the PAPER
Μίλα μου βρώμικα 369
Μίλα μου βρώμικα 369
τεύχος: 369 - 16/11/2011 - σχόλια

Μίλα μου βρώμικα 369

Μίλα μου βρώμικα 369

EMAIL
FACEBOOK
TWITTER
MORE

Καλή μου, Μυρτώ, σχετικά με τις άκαρπες εκτός λεκανοπεδίου διαδρομές που ανέφεραν κάποιοι φίλοι σε προηγούμενα τεύχη, θα ήθελα να πω για την περίπτωση κάποιου (πολύ) γνωστού μου (μην καρφωνόμαστε...) που πριν λίγα χρόνια, στα 50τόσα του, ανήμερα Αγίου Βαλεντίνου, μέρα Τετάρτη, την κοπάνησε από τη δουλειά και ανέβηκε Σαλονίκη με το αμάξι του, μετά από 2,5 ώρες ύπνου λόγω έντασης, μόνο και μόνο για να δώσει μια ανθοδέσμη σε κάποια προκομμένη που το πάλευε, πενηντάρα, που είχαν ξαναβρεθεί 1-2 φορές (αναίμακτα...), που την ενημέρωσε από τα Τέμπη –ώστε τι μπρος τι πίσω, ίδια απόσταση– που αγόρασε εκεί την ανθοδέσμη με μια ντουζίνα τριαντάφυλλα, την έδωσε, έμεινε 20 λεπτά, χτύπησε μια bar salad κι έναν καφέ στα τοπικά Γκούντις και πήρε το δρόμο της επιστροφής, που δυο φορές σταμάτησε για ολιγόλεπτο υπνάκο σε πάρκινκ της Εθνικής επειδή, άνευ προφανούς λόγου, έβλεπε την μπαριέρα να τον πλησιάζει επικίνδυνα, που έφαγε κλήση στον Πλαταμώνα και που γύρισε ψόφιος βράδυ στο σπίτι και που ακόμα και τώρα ούτε στιγμή δεν μετάνιωσε γι’ αυτό που έκανε (μαλακία, δεν λέω...) επειδή το πίστευε και ίσως βασικά το έκανε για τον εαυτό του και γι’ αυτά που ένιωθε, ασχέτως κατάληξης. Κι επειδή, όπως έλεγε και ο ταχυδρόμος του «Il Postino» στον Νερούντα, «η ποίηση δεν είναι γι’ αυτούς που τη γράφουν αλλά γι’ αυτούς που την έχουν ανάγκη». Σε φιλώ - ο πενηντά-αρης (για όσο ακόμα...)

Αγαπητέ φίλε, επειδή θυμάμαι την ιστορία με την οποία συγκρίνετε τη δική σας, θα μου επιτρέψετε να τις διαχωρίσω. Αυτό που περιγράφετε εσείς έχει μέσα έρωτα, πάθος, τρέλα, διεκδίκηση και το άλλο έχει ξενερωτικό σερφάρισμα, βαρετό facebook, γκομενιλίκι κατά τύχη και, τέλος πάντων, το ένα με εμπνέει και το άλλο όχι.

»Η γιαγιά μου μού είχε πει κάποτε: «Κορίτσι μου, αν ένας άντρας θέλει μια γυναίκα, τη θέλει και γυμνή στο δρόμο» (για το αν το εννοούσε μεταφορικώς ή κυριολεκτικώς –ή και τα δύο– θα πρέπει μάλλον να την ξαναρωτήσω). Και αναλογίζομαι, πώς εν μέσω οικονομικής αφραγκίας μπορείς να νιώσεις, «ματαιόδοξα μεν, γαμιστικά δε», έτοιμη να πάρεις... τους δρόμους; Γιατί τέτοιοι οδοί να θέλουν sex-shopική αναβάθμιση, κατά συρροή –ανασφαλείς και καλά– επιδρομές σε Hondos center, μάσκες με έλαια «φιστικοσυκιάς», γκαρνταρόμπα € 100 plus και άλλα τέτοια «υλιστικά»... για να νιώσεις «γυναίκα ξανά»; Εξάλλου από γυμνισμό, με τα νέα μέτρα, καταλήγουμε ούτως ή άλλως σε εθνικό πλεόνασμα, οπότε τίθεται σε άμεση απειλή το ποιοτικό αμπαλάζ της θηλυκής υπο-βάσταξης! Πόσες συμβιβαστικές θυσίες πια για τις φούντες του τσολιά;
Υ.Γ.1 Ναι, υπάρχει το «chip+sic(k)», αλλά πόσο να αντέξεις το «μακαρόνια κάθε μέρα, τι ωραία, τι ωραία»; Άσε που το κράμα φαντασίας + μυαλού έχει καεί μπροστά στη σουρεαλιστική χαλάουα των ημερών!
Υ.Γ.2 Και πλέον με οικονομικό γκουρού στην πρωθυπουργία; Τςς, καθόλου θες-φάτο καπιταλιστικά, βρε αδερφέ! - Μάτσα-μούτσα

Εμένα η γιαγιά μου μού ’χε πει κάποτε: «You can do all you can, say I am what I am
But first be a woman... oh oh oh oh».

