Αυτοκινηση

70 χρόνια Ferrari στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου

Μαζί τους 60 χρόνια Fiat 500 και 50 χρόνια NSU Ro80. Αυτά είναι τα μοντέλα-σταθμοί που θα δουν οι επισκέπτες 

328203-678198.png
Φίλιππος Κόλλιας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
373732-771518.jpg
HELLENIC MOTOR MUSEUM

Έχει κορυφαίες διακρίσεις στους αγώνες αυτοκινήτου, έχει δημιουργήσει διαχρονικά πιστούς οπαδούς σε ολόκληρη την υφήλιο και ξεχωρίζει με τα ιδιαίτερα μοντέλα της. Από την πρώτη βόλτα του Έντσο Φεράρι με το 125 S, στις 12 Μαρτίου του 1947, μέχρι σήμερα, η ιστορία της τρέχει με στιλ.

70 χρόνια Ferrari στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου

Το Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου γιορτάζει από την 1η Οκτωβρίου την επέτειο για τα 70 χρόνια από τη δημιουργία της Ferrari που έχει γίνει θρύλος, με μια αφιερωματική έκθεση για όλους του φίλους της αυτοκίνησης αλλά και εκείνους που ενδιαφέρονται να γνωρίσουν σε απόσταση αναπνοής τα οχήματα της ιταλικής μάρκας που έγραψαν ιστορία. Τώρα μπορείς να δεις από κοντά αυτά που έχεις δει σε ταινίες, φωτογραφίσεις και κλιπ. Το μαύρο ανορθωμένο άλογο που έγινε σήμα-κατατεθέν των γρήγορων αγωνιστικών αλλά και των φινετσάτων αυτοκινήτων που για κάποιους είναι έργα τέχνης.

70 χρόνια Ferrari στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου

Τι άλλο είναι Ferrari; Είναι το ακριβότερο αυτοκίνητο στον κόσμο. Το τελευταίο αγωνιστικό 250GTO του 1962 έχει πωληθεί προ τριετίας σε δημοπρασία αντί €35.000.000, ενώ το επόμενο εξάμηνο πιθανολογείται ότι θα δημοπρατηθεί ένα ακόμη, με τιμή που υπολογίζεται ότι θα ξεπεράσει τα €50.000.000. Στην έκθεση των 70 ετών της Ferrari, θα εκτίθενται δώδεκα Ferrari, ανάμεσά τους και ένα αντίγραφο της 250 GTO σε κλίμακα 1:1, κατασκευασμένο από πολλά γνήσια ανταλλακτικά στην Μεγάλη Βρετανία.

Οι βόλτες όμως δεν σταματούν εδώ. Στο Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου γιορτάζονται, παράλληλα, ακόμα δύο επέτειοι μοντέλων «σταθμών». Εκείνη των 60 ετών του Fiat 500 του ιδιαίτερα δημοφιλούς και πρακτικού «μικρού» της Fiat, που έκανε την αυτοκίνηση κτήμα σχεδόν κάθε Ιταλού, και όχι μόνο. Στο μουσείο θα εκτεθούν τρείς βελτιωμένες εκδόσεις, δηλαδή Fiat Abarth 695 SS & 695 SS Asseto Corsa, καθώς επίσης και ένα Giannini 126 NP, ο απευθείας απόγονος του 500 σε βελτιωμένη έκδοση. Τα αυτοκίνητα αυτά με ιπποδυνάμεις από 35 έως 55 ίππους, που σήμερα ακούγονται χαμηλές, την εποχή εκείνη έμοιαζαν εξωπραγματικές, αφού το αυθεντικό Fiat 500 είχε μόλις 13 ίππους.

Η τρίτη επέτειος αφορά τα 50 χρόνια του NSU Ro80, ενός αυτοκινήτου τόσο προηγμένου, που θα μπορούσε να πρωτοπαρουσιαστεί σήμερα με επιτυχία. Με υψηλή ποιότητα κατασκευής και περιστροφικό κινητήρα WANKEL, η NSU πλήρωσε το τίμημα της τόλμης να παρουσιάσει κάτι τόσο πρωτοποριακό. Ούσα μικρός κατασκευαστής αντιμετώπισε την επιφυλακτικότητα της αγοράς, η οποία την οδήγησε στην απορρόφησή της από τον όμιλο AUDI. Φύγαμε; 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