με αυτό το άρθρο; Και τι μας λέτε, αφού δεν είστε ικάνοι ν αλλάξετε τα πράγματα προς το καλύτερο μην τα χειροτερεύεται προς το χειρότερο... Και αν τα αφήσουμε δεν θα χειροτερέψουμε; Αφήστε μας να φτάσουμε στον πάτο..
Αυτοξιολόγηση, ναι κανείς δεν είναι αθώος.. σ' αυτή την χώρα μαθαίνεις με επιμονή πως δεν γεννήθηκες αθώος... αλλά αυτό το θεωρώ άδικο(είμαι ένοχος και το ξέρω) αλλά είμαι πεπεισμένος ότι θα υπλάρχει έστω κι ένας αθώο μέχρι να τον βαπτίσουμε ένοχο και να τον κάνουμε ένοχο... Ας ξεπεράσουμε το σκόπελο του ποιος φταίει και κάτα πόσο, μπορεί να φταίνε κάποιοι μόνο και μόνο επειδή υπάρχουν... Υπέροχα,το πρόβλήμα υπάρχει και δεν είναι μόνο οικονομικό-πολιτικό, αλλά ανθρώπινο, το πρόβλημα είναι μέσα μας.. Καίμε, καταστρέφουμε..(μπορεί να μην ήμουν πουθενά, αλλά με την παθητική μου στάση συμμετείχα ενεργά σ' αυτή την καταστροφή) αλλά αντιδράμε,αντιδράμε λάθος; Είμαι βέβαιος, αλλά ζούμε ακόμα μιας και δεν μένουμε άπρακτοι! Δεν έχουμε βρει την λύση αλλά ψάχνουμε(μάλλον σε λάθος μέρος) και αυτό είναι κάτι... Ας μιλήσουμε πρώτα για τους κατεστραμμένους ανθρώπους, γιατί το πρόβλημα είναι εσωτερικο, όπως σωστά εντοπίσατε.
Και ξαναλέω μια ματιά ρίξτε μας, δείτε μας όπως είμαστε τώρα... Κοιτάχτε μας, θέλουμε να αντιδράσουμε σωστά, θέλουμε να κάνουμε αυτό που πρέπει: να είμαστε άνθρωποι αφήστε μας και ισως αφήσουμε και μεις τον εαυτό μας. Δεν είναι εύκολο.. καθόλου..
@john alexander Μόνο που στη
@john alexander
Μόνο που στη γειτονική Βουλγαρία στην οποία ζω, ο κόσμος λέει φοβισμένος: «Οι άλλες χώρες έχουν την Μαφία τους, εδώ η Μαφία έχει τη Βουλγαρία». Και αυτή η Μαφία, μια μέρα μετά από μια εγχείριση αρθροπλαστικής πχ, σου στέλνει τους φουσκωτούς μπράβους στο νοσοκομείο και σε υποχρεώνει να πας στην τράπεζα να πάρεις λεφτά για να πληρώσεις την τεχνητή άρθρωση κατ' ευθείαν και άμεσα στην εταιρεία. Ένας τέτοιος κόσμος ή μια τέτοια προοπτική αξίζει να παραδοθεί στο πυρ το εξώτερον.
πάρα πολύ ενδιαφέρουσα
πάρα πολύ ενδιαφέρουσα προοπτική. πραγματικά δηλασή γιατί με το , ελπίζω ικανό μυαλό μου, μπορώ να φανταστώ πως στην ανάγκη μαφίες τέτοιου τύπου θα εμφανιστούν και στην Ελλάδα μειώνοντας τους μισθούς σε επίπεδα αντίστοιχα των Βουλγαρικών...
Πραγματικά να δω τότε ποιος μορφωμένος και καλλιεργημένος άνθρωπος θα βγαίνει να πηγαίνει στο ανανεωμένο ΑΤΤΙΚΟΝ...
Μπράβο Φώτη! Πρέπει να
Μπράβο Φώτη! Πρέπει να αρχίσουμε να βλέπουμε την αλήθεια. Η χώρα είμαστε εμείς. Εάν εμείς δεν αλλάξουμε η χώρα δεν θα αλλάξει. Η δύναμη του συνόλου και των ανθρώπων είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτό που θέλουμε να παραδεχτούμε. Πρέπει να αρχίσουν να βλέπουν οι πολιτικοί σε εμάς τα πράγματα που θέλουμε εμείς να γίνουν! Η δημιουργία πρέπει να έχει φωνή.
μονο στον πλανητη νοστραδαμος
μονο στον πλανητη νοστραδαμος και στην ελλαδα καινε
παλι καλα που δεν ειμαστε οι μονοι.
....[αν]αξια πληρωμη.... θυμασαι?
Οποίος κατάλαβε κατάλαβε ,
Οποίος κατάλαβε κατάλαβε , δύσκολο να εξηγήσεις...θελουμε την δικαιοσύνη αλλα με νοημοσύνη!
Δεν συμφωνώ. Αυτό που
Δεν συμφωνώ. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι ακριβώς η πολεμική ατμόσφαιρα .,...
Stefanos Paschalides Αυτοί που μας λένε ότι είμαστε αθώοι μας κοροιδεύουν πολύ λιγότερο από όλους αυτούς που μας κορόιδευαν τόσα χρόνια είτε στη βουλή είτε στα παράθυρα των ψευτοκαναλιών ! Οσοι παλεύουν για ένα μεροκάματο και ποτέ δεν άπλωσαν το χέρι σε ξένη περιουσία δεν έχουν αντίπαλο τον εαυτό τους. Και όποιος προσπαθεί να τους πείσει γιαυτό, και να τους γεμίσει ενοχές απλά δουλεύει για όλους αυτούς που φταίνε. Για υατό χρειάζεται η πολεμική ατμόσφαιρα. Για να τρέμουν όλοι όσοι χρόνια τώρα το παίζουν είτε αθώες περιστερές είτε μάγκες. Κάνει λάθος ο Γεωργελές αλλά το ύφος και το κείμενο είναι "πιασάρικο"....
Πες τα!
Πες τα!