Υ.Γ. Ή περίπου έτσι…
   
»Είμαι απλά τρελή. Τρελή για αυτό τον άνθρωπο. Τρελή με τον τρόπο που ανάβει το τσιγάρο του, με τον τρόπο που χαμογελάει ή συνοφρυώνεται, με τον τρόπο που βγάζει τα ρούχα του για να πέσει στο κρεβάτι μαζί μου, με τον τρόπο που αρνείται όταν δεν θέλει κάτι και με τον τρόπο που λέει «ναι» όταν του τηλεφωνώ και του λέω «μπορείς να συναντηθούμε έστω για πέντε λεπτά στο πάρκινγκ κάτω από τα γραφεία μας;». Είμαι τρελή έξι χρόνια για εκείνον, τρία από τότε που τον γνώρισα και τρία που είμαστε μαζί, παράνομα, χωρίς μέλλον, με δανεικό παρόν, με οικογένειες και οι δυο μας, με παιδιά και συζύγους, με άλλες ζωές, με καμία προοπτική. Δεν σου γράφω, Μυρτώ, για να σου πω ότι έχω κάποιο πρόβλημα, σου γράφω μόνο για να σου πω ότι είμαι τρελή. Φιλιά πολλά, τις καλύτερες ευχές μου για το χειμώνα που έρχεται.

Τα φοβάμαι λίγο αυτά τα κινηματογραφικά, αλλά έχω και ωροσκόπο Ιχθείς και, όπως καταλαβαίνετε, η ζημιά έχει ήδη γίνει από τους πλανήτες. Ως εκ τούτου, την ευχή μου. 

Υ.Γ. «…οι μόνοι άνθρωποι που υπάρχουν για μένα είναι οι τρελοί, αυτοί που είναι τρελοί για ζωή, τρελοί για κουβέντα, τρελοί να σωθούν, που θέλουν να τα χαρούν όλα μέσα σε μια και μόνη στιγμή, αυτοί που ποτέ δεν χασμουριούνται ή λένε ένα κοινότοπο πράγμα, αλλά που καίγονται, καίγονται, όμοιοι με τις κίτρινες μυθικές φωτιές των ρωμαϊκών πυρσών, εκπυρσοκροτώντας σαν πυροτεχνήματα ανάμεσα στ’ άστρα και στη μέση, βλέπουμε το μπλε φως του πυρήνα τους να σκάει κι ο καθένας κάνει: “Αααα!”». Τζακ Κέρουακ

Πρόσφατα άρθρα από ΜΥΡΤΩ ΚΟΝΤΟΒΑ

image
Αφού είναι συμπαθητικό παιδί να του πάρετε μια μπουγάτσα
image
Η μόνη μου αντίρρηση για τις διαφορές ηλικίας είναι η μακροημέρευση
image
Δυνατότερο από έναν έρωτα δεν είναι τίποτα. Σοβαρότερο, όμως, ναι

Voice Choice

image
Yγείαν και καλή χρονιά 1914-15
17/09/2014 - 13:38
n
Η φήμη, το φαινόμενο, οι κώδικες που ορίζουν την ποπ κουλτούρα
19/09/2014 - 13:54
image
Τα πρωτοσέλιδα του βρετανικού τύπου
19/09/2014 - 14:43
image
Ένα εξαιρετικό infographic για τον πληθυσμό της χώρας μας
19/09/2014 - 15:26
n
Μια εγκατάσταση στη Λισσαβόνα για την ασφαλέστερη κυκλοφορία των πεζών (video)
19/09/2014 - 15:11
n
Top 10 της εβδομάδας στα social media
18/09/2014 - 18:59
image
Ο Γιώργος Θ. Παυριανός γράφει για την Α.V. ένα τραγούδι
17/09/2014 - 14:35

Smart Life

Advertisement

image
Mια γιορτή ποδηλάτου στο κέντρο της Αθήνας
15/09/2014 - 18:40
n
Ο 14ος Διεθνής Ιστιοπλοϊκός Αγώνας με χορηγό την COSMOTE
11/09/2014 - 15:45
image
Ο Ianos γίνεται 30 και το γιορτάζει
08/09/2014 - 17:50

Σχόλια με υβριστικό, ρατσιστικό, σεξιστικό ή διαφημιστικό περιεχόμενο, καθώς και σχόλια άσχετα με το θέμα του άρθρου δεν επιτρέπονται και θα σβήνονται.

Πάρτε μέρος στη συζήτηση

Τρελή, τρελή αλλά σας κόβει

Τρελή, τρελή αλλά σας κόβει να μη χωρίσετε και χάσετε το βόλεψή σας: νά' χετε και το μαλάκα στην καβάτζα για όταν σας σχολάσει ο εραστής του ονείρου. Που ούτε κι εκείνος βέβαια θα αναλάβει ευθύνες γιατί ποια θα του πλένει τα σώβρακα μετά; Πάντως, αν έχεις ενηλικιωθεί και δεν έχεις ωροσκόπο στους Ιχθείς αυτά τα κινηματογραφικά φέρνουν αναγούλα.

Άψογη προσέγγιση (κυριολεκτιά

Άψογη προσέγγιση (κυριολεκτιά και όχι ειρωνικά)!

ελα αρχηγε μου το πρωτο

ελα αρχηγε μου το πρωτο ζευγαρι παντρεμενων ειναι που ζει μαζι συμβατικα για να μοιραζονται τους λογαριασμους και τα φροντιστηρια των παιδιων?? Ξερεις εσυ αμα ο υποθετικα ανυποψιαστος συζυγος της δεν ξενοπηδαει? γι αυτο ασε τον τρελλο στην τρελλα του και κοιτα τους δικες σου συναστριες γιατι ολοι ειδικα αυτη την εποχη απο τις καβατζες μας κρατιομαστε συνειδητα η μη

Εγώ αυτά τα κινηματογραφικά

Εγώ αυτά τα κινηματογραφικά τα βρίσκω μαγικά… νιώθεις λίγο το αίμα σου να κυλάει καυτό στις φλέβες σου.... γίνεσαι ένας υπέρ-ήρωας …. το μόνο θέμα είναι ότι πάντα ακολουθούνται από μία εξίσου κινηματογραφική πτώση.

