Trending Now

Δαχτυλίδι διαδήλωσης;

Ένα κόσμημα ασκεί πολιτική πίεση για το δικαίωμα στην αγάπη και το γάμο

Αλκιβιάδης Σιαράβας
Αλκιβιάδης Σιαράβας
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
356144-738126.jpg

Ένα ημιτελές δαχτυλίδι έχει κάνει την εμφάνιση του στην άλλη άκρη του κόσμου όχι για να μας εντυπωσιάσει για το περίεργο design του, αλλά για ασκήσει πολιτική πίεση και να διεκδικήσει ανθρώπινα δικαιώματα. Ο λόγος για την ενημερωτική καμπάνια “Until We All Belong” της AirBnB Αυστραλίας η οποία επικεντρώνεται στην ισότητα γάμου. Αυτό το σύμβολο του γάμου με την σχεδιαστική υπογραφή του Marc Newson σε «προσκαλεί» να το φορέσεις και έτσι να δηλώσεις ότι συνδράμεις στην αλλαγή για έναν κόσμο στον οποίο μπορείς να παντρευτείς αυτόν/αυτήν που αγαπάς, χωρίς διακρίσεις.

Επιστρατεύτηκε όλο το συναίσθημα και αληθινές ιστορίες ωραία δοσμένες αφηγούνται για το δικαίωμα στην αγάπη. Παρακάτω οι ανθρωποκεντρικές ταινίες της καμπάνιας που ψηφιακά στεγάζεται στο untilweallbelong.com.

Until we all belong. The Acceptance Ring.

Until my son can belong. Geoff’s story.

Until my son can belong. Michelle’s story.

Until my brother can belong. Sally’s story.

Until we all belong.

Στην εκστρατεία αυτή συμμετείχαν κι άλλα brands όπως Qantas, Google, ANZ και eBay, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας The Equality Campaign. Η ιδέα και εξαιρετική εκτέλεση ανήκει στο γραφείο Clemenger BBDO της Μελβούρνης που γενικότερα μας έχει συνηθίσει σε ωραίες, out of the box δουλειές. Η καμπάνια πλαισιώθηκε επίσης από outdoor, digital display, συνεργασίες με social media και Μέσα, ενώ δημόσια και μη πρόσωπα έσπευσαν να συμπαρασταθούν και να αναδείξουν το “Until We All Belong”.

Εδώ βλέπουμε τα κορίτσια γνωστού ραδιοφωνικού show στην Αυστραλία να φορούν το ημιτελές δαχτυλίδι.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη The Thinkergirls (@thethinkergirls) στις Μάι 24, 2017, 2:06πμ PDT

Ευχαριστώ τον Nick Campion της Clemenger BBDO για το υλικό.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