Ξέρεις τι είναι βία; «Βία
Ξέρεις τι είναι βία; «Βία είναι να ξυπνάς από το χάραμα, να δουλεύεις 10 με 12 ώρες για 700 ευρώ και να μην τολμάς να πεις κουβέντα γιατί ξέρεις ότι 100 βιογραφικά
περιμένουν στο γραφείο του αφεντικού σου» «Βία είναι να είσαι άνεργος, να ψάχνεις ένα χρόνο για δουλειά και να μην σε προσλαμβάνει κανείς γιατί είσαι πάνω από τα σαράντα»
«Βία είναι να λες στα παι διά σου ότι δεν τα πας στην θάλασσα γιατί η βενζίνη άγγιξε το 1.75 και πρέπει να κάνεις περικοπές»
«Βία είναι κλείνεις ραντεβού ... στο ΙΚΑ για μετά από δύο μήνες και όταν πηγαίνεις ο γιατρός να είναι απών»
«Βία είναι να μην τολμάς να γυρίσεις μόνος στο σπίτι μετά τις 9»
«Βία είναι να είσαι 18 χρονών, να έχεις υποστεί του κόσμου τις μεταρρυθμίσεις, να έχεις φτύσει αίμα για να μπεις σε μια σχολή και να βγαίνεις και άνεργος και αμόρφωτος»
«Βία είναι να στέκεσαι 5 ώρες στην ουρά στην εφορεία για να πληρώσεις, να έχεις ανεβοκατέβει σε 3 ορόφους και τέλος ο υπάλληλος να δηλώνει αναρμόδιος»
«Βία είναι να παρακολουθείς τα σκάνδαλα να περνούν από μπροστά σου σαν παραμύθι, να κουκουλώνονται από όλους, να μην μπαίνει κανείς φυλακή και να τελειώνουν με ένα ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα»
«Βία είναι να πληρώνεις 1.40 ενώ περιμένεις μια ώρα ένα λεωφορείο που όταν φτάνει χωράς μόνο στα πόδια του οδηγού»
«Βία είναι να σε παίρνουν 20 τηλέφωνα την μέρα από εισπρακτικές εταιρίες επειδή καθυστέρησες την δόση του στεγαστικού»
«Βία είναι να κόβεις τα παιδιά από το φροντιστήριο γιατί δεν φτάνουν τα λεφτά ενώ έχεις ήδη πληρώσει για δωρεάν παιδεία»
«Βία είναι να βλέπεις τους πολιτικούς σου να τσακώνονται με μόνο γνώμονα τα ποσοστά του κόμματος τους ενώ εσύ αγωνιάς για το μέλλον των παιδιών σου» «Βία είναι ενώ σου ζητούν να πληρώσεις επίδομα αλληλεγγύης να διαβάζεις ότι οι εφορίες έχουν να κάνουν ελέγχους και να εισπράξουν από το 1995»
«Βία είναι να είσαι 45 χρονών, να δουλεύεις και να πληρώνεις μια ζωή και να καταντήσεις να ζεις από την σύνταξη των γονιών»
«Βία είναι το παραμύθιασμα από τα μέσα ενημέρωσης που συγκαλύπτουν ή αποκαλύπτουν ανάλογα με τα deal που γίνονται κάτω από το τραπέζι και τις επιχορηγήσεις»
«Βία είναι να σε ληστεύουν για τρίτη φορά και το όργανο της τάξεως να σου λέει μην ελπίζεται πολλά, αφού δεν ήσασταν μέσα πάλι καλά να λέτε»
«Βία είναι να σου στερούν το δικαίωμα της διαμαρτυρίας, να τρως τόνους τα χημικά και να σε αναγκάζουν σε σιωπή παρακρατικοί, αντιεξουσιαστές, χρυσαυγίτες , πληρωμένοι ή προστατευόμενοι από όπου και αν προέρχονται»
«Βία είναι να πληρώνεις 3 ευρώ διόδια για να διανύσεις μια απόσταση 100 χιλ και ταυτόχρονα να κάνεις τάμα στον Άγιο Χριστόφορο να φθάσεις ζωντανός»
«Βία είναι να βλέπεις όσους εμπλέκονται σε σκάνδαλα πάσης φύσεως να κυκλοφορούν ελεύθεροι, να παρουσιάζονται στην δικαιοσύνη όποτε θέλουν και αν τελικά παραπεμφθούν να συνεχίζουν το έργο τους μέσα από την φυλακή»
«Βία είναι να ακούς τον Πρωθυπουργό και τους βουλευτές να ανησυχούν για την βία μόνο όταν αγγίζει το δικό τους σπίτι και να ανακοινώνει επιτροπές στις οποίες ο κάθε βουλευτής θα πληρώνεται με 245 ευρώ για να παραβρεθεί στην συζήτηση.»
Τι είναι η Βία μας; Μην είν'
Τι είναι η Βία μας; Μην είν' οι κάμποι (κράτος - πολιτεία - κόμματα - στρατός - αστυνομία - δικαιοσύνη - σύστημα);
Μην είναι τ' άσπαρτα ψηλά βουνά (ανεγκέφαλοι λαϊκιστές αριστεροί & ακροαριστεροί);
Μην είναι ο ήλιος της, που χρυσολάμπει (ανεγκέφαλοι λαϊκιστές δεξιοί & ακροδεξιοί);
Μην είναι τ' άστρα της τα φωτεινά (επώνυμα & χλιδάτα λαμόγια, μονίμως στο απυρόβλητο);
Όλα Βία είναι. Κι αυτά κι εκείνα,
και κάτι που 'χουμε μες την καρδιά
και λάμπει αθώρητο σαν ήλιου αχτίνα
και κράζει μέσα μας: Εμπρός παιδιά!
Αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους θολωμένους σχετικιστές ... σε όσους βλέπουν να καίγεται ένα κτήριο
(που κατά τύχη δεν είχε ανθρώπους μέσα, όπως άλλοτε)
και κάθονται με περισσή αμπελοφιλοσοφική άνεση (καφενείου) και αναρωτιούνται τι είναι βία
είναι και αυτό και το άλλο και το παρα-άλλο
και επειδή είναι βία να έχουμε το κράτος (που μας αξίζει)
ας καούν και μερικά κτήρια
και επειδή είναι βία να έχουμε τους πολιτικούς που μας αξίζουν, ψηφίζοντας (στις τελευταίες εκλογές) ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ (και οσονούπω ΑΝΤΑΡΣΥΑ & ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ αυτό θα πει ανανέωση του κοινοβουλίου)
ας ξεσπάσουμε στα κτήρια
Περιμένω την επαναστατική οργάνωση που θα στοχοποιήσει τα φανάρια κυκλοφορίας
Αφού το καπιταλιστικό σύστημα μας φόρτωσε και μας χρέωσε με τόσα άχρηστα αυτοκίνητα
τώρα θέλει να μας βάλλει και φραγμούς & ρυθμίσεις στην κυκλοφορία
Ας τα καταστρέψουμε όλα
Ούτως ή άλλως ο άνεργος, ο χαμηλόμισθος & ο χαμηλοσυνταξιούχος δεν τα χρησιμοποιούν
Στο όνομα τους λοιπόν (σιγά μη τους ρωτήσουμε κιόλας, εμείς ξέρουμε καλλίτερα από αυτούς το καλό τους)
ας κηρύξουμε πόλεμο και στα φανάρια
Όχι δεν θα είναι τυφλή βία και εκτόνωση ανεγκέφαλων
θα είναι η αρχή της επανάστασης (προς τα που και στο όνομα ποιού είναι ψηλά γράμματα)
Σε ότι και να κάνουμε θα βάζουμε πάντα μπροστά τον άνεργο, τον χαμηλόμισθο & τον χαμηλοσυνταξιούχο
Πάντα ο δρόμος προς την κόλαση ήταν στρωμένος με καλές προθέσεις & ιερούς σκοπούς
Ποιός θα μας προστατεύεσει από τους αυτόκλητους σωτήρες;
που σκέφτονται & πράττουν πριν από εμάς για εμάς (γιατί εμείς δεν ξέρουμε)
Βοήθεια μας
Ε ναί, αυτό το σχόλιο λέει
Ε ναί, αυτό το σχόλιο λέει πάρα πολλά. Αλλά δυστυχώς δε θα βρείς σε αυτή την εφημερίδα και τους αναγνώστες που συγκλονίζονται από το παρών editorial ένα λογικό σχόλιο. Είναι κρίμα, αλλά προφανώς αυτή τη βία που περιγράφεις δεν την έχουνε ζήσει όλοι αυτοί που δίνουν συγχαρητήρια στο κ. Γεωργελέ. Αυτά είναι τα πραγματικά προβλήματα της χώρας! Και μέχρι στιγμής καμία πρόβλεψη δεν έχει γίνει για όλα αυτά. Ονειρεύονται την καινούργια Ελλάδα και εμείς βιώνουμε καθημερινά αυτή τη βία. Εάν πείς και καμία κουβέντα σου βάζουνε και τη ταμπελίτσα και τελείωνει το θέμα.