μάθε ρε μαλάκω ιστορία πρώτα

μάθε ρε μαλάκω ιστορία πρώτα που έχεις το θράσος και κάνεις και αντιπαραβολές με την σημερινή κατάσταση.Ξέρεις εσύ....έχεις καιρό να φάς κράξιμο και άρχισες πάλι τις υπερβολές...!!!!όσο για το μυαλό ...άσε ....την εκπαίδευση για αυτούς που την έχουν...όσον αφορά εσένα ισχύει ...΄΄και η μυλωνού τον άντρα της με τους πραματευτάδες΄΄.ανόητη,υπερφίαλη και αμετροεπής ΄όπως πάντα....!!!!!

για πες μας κι εμας... μ εχει

για πες μας κι εμας... μ εχει φαει η περιεργεια! :)

Τρελη, δεν εισαι...εισαι απλα

Τρελη, δεν εισαι...εισαι απλα ξεφτιλα, απλα το 'τρελη' το ωραιοποιει καπως, και πιστευεις οτι σε δικαιολογει!
Ρε κοριτσια, να λετε τα πραματα με το ονομα τους....Η 'πιπα', π.χ. δεν ειναι κακια λεξη-ισα-ισα, εκπροσωπει ενα πολυ ομορφο πραμα...Γιατι αντι να λετε 'του πηρα μια πιπαααα', λετε μαλακιες οπως 'επαιξε φαση'?
Νιωθετε ενοχες γι αυτο που κανετε? Γιατι?

ορμώμενη απο την τρελλή

ορμώμενη απο την τρελλή δηλ.την ξεφτίλω που της αρκούν 5 λεπτά στο πάρκινγκ εχω να καταθέσω πως έχει συμβεί το ίδιο στην οικογένεια μου με μιά τσουλάρα που της αρκούσε ο ΄΄μεζές΄.Η πλάκα δε είναι πως πιστεύει πως αυτός ο τρόπος ζωής είναι και άποψη και διατυμπανίζει την εξυπνάδα και το μυαλό της.ρε άντε απο εδώ τελειωμένες!!!!

Το θέμα είναι πως τις

Το θέμα είναι πως τις συνέπειες των πράξεών μας τις λούζονται και άλλοι.
Είναι προσωπική μας επιλογή να χαθούμε στη δίνη των ανοησιών μας αλλά
δε λέει να παίρνουμε και άλλους μαζί..

ανώνυμε/η του πρώτου σχολίου

ανώνυμε/η του πρώτου σχολίου ν' αγιάσει το πληκτρολόγιό σου!

eidan sex & the city,

eidan sex & the city, diavasan cosmopilitan, kai pistepsan oti apodexontai mia nea pragmatikotita na poume..
Kako den einai na gamietai me olous, -isa-isa, kako einai omos na mas to plasarei oti den einai pornidio, apla!

Το παγώνι ή παγόνι (επιστ.

Το παγώνι ή παγόνι (επιστ. λατ. Pavo, ελλ. ταώς) είναι πτηνό της οικογένειας των φασιανιδών, της τάξης των ορνιθόμορφων. Κατάγεται από τα δάση της Νότιας Ινδίας. Στην Ευρώπη ήρθε από την αρχαιότητα και εξημερώθηκε με άγνωστο τρόπο. Ήταν γνωστό στη Μεσοποταμία, την Αρχαία Ελλάδα και τη Ρώμη. Ήταν πιστευτό ότι το προστάτευαν οι Θεοί και ήταν συνηθισμένο να βρίσκεται στους ναούς και στις αυλές των πλούσιων σπιτιών. Σήμερα στην Ινδία το παγώνι είναι προστατευόμενο είδος.
Το παγώνι παρουσιάζει έντονο φυλετικό διμορφισμό, καθώς το αρσενικό έχει διαφορετική εμφάνιση από το θηλυκό. Το αρσενικό έχει μήκος 1,25 μ. χωρίς την ουρά του, η οποία του διπλασιάζει το μήκος. Το χρώμα του είναι πράσινο ή μπλε στο στήθος, την κοιλιά και το κεφάλι, έχει κοντές φτερούγες που του επιτρέπουν περιορισμένη πτήση και ένα λοφίο στην κορυφή του κεφαλιού. Έχει πολύ εντυπωσιακή ουρά με μακριά πηδαλιώδη φτερά με πράσινα, μπλε, μαύρα και πορτοκαλί οφθαλμοειδή στίγματα, που την ανοίγει σε σχήμα βεντάλιας.
Αντίθετα το θηλυκό δεν έχει αυτή την εντυπωσιακή όψη, δεν διαθέτει μακριά ουρά και το χρώμα του είναι καστανόγκριζο με σκούρες λωρίδες. Γεννάει μέχρι 5 αυγά, τα οποία κλωσσάει για χρονικό διάστημα περίπου ενός μήνα. Τα παγώνια ζευγαρώνουν κατά την περίοδο των βροχών.
Το παγώνι ζει στα ανοιχτά δάση και αναζητεί την τροφή του είτε στο χάραμα της ημέρας είτε αμέσως πριν από το ηλιοβασίλεμα. Είναι φυτοφάγο και σαρκοφάγο και η διατροφή του περιλαμβάνει σιτάρι, μούρα, σύκα καθώς επίσης και έντομα, μικρά θηλαστικά και ερπετά. Ζει έως 25 χρόνια.

Το Καμερουν ειναι κρατος της

Το Καμερουν ειναι κρατος της Κεντρικης και Δυτικης Αφρικης. Συνορευει με την Νιγηρια στα δυτικα, το Τσαντ στα βορειοναλατολικα, την Κεντροαφρικανικη Δημοκρατια στα ανατολικα και την Ισημερινη Γουινεα, την Γκαμπον και την Δημοκρατια του Κονγκο στα νοτια. Βρεχεται απο τον Ατλαντικο Ωκεανο. Στα υψιπεδα του Νοτιου Καμερουν παραγονται για εμπορικη εκμεταλλευση καφες, ζαχαρη και ταμπακο, φυστικι και ρυζι.

