Αυτοκινηση

Νέα BMW i3 & i3s

Το BMW i3 είναι ένα πρωτοποριακό μοντέλο σε μία νέα εποχή στο χώρο της μετακίνησης

97704-195847.jpg
Θωμάς K. Ευθυμίου
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
auto_-_kentriki.jpg

Τι είναι

> Το BMW i3 είναι ένα πρωτοποριακό μοντέλο σε μία νέα εποχή στο χώρο της μετακίνησης.

> Tο BMW i3s, με υψηλότερη ισχύ, ειδική τεχνολογία πλαισίου, πιο δυναμική συμπεριφορά και δικά του σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, παράγει ένα δυνατό κοκτέιλ σπορ οδηγικής απόλαυσης που σχετίζεται με τα ηλεκτρικά μοντέλα του BMW Group.
auto_1.jpg

Γνωριμία

> Και τα δύο μοντέλα αντλούν ενέργεια από τη μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης του BMW Group με χωρητικότητα 94 ampere hours (Ah) ή 33 kilowatt hours (kWh). Ένας κινητήρας επέκτασης αυτονομίας παραγγέλνεται προαιρετικά για τα νέα BMW i3 και BMW i3s.

> Το νέο BMW i3s είναι εξοπλισμένο στάνταρ με σπορ ανάρτηση, με μειωμένη κατά 10 mm απόσταση από το έδαφος. Το αυξημένο κατά 40 mm μετατρόχιο συγκριτικά με του BMW i3 τονίζεται με τα μαύρα πλαίσια των θόλων των τροχών. Το BMW i3s διατίθεται με αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 20-ιντσών.

> Όπως η εξωτερική σχεδίαση έτσι και το εσωτερικό των νέων BMW i3 και BMW i3s βασίζεται στην καινοτόμο αρχιτεκτονική LifeDrive. Η σχεδιαστική αρχή των δύο τετραθέσιων μοντέλων καταργεί τις κολώνες Β και το τούνελ του κιβωτίου. Οι πόρτες που ανοίγουν προς αντίθετες κατευθύνσεις παρέχουν στους επιβάτες εξαιρετική ευκολία πρόσβασης.

> Ο ηλεκτροκινητήρας του νέου BMW i3 αποδίδει μέγιστη ισχύ 125 kW/170 hp. Η μέγιστη ροπή των 250 Nm είναι πλήρως διαθέσιμη κατά την εκκίνηση, όπως συμβαίνει με τους ηλεκτροκινητήρες. Αυτό σημαίνει ότι πατώντας το πεντάλ του γκαζιού, ο οδηγός βιώνει μία συναρπαστική αίσθηση ταχύτητας. Ο κινητήρας «συνεργάζεται» με μονοτάχυτο αυτόματο κιβώτιο, με συνεχή παραγωγή ισχύος που επιταχύνει δυναμικά το αυτοκίνητο.

> Τοποθετημένη χαμηλά στο πάτωμα του αυτοκινήτου, η μπαταρία ιόντων λιθίου υψηλής τάσης παρέχει αυτονομία 290 - 300 χλμ σε καθημερινή χρήση.

> Η ευελιξία του BMW i3 στο δρόμο βελτιώνεται με την ανανεωμένη έκδοση του Dynamic Stability Control (DSC). Η πρόσφυση κατά την εκκίνηση στο χιόνι και σε βρεγμένο οδόστρωμα έχει βελτιωθεί αισθητά. Το DTC (Dynamic Traction Control) mode αυξάνει την ευστάθεια σε υψηλότερες ταχύτητες και σε σπορ στρίψιμο, επιτρέποντας ήπια και ελεγχόμενα με ασφάλεια ντριφταρίσματα όταν μειώνονται τα επίπεδα πρόσφυσης.

> Το νέο BMW i3s αντιπροσωπεύει μία ακόμα πιο σπορ εκδοχή της αθόρυβης ηλεκτροκίνησης μηδενικών εκπεμπόμενων ρύπων, έχοντας έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 135 kW/184 ίππων που αποδίδει μέγιστη ροπή 270 Nm.

> Ένας δικύλινδρος βενζινοκινητήρας επέκτασης αυτονομίας 28 kW/38 hp (RΕx) διατίθεται προαιρετικά και για τα δύο μοντέλα BMW i3 και BMW i3s. Ο κινητήρας ενεργοποιεί μία γεννήτρια που παράγει ισχύ ανάλογα με τις απαιτήσεις, διατηρώντας παράλληλα ένα σταθερό επίπεδο φόρτισης της μπαταρία. Αυτό επεκτείνει τη συνολική αυτονομία του αυτοκινήτου σε καθημερινή χρήση κατά 150 χλμ, αυξάνοντάς την από 180 χλμ σε μάξιμουμ 330 χλμ.

auto_2.jpg

Κοστίζουν

> Η τιμή της νέας BMW i3αρχίζει από τα 39.350 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη BMW i3s αρχίζει από τα 43.100 ευρώ.

> Οι εκδόσεις REx (με το σύστημα Range Extender) είναι ακριβότερες, υπόκεινται σε διαφορετική φορολόγηση, ενώ παραμένει η εγγύηση των 8 ετών / 100.000 χλμ. για την μπαταρία και η δωρεάν φόρτιση στο δίκτυο Fortizo.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