Αγαπητε κύρις Γεωργελέ. "Δεν
Αγαπητε κύρις Γεωργελέ.
"Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, δεν είμαστε όλοι μαζί και δεν είμαστε αθώοι. Δεν χρειαζόμαστε στρατόπεδα. Ο εαυτός μας είναι ο αντίπαλος, αυτόν θέλουμε να αλλάξουμε."
Γράφετε σε πρώτο πληθυντικό καλώντας τους αναγνώστες σας να ταυτιστούν μαζί σας.
Για τη χρήση αυτού του πληθυντικού που δεν είναι ευγένειας αλλά αίσθησή σας ότι εκφράζετ το κοινό αίσθημα παίρνω το θάρρος να σας απαντήσω.
Δεν ξέρω αν αισθάνεστε εσείς προσωπικά ή όχι αθώος. Δεν ξέρω όμως αν είναι σωστό να φοράτε
ένα αίσθημα ενοχής στους αναγνώστες σας.Η ενοχή είναι ο καλύτερος τρόπος μη δράσης, μη αντίδρασης. Σας παραθέτω τα λόγια του Chomsky
"ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΝΟΧΗΣ ΑΘΟΡΥΒΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΗΡΕΜΟΥΣ ΠΟΛΕΜΟΥΣ
Κάντε τα άτομα να πιστέψουν ότι αυτά και μόνον αυτά είναι ένοχα για
την κακοτυχία τους, εξαιτίας της ανεπάρκειας της νοημοσύνης τους, των
ικανοτήτων ή των προσπαθειών τους. Έτσι, τα άτομα αντί να εξεγείρονται
ενάντια στο οικονομικό σύστημα, υποτιμούν τους εαυτούς τους και
νιώθουν ενοχές, κάτι που δημιουργεί μια γενικευμένη κατάσταση
κατάθλιψης, της οποίας απόρροια είναι η αναστολή της δράσης. Και χωρίς δράση, δεν υπάρχει επανάσταση."
Xωρίς φαντάζομαι να το θέλετε κάνετε τους αναγνώστες σας κάπου να νιώθουν ότι δεν ήταν και πολύ εντάξει με τον εαυτό τους, ότι δεν τα έκαναν και όλα σωστά. Αλήθεια με ποιο δικαίωμα;
Αλλά τώρα που το ξανασκέφτομαι ίσως εσείς εκτός από τη φωνή του Μίκη δεν χρειάζεστε ούτε τη
φωνή του Noam.
Φιλικά
Κουρέλη Στέλλα
Η ή ανάγκη να δημιουργήσουμε
Η ή ανάγκη να δημιουργήσουμε εντυπώσεις και να παραπλανήσουμε τον κόσμο είναι μεγάλη για κάποια συμφέροντα ή απλά ο κ. Γεωργελές είναι ανιστόρητος, αδιάβαστος και επικίνδυνος. Ξεχάσαμε τι έγινε στην Αγγλία το 2011; Εκτός από καταστήματα, δημόσια κτίρια κτλ μέχρι και σπίτια καταστράφηκαν. Θέλετε να δείτε πόσα κτίρια ανεκτίμητης αρχιτεκτονικής και ιστορικής σημασίας αποτέλεσαν στόχο; Ρίξτε μια ματιά http://en.wikipedia.org/wiki/2011_England_riots. Για την Γαλλία μίλησε ο φίλος πιο πάνω. Θυμίζω την μέρα της Βαστίλλης. Μια άλλη απολίτιστη χώρα είναι ο Καναδάς. Το 2011 επίσης και για ασήμαντο και γελοίο λόγο (Αγνώνας Χόκευ!!!) κατέστρεψαν πάρα πολλά καταστήματα και αυτοκίνητα και τα λεηλάτησαν κιόλας. To 2010 στην Σουηδία είχαμε το κάψιμο ενός σχολείο μαζί με εκατοντάδες πέτρες προς την αστυνομία. Θα μπορούσα να γράφω για ώρες.
Καταπληκτικός και εξαιρετικός λοιπόν ο κ. Γεωργελές στην δημιουργία εντυπώσεων. Ένα απλό και καλογραμμένο κείμενο με λίγη δόση συναισθήματος και μπόλικη ανάγκη να το πιστέψουμε μπορεί να θάψει την αλήθεια και να δημιουργήσει μια νέα που μας βολεύει πολύ πολύ εύκολα τελικά...
οσο συναισθημα κι αν εχετε
οσο συναισθημα κι αν εχετε βαλει στο ωραιο κειμενο σας ειναι φανερη η μονοπλευρη οπτικη απο την οποια κοιτατε τα πραγματα.φαινεσθε "τυφλος" η ανηξερος σχετικα με τα πιο φλεγοντα και επικυνδυνα γεγονοτα που διαδραματιζονται αυτες τις στιγμες στη χωρα μας,επιρριπτοντας ευθυνες γενικα και αοριστα και μιλωντας για μια νεα δημιουργικη Ελλαδα που το μονο που την εμποδιζει να ανθησει ειναι οι ιδιες μας οι καταστροφικες τασεις.σωστα,με το να αντιδρουμε σε συγκεκριμενες πολιτικες και συγκεκριμενα προσωπα που αν μη τι αλλο εχουν το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης για την κατρακυλα αυτης της χωρας,γινομαστε εχθροι........α, και κατι αλλο,δεν ειναι μονο οι υπαλληλοι των καμμενων καταστηματων που πιθανον να χασουν τη δουλεια τους αξιοι συμπονοιας...ειναι αυτοι και τοσοι αλλοι..αλλα βεβαια τις αιτιες για τις οποιες οι τοσοι αλλοι χανουν τη δουλεια τους η ακομα και την αξιοπρεπεια τους δεν τις ερευνατε.....
υπεροχο αρθρο!!!
υπεροχο αρθρο!!! συγχαρητήρια! έχουμε αναγκη τέτοιες φωνές!
MA TI ΛΕΤΕ? ΜΟΝΟ ΥΠΕΡΟΧΟ? ΔΕΝ
MA TI ΛΕΤΕ? ΜΟΝΟ ΥΠΕΡΟΧΟ? ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΦΤΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΡΘΡΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΙΩΝΕΣ!!! ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ!!! ΑΛΗΛΛΟΥΙΑ!!! ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ Κ Ο ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝ...
Πόσο υπέροχο αρθρο!!!! Πόσο
Πόσο υπέροχο αρθρο!!!! Πόσο καλογραμμένο και πόσο εύστοχο... πόσο χαιρόμαστε όταν μένουν και κάποιοι σοβαροί ανθρωποι που αντιλαμβάνονται κάποια πράγματα και ΔΕΝ λαικίζουν.!!!!
Το νοημα οσων ειπα παραπανω
Το νοημα οσων ειπα παραπανω ειναι οτι ακολουθουμε αντιστροφη πορεια σε σχεση με τους γειτονες μας.Αυτοι ανεβαινουν,εμεις κατεβαινουμε....Τα Βαλκανια βρισκουν σιγα-σιγα το δρομο τους η θα τον βρουν συντομα (δεν ειναι ολοι στο ιδιο επιπεδο),ενω εμεις κανουμε οτι μπορουμε να ακυρωσουμε τα οποια συγκριτικα πλεονεκτηματα μας.Δεν μας αξιζει η κουλτουρα της καταστροφης.
Στην τελικη η οσο το δυνατον καλυτερη σχεση ποιοτητας/κοστους σε αυτα που προσφερουμε ειναι το ΄΄κλειδι΄΄ για την επιβιωση μας στον παγκοσμιοποιημενο σημερινο κοσμο.