Το Καμερούν (επίσημα

Το Καμερούν (επίσημα Δημοκρατία του Καμερούν, Γαλλικά: République du Cameroun) είναι κράτος της κεντρικής και δυτικής Αφρικής. Συνορεύει με τη Νιγηρία στα δυτικά, το Τσαντ στα βορειοανατολικά, την Κεντροαφρικανική Δημοκρατία στα ανατολικά και την Ισημερινή Γουινέα, τη Γκαμπόν και τη Δημοκρατία του Κονγκό στα νότια. Στα δυτικά βρέχεται από τον Ατλαντικό Ωκεανό. Στα Υψίπεδα του Νότιου Καμερούν παράγονται για εμπορική εκμετάλλευση καφές, ζάχαρη και ταμπάκο, στα δυτικά υψίπεδα καφές ενώ στο βορρά οι φυσικές συνθήκες ευνοούν καλλιέργειες όπως βαμβάκι, φιστίκι και ρύζι.

τρελλη ;;; καλα ,,καποιος

τρελλη ;;; καλα ,,καποιος πρεπει ν α της πει οτι αυτο,λεγεται πουτανια,,''χωρις πληρωμη'' Ξεφτυλιζεται ,,κ ξεφτυλιζει κ την οικογενεια της,,Εννοειτε ,,το ιδιο κ ο ''μαλακας '' που την πηδαει.....κ μετα ..θελουμε και ''να σωθουμε σαν λαος'' Ε!! ρε γλεντια!!! Καλα ''Κοντοβεικα'' ''τα ''χωνει '' η Μυρτω ,,με ''τακτ'' !!!!

Εάν το μήνυμα ξεκινούσε με το

Εάν το μήνυμα ξεκινούσε με το "είμαι απλά τρελός" τα ίδια θα λέγατε όλοι εσείς οι στυλοβάτες της ηθικής; Και τέλος πάντων ας εκπαιδεύσετε λίγο το κριτήριο με το οποίο χαρακτηρίζετε κάτι τόσο σοβαρό που να δικαιολογεί τον θυμό σας.

πες τα...

πες τα...

Είναι απιστευτο ποσοι

Είναι απιστευτο ποσοι κομπλεξικοι μπορουν να μαζευτούν όταν πρόκειται για κράξιμο.
"πορνιδιο", "τσουλάρα" "ξεφτίλα". Τι εύκολο που είναι να κρίνουμε τους άλλους έτσι ανέξοδα, με τη μικροαστική και συντηρητική λογική ανοργασμικής νοικοκυράς.
Ρε γυρίστε πίσω στις μίζερες ζωές σας, καθίστε σε έναν καναπέ και περιμένετε να ψοφήσετε.

άσε μας ρε φίλε/η

άσε μας ρε φίλε/η προχώ...Μικροαστισμός είναι η διάθεση των ανθρώπων να έχουν μιά σωστή οικογένεια και να υπάρχουν αισθήματα έστω όχι και τόσο έντονα όσο όταν πρωτογνωρίστηκαν?Η΄είναι ηθική και μεγαλοαστισμός να μπορεί ο καθένας να πηδιέται όποτε και όταν του κάτσει ευκαιρία?Έχετε μπερδέψει τα κόμπλεξ μου φαίνεται.Ο κάθε μπακούρης,αποτυχημένος,γεροντοκόρος/η έχει αναπτύξει δικούς του κώδικες ηθικής για να δικαιολογήσει τον ΄΄για λύπηση΄΄εαυτό του.Κάνε κλάμπ εσείς οι μη συντηρητικοί και αρχίστε να πηδιέστε μεταξύ σας (όχι ότι δεν το κάνετε δηλαδή...)και αφήστε όλους εμάς τους λογικούς και ανοργασμικούς στη ησυχία μας.Ο κάθε κακομοίρης που έχει απαυτού του τον χαβά εκφράζει και αποψη...άειντε

μπορει πραγματι να εχουν

μπορει πραγματι να εχουν μαζευτει πολλοι κομπλεξικοι αλλα κι εσυ... ειναι τοσο δυσκολο να καταλαβεις οτι ναι.. μαλλον καποιος βλαπτεται και πληγωνεται απο αυτη την ιστορια και περισσοτερο απ ολους η πρωταγωνιστρια που ενω τη γεμιζει τοσο αυτη η παραλληλη σχεση εξακολουθει να ζει μες στη μιζερια προφανως της υπολοιπης ζωης της. γιατι μη μου πεις οτι καποιος μπορει να θελει και τα δυο. τι στο καλο? αν εισαι τοσο τρελη για καποιον δε νομιζω να σου φτανουν τα 5 λεπτα..

ΑΝΤΕ ΡΕ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ

ΑΝΤΕ ΡΕ, ΠΟΥ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΨΟΥΝ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ-'τι κρινετε ετσι απλα?'-εσενα ποιος σε ρωτησε' και οι κλασσικες μπουρδες! Ανθρωποι ειμαστε, εχουμε γνωμη, κι απτην στιγμη που κατι ειναι δημοσιευμενο, ΒΕΒΑΙΩΣ και θα εχουμε την γνωμη μας..και οφειλεις να την σεβαστεις! Και οι φρασεις 'μικροαστικες αντιληψεις' και λοιπες αηδιες, αστες για τους αδαεις!
και καλα ειστε 'μη συντηριτικοι/ες', οποτε σας συμφερει! Αμα πιανατε ομως εναν συντροφο σας να ηταν 'μη συντηριτικος και οπεν-μαιντεντ', εκει αλλαζουν τα πραγματα?
ΕΠΕΙΔΗ μπορει οι αποψεις καποιοων απο μας να μην ειναι 'της μοδας', δεν σημαινει οτι θα απαρνηθουμε τα οποια ιδανικα μας...Δεν γουσταρεις να λεω 'πουτανα' καποια οταν ξενογαμιεται οταν εχει σπιτι με παιδια?-μαγκια σου!
Αλλα μην προσπαθεις να κοροιδεψεις (επειδη αυτοκοροιδευεσαι κι εσυ) οτι δεν ειναι σωστη η αποψη μας...

