324257-668306.jpg
Κωνσταντίνος Καϊμάκης
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
363779-752578.jpg

Όταν η Μέι προσλαμβάνεται στη μεγαλύτερη και πιο ισχυρή εταιρία Τεχνολογίας και Social Media στον κόσμο, θεωρεί ότι αυτή είναι η ευκαιρία της ζωής της. Καθώς ανέρχεται στην ιεραρχία, ενθαρρύνεται από τον ιδρυτή της εταιρίας να συμμετέχει σε ένα επαναστατικό πείραμα που ξεπερνάει τα όρια της ιδιωτικότητας, της ηθικής και τελικά κάθε προσωπικής ελευθερίας.

Η περσόνα του Τομ Χανκς που υποδύεται το αφεντικό της εταιρείας θυμίζει Στιβ Τζομπς, ενώ η Έμα Γουάτσον αφήνει οριστικά πίσω της το alter ego της Ερμιόνης από τον «Χάρι Πότερ». Το υλικό από το best seller του Ντέιβ Εγκερς, στο οποίο βασίζεται το σενάριο, ρίχνει κλεφτές ματιές στο «Truman Show» του Πίτερ Γουίαρ και τα σύγχρονα scifi και techno θρίλερ που χτυπούν το καμπανάκι γύρω από το (πιο δυσοίωνο δεν γίνεται) μέλλον της ανθρωπότητας. Όμως ενώ το φιλμ ξεκινάει με φόρα και σπιρτάδα, με την πλοκή χτισμένη γύρω από την χαρισματική προσωπικότητα της ηρωίδας, η μυθολογία της δαιμονοποίησης του τέρατος της τεχνολογίας φέρνει τούμπα την ιστορία και ακυρώνει τις αρχικές υποσχέσεις. Ειδικά από τη στιγμή που η πριμοδότηση του απόλυτου ελέγχου πάνω στις ζωές όλων των  πολιτών («καλή η κατοχή γνώσης αλλά ακόμη καλύτερη η πλήρης γνώση» λέει κάποια στιγμή ο χαρακτήρας του Χανκς για να δικαιολογήσει την ύπαρξη χιλιάδων κρυφών καμερών σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης) έχει και τη νόμιμη σφραγίδα του κατεπείγοντος, τότε το τρένο της... σεναριακής φυγής έχει εκτροχιαστεί ολοκληρωτικά.  

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