Πιστη λοιπον στον εαυτο μας και προσπαθεια να αλλαξουμε πρωτα απολα εμας και κατ' επεκταση τον τροπο σκεφτομαστε,κοινωνικοποιουμαστε,επιχειρουμε,ψηφιζουμε...
Ένα ξεχωριστό Ελληνικό
Ένα ξεχωριστό Ελληνικό κράτος
”Υπάρχει και η εξής λύση: Να παραχωρηθεί από το κράτος ένα μέρος της Επικράτειας, όπου θα εφαρμοστεί στην πράξη το “Σοσιαλιστικό Πείραμα”. Σε αυτό το μέρος της Επικράτειας θα μπορούν άνετα να μετοικήσουν όποιοι από τους έλληνες υποκόους ασπάζονται τα εν λόγω ιδεώδη:
1) Θα τους αναγνωρισθεί το δικαίωμα να τυπώσουν το δικό τους νόμισμα
2) Το κράτος θα τους απαλλάξει από κάθε υποχρέωση που προκύπτει από το διεθνή δανεισμό της χώρας
3) Στο μέρος αυτό, δεν θα υπάρχουν Μπάτσοι, γουρούνια και δολοφόνοι
4) Νόμος θα είναι το δίκιο του εργάτη
5) Η Παπαρήγα, ο Τσίπρας και ο Κουβέλης θα είναι οι εκπρόσωποι των μόνων νόμιμων κομμάτων. “Αστικά” κόμματα δεν θα υπάρχουν.
Στοιχηματίζω ότι σύντομα θα συμβούν τα εξής:
1) Θα ησυχάσει το κεφάλι μας, το κέντρο θα αρχίσει να ξανακατοικείται, οι τουρίστες θα αρχίσουν να ξανάρχονται
2) Η Ελλάδα θα βιώσει μια νέα περίοδο οικονομικής ανάπτυξης
3) Το νέο κρατίδιο, μη δυνάμενο να παράξει το οτιδήποτε και να συντηρήσει στοιχειωδώς τον πτωχευμένο πληθυσμό του, θα παρακαλάει την Ελλάδα να το αγοράσει.
Η δε τελευταία, ως γνήσιως εκπρόσωπος του αδίστακτου κεφαλαίου, θα τους προτείνει επαχθείς όρους: - Ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας (τους) - Φαΐ και σπίτι έναντι πινακίου φακής κλπ. Το κοινοβούλιο του ΚΚΣΥΡΙΖΑ κρατιδίου θα ξανασυσκευθεί, θα ξαναβγούν λόγοι περί του “καλύτερα πτώχευση παρά ταπείνωση”, θα πέσει κι άλλο ξύλο κι ακόμα περισσότερη πείνα και τελικά οι μεν αρχηγοί θα φυγαδευθούν στο εξωτερικό (ή θα περάσουν γουδί ή γουδοχέρι ), οι δε κάτοικοι θα σκοτωθούν μεταξύ τους.
Τέλος, όσοι επιζήσουν, δαρμένοι και φτωχοί, θα επιλέξουν την ταπείνωση μετά μάσας, παρά την περηφάνεια μετά πείνας. Και βεβαίως το κόστος για την Ελλάδα θα είναι πολύ μικρότερο απ’ ότι σήμερα, όπου όλοι αυτοί πρακτικά συντηρούνται από το κράτος για να εμποδίζουν και να καταστρέφουν όσα θέλουν να χτίσουν οι άλλοι. Και βεβαίως, η Επικράτεια θα επανενωθεί έναντι ελάχιστου κόστους, μια και ως γνωστόν, οι πολύ μάγκες είναι αυτοί που τελικά πουλάνε πολύ φθηνά. . . Και μετά θα ξυπνήσουμε και θα πρέπει να τους φάμε για ακόμα μία μέρα στη μάπα. ” (δεν είναι δικο μου, είναι του Ethan).
ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΝΑ
ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΚΟΙΜΑΣΤΕ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ "ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΠΕΙΡΑΜΑ" ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΕ Η ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΟΥΝ...ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΝΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΑ ΗΞΕΡΕ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ...ΠΕΙΡΑΜΑ. ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΤΟ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΩΣ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΣ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ Η ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ Η ΕΡΓΑΤΗΣ ΣΕ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΤΛΗΣΗΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΟΖ. ΒΕΒΑΙΑ ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ Η Κ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΟΣΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΡΟΣΛΑΝΒΑΝΟΝΤΑΙ ΩΣ PART TIME ΑΛΛΑ ΕΞΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟ 8ΩΡΟ Κ ΝΑΙ Ω ΤΙ ΘΑΥΜΑ ΑΚΟΜΑ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.ΙΣΩΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΚΟΜΠΟΔΕΜΑ ΣΑΣ ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ... ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ, ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΑ...Α ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ???? ΚΙΝΗΜΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ. ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΟ 2012 ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΑΙΩΝΑ...
Σας παροτρύνω είτε να
Σας παροτρύνω είτε να εισηγηθείτε στους εργοδότες σας το κλείσιμο της φυλλάδας που υπηρετείται είτε να γυρίσετε στην αρχική σας θεματολογία (δηλ. αυτή ενός πιο κουλτουριάκου NITRO). Και αυτό γιατί με αυτά που γράφετε (ελπίζω να μην τα πρεσβευέτε κιόλας) αποδεικνύετε περίτρανα ότι ανήκετε σε αυτό το σάπιο παλιό που μας παροτρύνετε να αφήσουμε πίσω. Με άλλα λόγια είστε και εσείς ένας προβοκάτορας (ίσως πιο επικίνδυνος από αυτούς που πέταγαν τις μολοτωφ πισω από τον Θεοδωράκη και τον Γλέζο) που με τον α-πολιτίκ τρόπο του (αυτόν της καφετέριας του lounge της Grande Bretagne) προσπαθεί να μας πείσει ότι επιθυμεί να τραβήξει κόκκινη γραμμή! Σας πληροφορώ ότι εσείς και οι εργοδότες σας τη μοναδική κόκκινη γραμμή που θέλετε να τραβήξετε είναι εκείνη πάνω στο πηγαίο, μη κατευθυνόμενο (και αυτό είναι που σας φοβίζει πάρα πολύ) λαϊκό αίσθημα δικαίου που σε καμμία περίπτωση δεν θέλει να υποδουλωθεί κάτω από συμβάσεις που (αν το γνωρίζετε) είναι συμβάσεις που χρησιμοποιούνται για το δανεισμό εταιρειών και όχι κρατών! Δηλαδή κ. Γεωργελέ οι Αγορές και οι "Εταίροι" μας βλέπουν ως μία ανώνυμη εταιρεία και μας υποχρεώνουν να υπογράψουμε μία σύμβαση (με όλα τα παραρτήματά της) ακριβώς σαν κοινοπρακτούσες Τράπεζες να απευθύνονταν σε μία ανώνυμη εταιρεία. Ε όχι κύριε Γεωργελέ, μέχρι εκεί φθάνει η νοημοσύνη μας: εάν η Τρόϊκα ήθελε πραγματικά τη διάσωση της χώρας δεν θα προσέφευγε σε κείμενα με όρους δανεισμού εταιρείας.
A propos η φράση "Τσάμπα Μάγκες" παρατηρώ ότι αναπαρέγεται συχνά από τη φυλλάδα σας: καλό θα ήταν να κρατάτε τα προσχήματα τουλάχιστον...