Y.Γ. δηλαδη, το να γ*μιονται

Y.Γ. δηλαδη, το να γ*μιονται οι μαναδες μας στο παρκινγκ ειναι 'μεγαλοαστικο' και 'κουλ'? Που ζειτε ρε παιδια? Απο που κι ως που, και με ποιο δικαιωμα, λετε τετοιες μαλακιες?

ΡΕ ΖΩΑ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ

ΡΕ ΖΩΑ, ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΜΕΝΟΙ, ΟΙ ΜΑΝΑΔΕΣ ΣΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΓΑΜΙΟΝΤΟΥΣΑΝ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΑΝ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ, ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΣΑΣ ΤΙΣ ΓΚΑΣΤΡΩΣΑΝΕ, ΚΑΝΑΝΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ, ΣΥΧΝΟΤΑΤΑ, ΟΙ ΔΕΥΤΕΡΟΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΓΑΜΑΝΕ ΑΛΛΕΣ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝΕ ΜΥΞΙΑΡΙΚΑ ΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΑΣ, ΑΡΧΙΣΑΝ, ΑΠΟΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΕΣ, ΝΑ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ ΦΛΩΜΟΝΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΨΕΜΑΤΑ, ΦΟΒΟ, ΕΝΟΧΕΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΒΓΗΚΑΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΛΕΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΧΩΡΙΣ, ΤΟ ΕΛΕΕΙΝΟΤΕΡΟ, ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΟΨΗ ΣΑΣ, ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ. ΑΡΑΓΕ, ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΖΩΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΡΗΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΟΜΟΙΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ; Η ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟΣΟ ΖΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΣ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ; ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΑ, ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΕΡΑΤΑ ΠΟΥ ΦΑΓΑΤΕ (ΟΙ ΙΔΙΟΙ Η ΑΛΛΟΙ ΚΕΡΑΤΑΔΕΣ, ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ) Η ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΑ ΦΟΡΕΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥΣ ΣΑΣ, ΕΝΩ ΘΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΨΗΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ; ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΚΙ ΑΝ ΚΑΝΕΤΕ, ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΤΕ, ΑΛΛΑ Ο ΑΛΛΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΤΟΣΟ ΞΙΠΑΣΜΟ ΣΑΣ ΒΓΑΖΕΙ; ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΑΥΤΑ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΕ ΜΕΡΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΤΕ ΑΝΥΠΟΦΟΡΟΙ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ, ΧΑΜΗΛΩΝΕΤΕ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΚΑΙ ΕΜΠΟΔΙΖΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΡΟΟΔΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ (ΠΟΥ ΟΥΤΩΣ Η ΑΛΛΩΣ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΑΛΛΕΣ ΑΙΤΙΕΣ, ΟΠΩΣ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΑ ΒΟΔΙΑ, ΑΜΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΑΣ, ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ, Ο ΝΕΟ-ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΠΛΕΣ ΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ Η ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ, ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟ ΤΑ ΓΟΥΡΟΥΝΙΑ ΠΟΥ ΤΡΩΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΤV ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ, ΠΗΓΑΙΝΤΕ ΚΑΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΠΑΡΑΕΞΩ, ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΙΑ

OH MY!!!!!!!!1 ΠΟΙΟΣ-ΠΟΙΑ

OH MY!!!!!!!!1 ΠΟΙΟΣ-ΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ?? ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ! ...mirorized xxx

Anonymous με τα κεφαλαία,

Anonymous με τα κεφαλαία, απλά ΘΕΟΣ! Υποκλεινόμαστε στην καθαρότητα της σκέψης σου. Ευγε!!

ρε μεγάλε με τα κεφαλαία αν

ρε μεγάλε με τα κεφαλαία αν μιά πίπα σε ενα παρκινγκ σε ώθησε να γράψεις κοτζάμ λογίδριο με κοινωνικοπολιτικές προεκτάσεις αδικείσαι...ας μας γράψει και αν στα όρθια για να μας αναλύσεις και το χρηματιστήριο....ρε κάτι καθολικώς διαμαρτυρόμενοι που υπάρχουν.Πάντως γκόμενο δεν σε έβγαζα με την καμμία...πολύ πριξαρχιδοπροβληματικός....!!!!και τελικά μάλλον αυτό είναι και το θέμα σου!!!

κατ΄αρχην η χρήση κεφαλαίων

κατ΄αρχην η χρήση κεφαλαίων φανερώνει πόσο γουστάρεις να επιβάλλεσαι.είσαι πολυ μαλακοκάυλης φίλε μου και ΠΟΛΥ σοβαροφανής.Αν μια πίπα σε ένα παρκινγκ σε οδήγησε να κάνεις κοινωνικοπολιτική ανάλυση μπορώ να φανταστώ τι πρηξαρχίδης είσαι!!!ουφ μας μπάφιασες .....

Ναι ναι, οι μανάδες και οι

Ναι ναι, οι μανάδες και οι αδερφές μας στο Ελλάντα δεν γαμιούνται. Απλά μυρίζουν τον κρίνο. Και οι απιστίες επίσης είναι κινηματογραφική επινόηση...εξακολουθώ να διακρίνω πολύ θυμό και πολύ με στενοχωρεί αυτό βρε παιδιά...