κ. Γεωργελέ, οι
κ. Γεωργελέ, οι αντεξουσιαστές ήταν μέχρι πρότινος 1.500 άτομα, ενώ την Κυριακή στην Αθήνα υπήρχαν περί τους 10.000 με κουκούλα. Δεν σας απασχολεί αυτή η "πληθυσμιακή αύξηση"; Πρέπει να δείτε και εδώ ένα 4ήμερο Λονδίνου 2011 ή Παρισιού 2005 για να θυμηθείτε (το ξεχάσατε στο άρθρο σας) ότι δεν έχουμε ούτε τα πρωτεία ούτε την πρωτοπορία στην (αυτο)καταστροφή; Για να παραδεχτείτε ότι οι καταστροφές ανθρώπινων ζωών που προηγούνται χρονικά, θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε καταστροφές κτιρίων και λοιπών πραγμάτων;
Δεν περιμένω από κάθε συμπολίτη μου ή δημοσίως γράφοντα από τη μια μέρα στην άλλη να υιοθετήσει τις θέσεις του Μπακούνιν, τις οποίες και εγώ τις αντιμετωπίζω κριτικά. Διότι δεν είμαι αντιεξουσιαστής, και δεν χρειάζεται να είμαστε αντιεξουσιαστές ούτε αναρχικοί για να μπορούμε να ψηλαφίσουμε τον πόνο των άλλων. Τον πόνο γύρω μας.
Οι συμπολίτες μας είναι βαδίζουσες βουβές κραυγές του Μουνκ (επαρκώς πολιτιστική η παρομοίωσή μου νομίζω). Αλίμονό μας όταν θα δεν θα κραυγάζουν πλέον βουβά. Όποιος δεν έχει εκπαιδεύσει το αυτί του στο να συλλαμβάνει τις υποηχητικές κραυγές, θα υποστεί ισοπεδωτικά ντεσιμπέλ, όταν θα συμβεί μια αιφνίδια μετατόπιση στο ακουστό τμήμα του ηχητικού φάσματος.
Όποιος δεν εκπαιδεύει τα αισθητήριά του στοιχειωδώς, ποτέ δεν θα καταλάβει ότι όσοι εκρήγνυνται (διαρρηγνύοντας όχι ιμάτια αλλά τις σάρκες τους), προφανώς δεν το κάνουν από χόμπι, ούτε επειδή είναι ελαττωματικοί και όλοι εμείς σωστοί. Είναι κομμάτι μας και ο ακρωτηριασμός και καυτηριασμός που προτείνετε -με τόσο πολιτισμένη διάθεση- είναι μια θεραπεία βγαλμένη από την ιατρική του Μεσαίωνα.
Αν για σας υπάρχουν εγκλήματα που δεν τα προετοίμασε η κοινωνία στην οποία σημειώνονται, και παράλληλα προτείνετε σαν μέσο βελτίωσης την αυτοκριτική, πρέπει να επανεξετάσετε την επιχειρηματολογία σας: όσο δεν ευθύνονται μόνο οι πολιτικοί (που το δέχομαι), άλλο τόσο δεν μπορεί να ευθύνονται μόνο οι αντιεξουσιαστές/βανδαλίζοντες (που δεν το δέχεστε). Ή θα ερμηνεύουμε ολιστικά ή όχι. Διαλέξτε.
Αν η "Ελλάδα της δημιουργίας" είναι η εκτόπιση όσων εκφράζουν την κοινωνική παθογένεια σε κάποιον νοερό ή κυριολεκτικό Καιάδα, τότε μη σώσουμε να δημιουργήσουμε.
Προχτές, κάποιοι αντιεξουσιαστές ή ό,τι ήταν (αδιάφορη η ταμπέλα διότι δεν ήταν ένα πράγμα), έσπαγαν καταστήματα ρούχων, όπου εθεάθηκαν 40ρηδες να κάνουν πλιάτσικο σε κουστουμάκια και γραβάτες. Αυτή είναι η Ελλάδα της καταστροφής κ. Γεωργελέ. Συμπολίτες σας, πιθανόν γνωστοί σας ή ακόμη και υπάλληλοί σας.
Το άρθρο σας θυμίζει ωραιολογίες πολιτικών. Μοιάζει (και υφολογικά ακόμη) σαν λάιτ εξαγγελία από μπαλκόνι. Μαντέψτε κάτι. Όσο και να ωραιολογούμε, δεν ωραιοποιούμε αυτό που είναι άσχημο. Αρνούμενοι ότι ο κοινωνικός πόνος είναι υπαρκτός και πανάσχημος, θα δημιουργήσουμε όχι την Ελλάδα της δημιουργίας αλλά αυτήν της επιφάνειας και της (άλλου τύπου) συγκάλυψης. Δηλαδή δεν θα δημιουργήσουμε τίποτε. Θα συνεχίσουμε το επιφανειακό που κατά τ' άλλα στηλιτεύετε.
Η Ελλάδα δεν χρειάζεται άλλες αυτοματισμένες διαχωριστικές γραμμές. Χρειάζεται αλληλοκατανόηση, για να μη φαγωθούμε μεταξύ μας. Και όσο δεν την επιδεικνύουν οι αναρχικοί ή οι κάθε λογής εκρηγνυόμενοι, άλλο τόσο ή και περισσότερο δεν την επιδεικνύει το κείμενό σας και οι διαχωρισμοί που προτείνει.
πολύ ωραίο σχόλιο
πολύ ωραίο σχόλιο
Συμφωνώ απόλυτα στο να
Συμφωνώ απόλυτα στο να κοιταχτούμε πρώτα εμείς στον καθρέφτη. Αν δεν κάνουμε πρώτα εμείς κάτι για να βελτιώσουμε όσο μπορούμε τη ζωή μας, τότε πως περιμένουμε να αλλάξουν οι άλλοι???
Εκεί που διαφωνώ είναι να κλαίμε για κτήρια! Οι άστεγοι κάθε μέρα είναι και περισσότεροι και δεν αναφέρομαι μόνο στην Αθήνα, γιατί Ελλάδα δεν μόνο η Αθήνα και ας έχει το μισό πληθυσμό της χώρας! Λυπάμαι αλλά οι ψυχές είναι πολύ πιο σημαντικές από ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ κτήριο.
Επίσης, σκέφτηκε ποτέ κανείς ότι και αυτοί οι "κακοί" που καταστρέφουν τα πάντα γύρω τους, ΙΣΩΣ και να μην έχουν μάθει κάτι διαφορετικό γιατί απλά δεν βίωσαν τίποτα διαφορετικό παρά την οποιασδήποτε μορφής βία;;; (Και για να μην παρεξηγηθώ, δεν τους δικαιολογώ!)
Είμαι εντελώς απογοητευμένη από τους πολιτικούς μας ΟΛΟΥΣ, το μνημόνιο, όσα δε μας έχουν πει και βγαίνουν ένα-ένα στη φόρα. Και για να ολοκληρώσω, θέλετε να κλάψετε για το Αττικόν, όσοι το αισθάνεστε κλάψτε. Όταν θα επιτάξουν τα σπίτια μας, (σε περίπτωση αδυναμίας να πληρώσει η Ελλάδα) και όχι μόνο αυτά, γιατί θα έχουν δικαίωμα επίταξης ΚΙΝΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΗΣ περιουσίας μας, τότε για ποιο ιστορικό κτήριο θα κλάψετε?
Αγαπητέ κε Γεωργελέ, Η
Αγαπητέ κε Γεωργελέ,
Η προτροπή - δίλημμα που θέτετε ή να καταλογίσουμε ευθύνες και να αντισταθούμε συλλογικά ή να κοιτάξουμε να αλλάξουμε πρώτα τον εαυτό μας έχει απαντηθεί αρχικά δυόμιση χιλιάδες χρόνια πριν στην λαμπρή περίοδο της Αθήναικής Δημοκρατίας. Αργότερα απαντήθηκε επίσης στις εξίσου λαμπρές (τηρουμένων των αναλογιών λόγω διαφορετικών συνθηκων) Αγγλική, Αμερικανική και Γαλλική. Πολύ φοβάμαι ότι έχετε πλήρη άγνοια τόσο των τεσσάρων αυτών ιστορικών γεγονότων όσο και των αξιών- φιλοσοφίας από τις οποίες ξεπήδησαν (Μιας και ο τίτλος σας είναι Αγγλικός θα αναφέρω ειδικότερα τον μεγάλο Τόμας Τζέφερσον). Δυστυχώς για εσάς η απάντηση ήταν ακριβώς η αντίθετη από την δική σας.
Συμμερίζομαι σαφώς την αντίληψη ότι πολλές (οι περισσότερες αν θέλετε) από τις πρακτικές σήμερα είναι ατελέσφορες. Καταδικάζοντάς τες ως δογματικές με αντίστοιχο δογματικό τρόπο ως προς τι διαφοροποιείστε απέναντι σ'αυτό που υποτίθεται ότι αντιπαλεύετε; Π.χ. Γράφετε: «Δεν έχουμε πολλά πράγματα να κάνουμε γι’ αυτό. Ίσως μόνο ένα: Να τελειώνουμε πια με όλα αυτά. Να τραβήξουμε τη δικιά μας κόκκινη διαχωριστική γραμμή. Να τους ονομάσουμε. Δεν είσαστε φίλοι μας, είσαστε εχθροί μας.» και παρακάτω γράφετε τα εξής: «Δεν χρειαζόμαστε άλλους επαγγελματίες σωτήρες που επιβιώνουν πουλώντας φόβο και μίσος. Δεν χρειαζόμαστε εξωτερικούς εχθρούς για να συσπειρωθούμε.» Μας δουλεύετε; Και νομίζετε οτι τρώμε κουτόχορτο; Τι άλλο κάνετε εσεις παρα να φωνάζετε και να επισείετε εχθρούς, πλασάροντας με σταλινικό τρόπο τις εικόνες που στοχεύουν στο θυμικό ως επιχείρημα και ανάλυση;
Στην διάρκεια των
Στην διάρκεια των μεταπτυχιακών μου σπουδών στην Βρετανία, και των επισκέψεών μου και σε φίλους/λες σε άλλα Πανεπιστήμια εκεί, έβλεπα σχεδόν κάθε Παρασκευή βράδυ, μετά που οι παμπ κατέβαζαβ τα ρολά, ορδές μεθυσμένων βρετανών (μεταξύ αυτών και φοιτητών που ίσως τώρα να είναι και υπάλληλοι του ΔΝΤ!!!) να διασχίζουν τους πανεπιστημιακούς χώρους και α κατεβάζουν ό,τι τζαμαρία έβρισκαν μπροστά τους, απτόητοι από την παρουσία των σεκιουριτάδων. Μια φορά μάλιστα, εγκλωβισμένος στην είσοδο μιας εστίας και πολιορκούμενος από μια ορδή μεθυσμένων και εκτός ελέγχου όντων (πιθανώς κουστουμαρισμένων ελεγκτών των ζωών μας σήμερα) αναγκάστηκα να εξοπλιστώ με πυροσβεστήρα για κάθε νόμιμη άμυνα και να καλέσω την αστυνομία η οποία ευτυχώς ήρθε αμέσως. Αν και δεν υπάρχει κατοχυρωμένο παν.μιακό άσυλο στην Βρετανία, η υπεύθυνη της εστίας με επέπληξε δριμύτατα για την κλίση της αστυνομίας, για την οποία ισχυρίστηκε ότι μόνο αυτή είχε το δικαίωμα. Μόνο που την ώρα του κινδύνου και αυτή μπεκρούλιαζε κάπου. Συμπέρασμα: Τα ίδια γίνονται παντού. Όσοι κατηγορείτε τους Έλληνες το κάνετε κάποια από άγνοια και κάποιοι, όπως ο Γεωργελές σκόπιμα.
Ρε γκαούκια! Ο Γεωργελές
Ρε γκαούκια! Ο Γεωργελές γραφει κι εκτίθεται δημόσια, χωρίς κουκούλα. Εσείς οι διαφωνούντες, που μου μοιάζετε με επαναστατικά, ποιητικά πυροκλάνια του Μαγιακόφσκι, τι διάολο έχετε πάθει; Να γραφτείτε όλοι στην ΚΝΕ ή στον Τσίπρα και να γράφετε στο Ριζοσπάστη και την Αυγή, που ούτως ή άλλως, ψάχνουν για τζάμπα κομμουνάριους αρθρογράφους. Άντε το καλό που σας θέλω. Ο χώρος είναι πολύτιμος για διάλογο και ιδέες κι όχι για επαναστατικά πυροκλάνια, επαναλαμβάνω. Τζους!
@Anonymous (not verified) on
@Anonymous (not verified) on Fri, 17/02/2012 - 6:48μμ.
Άκου χιτλερική πορδή, πήγαινε να αυτοεξαερωθείς στον κ..ο του ναζί όπου ανήκεις.
Γιατί αλλιώς θα μας κάνεις
Γιατί αλλιώς θα μας κάνεις ντα;
Eίπε με στόμφο ο Ανώνυμους!
Eίπε με στόμφο ο Ανώνυμους! Έυγε!
Και το θέμα δεν είναι να το
Και το θέμα δεν είναι να το παίζουμε επαναστάτες(δεν είναι επανάσταση αυτό) και μη μας βάζεις ταμπέλες, δεν τις χρεαζόμαστε. Και το να μας ανυσηχεί τι συμβαίνει γύρω μας και να αντιδράμε σημαίνει πως νεκρωθήκαμε. Και οκ,ο διάλογος μας δεν είναι το δυνατό μας σημείο, όχι επειδή οι αποψείς διαφέρουν αλλά επειδή κανείς δεν μπορεί νσ παραδεχτεί την πιθανότητα λάθους... Δεν τα ξέρουμε όλα και δεν μπορούμε να τα ξέρουμε και αυτά που ξέρουμε μπορεί να είναι λάθος... άΜα ο καθένας παραθέτει ένα κομματάκι αλήθειας ως την μοναδική αλήθεια, τότε δεν μπορεί να κάνει διάλογο.. Εσύ μας επιπλήττεις για το ότι δεν κάνουμε διάλογο και μας απέρριψες(ό,τι κι αν είπαμε) και μας λες ότι δεν ξέρουμε να κάνουμε διάλογο?? Εσύ γιατί κρατάς αυτή την γνώση μόνο για σένα?? Το να μας λες ότι δεν κάνουμε διάλογο δείξε μας πως γίνεται, οι άνθρωποι είναι μιμητικά όντα και δώσε το βήμα. Μην κάνεις στους αναγνώστες που εκφράζονται την ίδια στείρα κριτική και επίθεση που λες πως κάνανε στον κύριο Γεωργελέ( και στις απόψεις μας από την στιγμή που τις εκθέτουμε ο καθένας μπορεί,συμφώνα με την έννοια της δημοκρατίας που εγώ καταλαβαίνω(που σημαινει οτι μπορει να κάνω και λάθος) μπορει να τις κριτικάρει) κάνε επίθεση σ ' αυτά που λέμε πες πως λέμε βλακείες, αλλά μη μας λες βλάκες, δεν είναι το ίδιο(το ξέρω ότι δεν είπες αυτό αλλα το" που μου μοιάζετε με επαναστατικά, ποιητικά πυροκλάνια του Μαγιακόφσκι, τι διάολο έχετε πάθει;" αναφερόταν καθαρά σε μας... όποτε ξαναγυρνάω άσε τις ταμπέλες, χαρακτήρισε με τις απόψεις μας διαφώνεισε με αυτές αν θες, χαρακτήρισε τες όπως θες όχι εμάς! :)
και το δικό σου ονοματάκι;
και το δικό σου ονοματάκι;
Φίλε, μίλα πρώτα Ελληνικά και
Φίλε, μίλα πρώτα Ελληνικά και πολιτισμένα και μετά απαίτησε καθαρό χώρο για διάλογο. Θέλεις και διάλογο ξεκινώντας με το "ρε γκαούκια"; Αμφιβάλλω σοβαρά για την ικανότητα σου να κάνεις διάλογο. Οπότε κάνε μας τη χάρη και εξαφανίσου (υποθέτω αυτό το Ελληνικότατο "τζους" που έγραψες στο τέλος κάτι παρόμοιο σημαίνει).