δεν ξέρω τι εκανε η μανα

δεν ξέρω τι εκανε η μανα μου,η μάνα σου η μάνα του του δικού μου παιδιού η μάνα όμως όπως εγώ θα αγωνιστώ για να μεγαλώσει σε σωστή και υγιή οικογένεια και όχι με αλήτες ....

ψιτ, εσύ με τα κεφαλαία ΜΑΣ

ψιτ, εσύ με τα κεφαλαία ΜΑΣ ΤΥΦΛΩΣΕΣ φιλαράκι, κούλαρε :)
Επίσης, δεν κατάλαβες χριστό από αυτά που γράφει ο αποπάνω σου, βιάστηκες μόνο να φτύσεις τον θυμό σου. Δεν κατάλαβα να λέει ότι οι μητέρες συλλαμβάνουν με τον κρίνο και ότι δεν γαμιούνται ποτέ. Απλά δεν θεωρεί δείγμα μικροαστισμού το να διστάζει ένας άνθρωπος να προχωρήσει τόσο ελαφρά τη καρδία σε εξωσυζυγική σχέση -και μεταξύ μας, πόσο "προχωρημένο" είναι να ξενοπηδιέσαι; Δεν λέω ότι δεν συμβαίνει γύρω μας, συμβαίνει και άνθρωποι είμαστε, οκ, αλλά όχι και να λέμε ότι είναι και cool... μπάστα!

Το αστείο είναι ότι αν και οι

Το αστείο είναι ότι αν και οι δυο παρατούσαν οικογένειες κ μέναν μαζί το θέμα θα έληγε σε μήνες..το θέμα είναι εκτός αυτοεκτίμηση, σεβασμός, ειλικρίνεια κτλ κτλ δεν κάθονται ποτέ ν αναλύσουν γιατί τους αρέσει όλο αυτό το κρυφό? Πόσα ψυχολογικά κουβαλάνε?

Πρώτα απ' όλα το τι είναι

Πρώτα απ' όλα το τι είναι ''κουλ'' και τι όχι όπως και ηθικό λογικό κτλ έχει ναμ κάνει με το τι μας πέρασε η κοινωνία και το αμεσό περιβάλλον και φυσικά πως τα ερμήνευσε ο καθένας μας,όποτε μιλάμε για θέματα υποκειμενικά και ρευστά,οπότε γιατί δογματίζετε...; Δεν υπάρχει σωστή και λαθος άποψη για τέτοιου είδους ζητήματα,(άσε που καταβάθος οι οπτικές σας είναι συμπληρωματικές αν το σκεφτείτε διότι ο καθένας το εξετάζει από μια άλλη οπτική). Κι όταν κοπέλα δηλώνει τρελλή θεωρώ(που βεβαίως μπορεί και να κάνω λάθος) πως ΄πιαστεύει πως αυτό που κάνει πρέπει να το θεωρεί ανήθικο λάθος,γιατί αν πιστεύεις ότι αυτό που κάνεις είναι σωστό(που και πάλι αυτές οι λέξεις έχουν νόημα μόνο μέσα στο πλαίσιο που τις ερμηνεύει κανείς) δεν κρύβεσαι,ούτε δέχεσαι το για πέντε λέπτα(μιας και είναι παράνομοι ας το κάνουν στα κρυφά ) ... τέπσα έχασα τον ειρμό μου...

Υγ. Να ρωτήσω,η εξωσυζυγική της "σχέση" σας τσίνισε επειδή είναι μάνα; Γιατί μπορεί να ναι υπέροχη μάνα,κι αυτό ότι κάθε μάνα(και πατέρας) πρέπει να ναι υπόλογο για την ερωτική της ζωή στο παιδί της δεν μπορώ να το καταλάβω...

Θα το καταλαβαινες αν ημασταν

Θα το καταλαβαινες αν ημασταν γειτονες και εβλεπες κ εσυ προ τριετιας τους γιους της κυριας με το φροντιστηριο αγγλικων να κοπανανε το γκομενο της μανας τους επειδη τους λεγανε οτι γαμιεται δεξια κ αριστερα..,πιτσιρικας ο γκομενος παρεπιμπτοντως..Περιττο να σου πω οτι η οικογενεια πλεον απλα δεν υπαρχει, ειναι ολοι σαλταρισμενοι....να πως επηρεαζει λοιπον...τωρα αν θα ειναι υπολογη αυτο ειναι προσωπικο θεμα καθενος, δλδ το αν νιωθει ντροπη, ενοχες κλπ κλπ κλπ...

ρε παιδιά μαλώνετε για κάτι

ρε παιδιά μαλώνετε για κάτι που δεν σας αφορά. Η τύπισα μέτρησε τις επιλογές της και είδε ότι θέλει δύο άντρες, έναν στο σπίτι για την σιγουριά της παρέας κι έναν για να ζει τις φαντασιώσεις της. Ούτε η π΄ρωτη ούτε η τελευταία είναι και το ότι γράφει στην Μυρτώ το κάνει όχι για να την κρίνουμε αλλά γιατί της αρέσει αυτό που κάνει και θέλει κάπου να το πει ανώνυμα. σε ποιάν φιλενάδα να το πει? στην κουνιάδα της? ούτε να χωρίσει θέλει, οι γυναίκες δεν χάνουν τα κελεπούρια που κοιμούνται όρθια ή κάνουν ότι κοιμούνται, ούτε διεκδικεί κάτι. Απλά θέλει να το πει. Πώς φτάσατε τώρα να μιλάτε για τις μανάδες όλων δεν το καταλαβαίνω. δεν σας είπε να κάνετε τα ίδια ούτε να προδώσετε τα πιστεύω σας ούτε να κάνετε το ίδιο. Κι αν πάμε κατά διαόλου σαν κοινωνία δεν φταίνε κάτι τέτοια. Φταίει ότι ο καθένας για να κάνει την δουλίτσα του έδινε και άλλοθι στον κάθε πούστη/πουτάνα κλέφτη που μας κυβερνούσε και μας έκλεβε με την προστασία του κάθε αφελή που πίστευε ότι επειδή κάποιος τον βόλεψε σε μια δουλίτσα του χρωστάει και την ζωή του. Τέτοιοι μαλάκες είμαστε.