Ι do not like violence. I do
Ι do not like violence. I do not think that very much is gained by burning banks and smashing windows. And yet I feel a surge of pleasure when I see the reaction in Athens and the other cities in Greece to the acceptance by the Greek parliament of the measures imposed by the European Union. More: if there had not been an explosion of anger, I would have felt adrift in a sea of depression.
The joy is the joy of seeing the much-trodden worm turn and roar. The joy of seeing those whose cheeks have been slapped a thousand times slapping back. How can we ask of people that they accept meekly the ferocious cuts in living standards that the austerity measures imply? Do we want them to just agree that the massive creative potential of so many young people should be just eliminated, their talents trapped in a life of long-term unemployment? All that just so that the banks can be repaid, the rich made richer? All that, just to maintain a capitalist system that has long since passed its sell-by date, that now offers the world nothing but destruction. For the Greeks to accept the measures meekly would be to multiply depression by depression, the depression of a failed system compounded by the depression of lost dignity.
The violence of the reaction in Greece is a cry that goes out to the world. How long will we sit still and see the world torn apart by these barbarians, the rich, the banks? How long will we stand by and watch the injustices increase, see the health service dismantled, education reduced to uncritical nonsense, the water resources of the world privatised, communities wiped out and the earth torn up for the profits of mining companies?
The attack that is so acute in Greece is taking place all over the world. Everywhere money is subjecting human and non-human life to its logic, the logic of profit. This is not new, but the intensity and breadth of the attack is new, and new too is the general awareness that the current dynamic is a dynamic of death, that it is likely that we are all heading towards the annihilation of human life on earth. When the learned commentators explain the details of the latest negotiations between the governments on the future of the eurozone, they forget to mention that what is being negotiated so blithely is the future of humanity.
We are all Greeks. We are all subjects whose subjectivity is simply being flattened by the steamroller of a history determined by the movement of the money markets. Or so it seems and so they would have it. Millions of Italians protested over and over again against Silvio Berlusconi but it was the money markets that brought him down. The same in Greece: demonstration after demonstration against George Papandreou, but in the end it was the money markets that dismissed him. In both cases, loyal and proven servants of money were appointed to take the place of the fallen politicians, without even a pretence of popular consultation. This is not even history made by the rich and powerful, though certainly they profit from it: it is history made by a dynamic that nobody controls, a dynamic that is destroying the world, if we let it.
The flames in Athens are flames of rage, and we rejoice in them. And yet, rage is dangerous. If it is personalised or turned against particular groups of people (the Germans, in this case), it can so easily become purely destructive. It is no coincidence that the first minister to resign in protest against the latest round of austerity measures in Greece was a leader of the extreme right party, Laos. Rage can so easily become a nationalist, even fascist rage; a rage that does nothing to make the world better. It is important, then, to be clear that our rage is not a rage against the Germans, not even a rage against Angela Merkel or David Cameron or Nicolas Sarkozy. These politicians are just arrogant and pitiful symbols of the real object of our rage – the rule of money, the subjection of all life to the logic of profit.
Love and rage, rage and love. Love has been an important theme in the struggles that have redefined the meaning of politics over the last year, a constant theme of the Occupy movements, a profound feeling even at the heart of the violent clashes in many parts of the world. Yet love walks hand in hand with rage, the rage of "how dare they take our lives away from us, how dare they treat us like objects". The rage of a different world forcing its way through the obscenity of the world that surrounds us. Perhaps.
That pushing through of a different world is not just a question of rage, although rage is part of it. It necessarily involves the patient construction of a different way of doing things, the creation of different forms of social cohesion and mutual support. Behind the spectacle of the burning banks in Greece lies a deeper process, a quieter movement of people refusing to pay bus fares, electricity bills, motorway tolls, bank debts; a movement, born of necessity and conviction, of people organising their lives in a different way, creating communities of mutual support and food networks, squatting empty buildings and land, creating community gardens, returning to the countryside, turning their backs on the politicians (who are now afraid to show themselves in the streets) and creating directly democratic forms of taking social decisions. Still insufficient perhaps, still experimental, but crucial. Behind the spectacular flames, it is this searching for and creation of a different way of living that will determine the future of Greece, and of the world.
For this coming Saturday action throughout the world has been called for in support of the revolt in Greece. We are all Greeks.
Αυτό είναι απο τη Guardian!!!Συγκρίνετε με το editorial του κου Γεωργελέ.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
Προς 6:48 Εχεις απολυτο δικιο
Προς 6:48
Εχεις απολυτο δικιο !
Ο Γεωργελες με αυτα που γραφει εκτιθεται !
Το "γκαουκια" εμπιπτει στους
Το "γκαουκια" εμπιπτει στους περιορισμους περι υβρεων που θετει ο αρθρογραφος η μηπως προκειται για φιλοφρονηση ;
Τα πυροκλανια ;
Αν αυτα δεν θεωρουνται υβρεις, απαιτω να μην θεωρησετε ως βρισια το καλωσορισμα μου στον φιλο 6:48.
Καλως τον γλυτσιμπουρτση !
αχός βαρύς ακούγεται, πολλά
αχός βαρύς ακούγεται, πολλά ντουφέκια πέφτουν...
Το κείμενο, κατά τη γνώμη
Το κείμενο, κατά τη γνώμη μου, είναι επιφανειακό, αφελές -αν όχι μεροληπτικό- ως προς την επιχειρηματολογία και τις θέσεις του και αναμασά τετριμμένες γενικολογίες και ρητορικές ευκολίες του συρμού. Χάσιμο χρόνου από κάθε άποψη.
Πείτε εσείς ό,τι θέλετε, εγώ
Πείτε εσείς ό,τι θέλετε, εγώ θα ξέρω για πάντα ότι 12/2 ήταν μία (από τις πολλές) μέρες που εγώ προσπαθώντας να διασχίσω ένα δρόμο (την Ερμού συγκεκριμένα) και χωρίς να επιτεθώ σε κανέναν, επί 3 ώρες έφαγα χημικό που αρκεί για να εξιλεωθώ καρμικά απέναντι σε όσα δυστυχή έντομα έχω φλιτάρει στο μέχρι τώρα βίο μου. Θα περίμενα, όπως μας θλίβει το ότι "οι κινηματογράφοι δεν καίγονται" να λέμε και ότι "οι πολίτες δεν ψεκάζονται". Ούτε αυτό θα έπρεπε να χρειάζεται να το εξηγούμε. Και είναι εξαιρετικά χυδαίο να το αποσιωπούμε, προκειμένου να εκφράσουμε τον πόνο μας για τις σπασμένες βιτρίνες και τα κατεστραμμένα νεοκλασσικά.
Προσωπικά, δε βλέπω το λόγο να πρέπει να διαλέξω ανάμεσα σε ανθρώπινες "παράπλευρες απώλειες" και υλικές καταστροφές. Αλλά αν έπρεπε, ασυζητητί θα έλεγα, ας καούν όλα τα νεοκλασσικά, ας σμπαραλιαστούν όλες οι βιτρίνες, αν είναι να πάψουν να σμπαραλιάζονται οι δικές μας οι ζωές. Και επιτέλους, νισάφι με την καραμέλα "φταίμε όλοι". Είμαι 28 χρονών, δεν έχω πάρει και δεν έχω δώσει φακελάκι, δεν έχω ψηφίσει κανένα από τα 2 "μεγάλα κόμματα" και εν πάση περιπτώσει έχω προσπαθήσει να είμαι όσο τίμια γίνεται απέναντι σε ένα κράτος-καταχραστή. Δεν έχετε κανένα δικαίωμα να μου λέτε "έλα τώρα που δε φταις, για να φταίω εγώ θα φταις κι εσύ, όλοι μαζί τα φάγαμε, φάε τώρα δακρυγόνο και μη μιλάς".
το "ολοι φταιμε" το λεν οι
το "ολοι φταιμε" το λεν οι ενοχοι ,για να μειωσουν σε πολλα κομματια τις ευθυνες τους
το "οτι εγινε,εγινε" το λες οι βολεμενοι (με την καλη εννοια...) που μπορουν να κανουν μια αρχη...
οι απελπισμενοι και οι ατυχοι...στον Καιαδα ως γνωστον...
"οτι καψαμε καψαμε" Γιατι
"οτι καψαμε καψαμε" Γιατι καψαμε?
Για τα ονειρα μας τα καμμενα, για την ζωη μας που καιγεαι και παει.Για να πλουτισουμε.
"Οσο φταιξαμε φταιξαμε"
Αλλοι κλεβουν για να φανε κιαλλοι για να τα σκορπανε
τραγουδιετε απο τα λαικα στροματα
(συγνομη για την ορθογραφια)
Aν κάτι άξιζε σ'αυτό το
Aν κάτι άξιζε σ'αυτό το άρθρο,είναι ο απο κάτω σχολιασμός.
Δύο κόσμοι,τόσο μα τόσο διαφορετικοί.Ο κόσμος του βολέματος κι αυτός ο ανήσυχος.Ο κόσμος της ενοχής κι ο κόσμος της απενεχοποίησης
Κάποτε μου άρεσε να περπατάω στην Αθήνα και να φωτογραφίζω αυτά τα υπέροχα κτήρια ενώ ταυτόχρονα έψαχνα για καμμιά χαραμάδα,μήπως και δώ κάτι ξεχασμένο, απο τη ζωή των ανθρωπων που έμεναν εκεί.Γιατί αυτοί είχαν την μεγαλύτερη αξία.Πως ζούσαν,πως σκέφτονταν,πως αγαπούσαν,πως διεκδικούσαν;
Οταν οι άνθρωποι άρχισαν να χάνουν το δικαίωμα στη ζωή,στην έκφραση,στην παιδεία,στην υγεία,σταμάτησαν και τα κτήρια να εμπεριέχουν κάθε ίχνος ομορφιάς.
Κ.Γεοργελέ λίγο επιδερμικά μου φαίνετε οτι βλέπετε τα πράγματα.Εχθροί μου είναι αυτοί που στερούν απο τα παιδιά μου το μέλλον τους και το δικαίωμα τους στο όνειρο.
Κάθε βράδυ ο ύπνος μου είναι καλός,γιατι εχω την συνείδηση μου ήσυχη.Δεν έφαγα με κανέναν τίποτα παρά μόνο ότι παρήγαγα.Εδινα προτερεότητα στον πεζό και ο απο πίσω τζιπάτος με έβριζε γιατί θα έχανε το μίτινγκ με τα υπόλοιπα γλυφτρόνια,όπου θα συζητούσαν για τον καινουργιο θαυμαστο κόσμο που είχαν στα σκαριά.Ο εχθρός μου λοιπόν είναι ξεκάθαρος και δεν ψάχνω να τον βρώ δίπλα μου,γιατι επιλέγω με κριτήρια αυστηρά.Οσοι λοιπόν επέλεγαν όλα αυτα τα χρόνια τις κυβερνήσεις που μας έφεραν εδω που μας έφεραν,έχουν κάθε λογο να ψάχνουν για εχθρούς δίπλα τους.Να κάνουμε όμως ξεκάθαρο ότι δεν ανηκουμε όλοι σ'αυτην την κατηγορια.
Τα ρεσώ θα τα αναψω όταν το Σύνταγμα θα ξαναγίνει μια ελεύθερη πλατεία και θα πηγαίνω τα εγγόνια μου βόλτα,και θα διηγούμαι πολλές πολλές όμορφες ιστορίες για όμορφους ανθρώπους που ξέρουν να παλεύουνε για ελευθερία,ισότιτα και δικαιοσύνη. ,με νύχια και με δόντια.Και ποιός ξέρει στη θέση εκείνου του ιστορικού κτηρίου να έχει φτειαχτεί ένα άλλο ιστορικό κτηριο....ενα πολυιατρίο ας πούμε που θα περνάμε δωρεάν τα παιδιά μας να κάνουνε εμβόλια...και τότε αυτά τα παιδιά μεγαλώνοντας θα έχουν ευκαιρίες να ξαναχτίσουν έναν καινούργιο κόσμο καλύτερο,χωρίς ενοχές και εχθρούς (όνειρα θερινής νυκτός θα πείτε κάποιοι....αυτά τα όνειρα είναι όμως που μας κάνουν να κοιμόμαστε ήσυχα τα βράδυα)
υγ
Κρίμα που σε όλοκληρη πόλη προσέξατε μόνο ενα σύνθημα...εχει τόσα καλύτερα που επισκιάζουν αυτό που εσείς εστιάζετε.
Κρίμα που είδατε μόνο ενα
Κρίμα που είδατε μόνο ενα σύνθημα..έχει τόσα πολλά καλύτερα στους τοίχους αυτής της πόλης, που επισκιάζουν, αυτό που εσείς εστιάζετε.
Η καθαρή φωνή της λογικής!
Η καθαρή φωνή της λογικής! Αλήθεια, πόσο ακόμα θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τον ορθολογισμό και μέσα στη βουλή; Πόσο ακόμα θα φοβόμαστε ότι παρόμοιος τρόπος σκέψης είναι αιρετικός και ότι πρέπει να υποταγούμε στη γενική ανοησία για να μη γινόμαστε κακοί;
Συνεχίστε έτσι με όλη σας τη δύναμη!
Η καθαρή φωνή της λογικής!
Η καθαρή φωνή της λογικής! Αλήθεια, πόσο ακόμα θα πρέπει να περιμένουμε για να δούμε τον ορθολογισμό και μέσα στη βουλή; Πόσο ακόμα θα φοβόμαστε ότι παρόμοιος τρόπος σκέψης είναι αιρετικός και ότι πρέπει να υποταγούμε στη γενική ανοησία για να μη γινόμαστε κακοί;
Συνεχίστε έτσι με όλη σας τη δύναμη!
αφήστε ένα σχόλιο