Η τὐπισσα είναι απλά η αφορμή

Η τὐπισσα είναι απλά η αφορμή για να επικρίνουμε.(έχει διαβάσει κανείς το άλικο γράμμα;) Εγώ προσωπικά πιο πολύ ασχολήθηκα με το πως το ερμήνεψανε κάποιοι,γιατί μπήκανε στην διαδικασία να το ερμηνεύσουν(είναι μια απορία) και πόσο επικριτικοί είμαστε στην τελική... Έχει ενδιαφέρον ως ένα σημείο...
ΥΓ. και όσο για το περιστατικό που ανέφερε πάνω ο να σου πω λίγο, οι αντιδράσεις μας σχετίζονται με το πως το ερμηνεύουμε τα ερεθίσματα του περιβάλλοντος.

Ατυχής ο παραλληλισμός με το

Ατυχής ο παραλληλισμός με το Άλικο Γράμμα.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον βρίσκεις ατυχή,αν έχεις την διάθεση και τον χρόνο εξήγησε μου.

αυτό είναι αλήθεια. το ζουμί

αυτό είναι αλήθεια. το ζουμί της υπόθεσης είναι ότι θέλουμε να επικρίνουμε. Είναι περίεργο έτσι; πάντοτε πίστευα ότι όσο οι νέοι άνθρωποι αναλαμβάνουν τα ηνία τόσο θα εξαφανίζεται αυτή η σιχαμένη (για μένα) συνήθεια. Παλιά άκουγες τα σάψαλα να σιχτιρίζουν την νεολαία, απροσδιόριστα, όλους και όλα, λες και ζήλευαν τα νιάτα τους. Για όλα έφταιγαν οι νέοι. Τώρα, εμείς, οι νεώτεροι τι σκατά κάνουμε; βρίζουμε ο ένας τον άλλο

Ρε παιδια, ολοκληρος εμφυλιος

Ρε παιδια, ολοκληρος εμφυλιος σπαραγμος εγινε εδω, κι ολο αυτο για μια κλασσικη, καθημερινη περιπτωση, ενος δειλου ανθρωπου ('τρελη') που-ενω δεν της ειπε κανεις οτι δεν μπορει να κανει ο,τι γουσταρει-δεν εχει τ @@ α ζησει την ζωη της οπως την θελει, χωρις να κοροιδευει τους αλλους!
Κυρα/ιε μου , κανε ο,τι θες, γ*μησου με ο,τι θες, λογος δεν πεφτει σε κανεναν-ΑΠΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ομως, που δεν κοροιδευεις κανεναν!
Εχε τα κοτσια να κανεις ο,τι κανεις με θαρρος και ειλικρινεια...αλλιως, αστο, δεν θα σε βγαλει πουθενα-θα καταπιεζεσαι, θα κρυβεσαι, θα φοβασαι μην σε τσακωσουν, ε-τετοια ζωη τι να την κανεις?
Ασε που κατι 'αλλοι' λενε τα κλασσικα 'και που ξερεις εσυ εαν ξενοπηδαει ο αντρας της' κτλπ-ε, ρε μεγαλε, εσυ εαν μαθαινες οτι 'ξενοπηδιεται' (ακου τωρα λεξη ρε γαμωτο) η δικια σου, πρεπει τουλαχιστον να εχεις την αξιοπρεπεια και τ @@ να χωρισεις...
Το κερατωμα δεν ειναι ουτε cool, ουτε τροπος ζωης, ουτε τιποτα- αυτες οι μαλακιες λεγονται οταν καποιος εχει ενοχες για κατι...
Περι ορεξεως, κολοκυθοπιτα στην τελικη, αμα καποιος μας ορισει δικαστες, το ξανασυζηταμε:P

Συμφωνώ απόλυτα! Το πιο σωστό

Συμφωνώ απόλυτα! Το πιο σωστό πράγμα που ειπώθηκε απ όλα τα σχόλια

Και σύ μπήκες όμως δεν σ΄αυτή

Και σύ μπήκες όμως δεν σ΄αυτή την διαδικασία;Δεν είναι ο εμφύλιος ούτως ή άλλως παρόν(μάλλον όλοι έχουμε νεύρα και προσπαθούμε κάπως να τα ξεφορτωθούμε "και το παιδί του φωτοτυπικού,κλώτσησε την γάτα..." ) Επίσης,είμαστε γενικά επικριτικοί,είναι μια μορφή επικοινωνίας που χρόνια καλλιεργείται σ'αυτή την χώρα(ίσως και σ'άλλες αλλά αυτό δεν το ξέρω )αν κρίνω απ αυτά που βλέπω) περιττό να πούμε ότι και σύ έκανες την κριτική σου πάνω της...
ΥΓ.καταβάθος το να μπορείς να έχεις άποψη για όλα,όταν φυσικά έχεις γνώση για όλα...
ΥΓ2.όταν συμφωνούμε με κάτι δεν σημαίνει ότι είναι το πιο σωστό,αλλά ότι εμείς πιστεύουμε ότι έιναι το πιο σωστό..
ΥΓ3 Σ ό,τι λέω υπάρχει μια αυτοαμφισβήτηση,κουραστικό μεν,αλλά αμά περάσουμε και μεις από καμιά δική.... (::

Ωραια αυτα που λες, αλλα ο,τι

Ωραια αυτα που λες, αλλα ο,τι και να λεμε, υπαρχουν και αντικειμενικα κριτηρια, σχεδον στα παντα..Να, ας πουμε οτι καποιος διαπραττει μια πραξη,-εναν φονο, για παραδειγμα!
-Χωρις να γνωριζεις τις συνθηκες, ειναι αδυνατον να εχεις γνωμη, σωστα!
-Μπορει ο φονος να διεπραχθη με σκοπο τον δολο, π.χ.-καποιος σκοτωσε καποιον για να ταον κλεψει...η μπορει απλα να εγινε απο αμυνα δεν πιστευω οτι μπορει κανεις να κατηγορησεις μια κοπελα που σκοτωσε, πανω σε αποπειρα βιασμου-
Αρα εχουμε, μια πραξη, σε δυο διαφορετικες ιστοριες...Το ενδεχομενο οτι καποιος διεπραξε τον φονο με σκοπο την αμυνα ομως, σε καμμια περιπτωση δεν αναιρει το γεγονος, οτι ο φονος ειναι μια ασχημη πραξη, απο μονη της!
Αλλα για τον ιδιο λογο παλι, σε καμμια περιπτωση, δεν μπορει παλι ν αναιρεθει το γεγονος, οτι ο φονος, ειναι μια 'ενταξει' πραξη.
Απο μονη της ειναι χειριστη. Τα ελαφρυντικα ισως την δικαιωνουν!
(Οι ενορκοι που ειναι ρε παιδια? :P)

Ετσι και το κερατωμα! Ολοι

Ετσι και το κερατωμα! Ολοι αρπαχτηκαν να πουνε τις εξυπναδες του στυλ 'συντηρητικοι Ελληνες' και χιλια δυο..
Κανεις δεν ειπε οτι πρεπει να καταδικαστουμε ΟΛΟΙ στην μονογαμια...αυτο θα ηταν η υστατη καταρα της κοινωνιας μας, αλλωστε!
Αλλα, ρε φιλε, οταν εσυ/εγω/ επιλεγεις ν ακολουθησεις εναν δρομο οπου η μονογαμια -ας πουμε- επιβαλλεται (οχι για τους αλλους που θα σε κρινουν, αλλα για εσενα-εαν θελεις να εισαι σωστος απεναντι σ αυτα που πρεσβευεις), τοτε παρεκλιννεις της πορειας σου! Ο ιδιος/α επελεξες αυτον τον δρομο!
Το κερατωμα, ο,τι και να λεμε, δεν ειναι κατι ωραιο! Ουτε υγιες! οχι επειδη δεν ειναι σωστο για τον αλλον, δεν νιωθεις ωραια δηλαδη να κοροιδευεις!
Εαν δεν σ ενοχλει να κοροιδευεις αλλους, τοτε δεν εισαι ουτε μεγαλοαστος, ουτε cool, ουτε ευρωπαιος, ουτε τιποτα-εισαι απλα ψευτης, και δειλιαζεις να αντιμετωπισεις τα πραγματα!
Δεν γουσταρεις την φαση σου? Καντην! Μην κρατιεσαι απτ @@ κανενος! (και μην πει κανεις καμμια μπουρδα εδω οτι καποιοι το κανουν 'για τα παιδια', γιατι ξερουμε ολοι πολυ καλα πως ειναι αυτα)
Δεν θιγεται το θεμα της πολυγαμιας ρε παιδια, θιγεται το θεμα της κοροιδιας, και της πραξης του κερατωματος!

Συγνώμη αλλά η πολυγαμία

Συγνώμη αλλά η πολυγαμία αφορά την ύπαρξη παράλληλων σχέσεων (ή γάμων που απαγορεύεται στην Ελλάδα) οπότε εξ' ορισμού είναι πράξη κοροιδίας και κερατώματος. Συνεπώς αυτό που γράφεις δεν είναι σωστό. Από την άλλη, χαλαρώστε με τους χαρακτηρισμούς. Η λύσσα σας δείχνει μόνο φόβο και ανασφάλεια.

Eeeee, an8rwpoi i8ikoi kai

Eeeee, an8rwpoi i8ikoi kai amolyntoi!!! Eseis pou den kserete ti 8a pei "amartia" kai "la8os", se esas milaw!!!! Nai, stous parapanw anwnymous kyriws... pou den mas kanoun tin timi tou onomatos tous...
Ena exw na pw: O anamartitos prwtos to li8o valetw!!! Ante bravo!!

[Oriste, me anagkazete na lew kai xristianikes kouventes, i amartwli, 8a ntrapw kai 8a kokkinisw eksaitias sas...]

ενώ εσύ λέγεσαι ΜΙΑ ΑΛΛΗ όπως

ενώ εσύ λέγεσαι ΜΙΑ ΑΛΛΗ όπως ΜΙΑ ΦΑΡΡΟΟΥ???επώνυμη αμαρτωλή....

Nai, Mia Alli.. amartwli

Nai, Mia Alli.. amartwli kyriws, epwnymi isws... toso oso xreiazetai kai gia ta dyo... Eseis filtate? 8a ksexwrisete apo toys ypoloipous anwnymous i 8a kryfteite pisw tous?

oxi...λέγομαι ΕΝΑΣ

oxi...λέγομαι ΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ....τώρα δηλαδή δεν είμαι κρυμμένος????

mipws vlepete ki ayto to

mipws vlepete ki ayto to daxtylaki edw? ante, kryfteite apo pisw tou na teleiwnoume, giati vare8ika...