371340-767099.jpg
Gabriel Nunes / Unsplash
Lifestyle

Ξέρεις ποιον από τους 7 τύπους στήθους έχεις;

Από «κυκλικό» μέχρι «ασύμμετρο», εταιρεία εσωρούχων δίνει κατευθύνσεις

Tο γυναικείο στήθος μπορεί επίσης να διακριθεί σε επτά διαφορετικούς τύπους με βάση το σχήμα και τη μορφή του.

Μια αμερικανική εταιρεία εσωρούχων, ιδέα της πρώην CEO της Victoria’s Secret, αποφάσισε να δουλέψει πολύ σκληρά για την τέλεια εφαρμογή. Το σουτιέν πρέπει να είναι σύμμαχος της γυναίκας και προκειμένου η ThirdLove να εξασφαλίσει τέλειο κράτημα και άνεση, μελέτησε σε βάθος το γυναικείο σώμα. Όπως κάθε σωματότυπος είναι διαφορετικός και κάθε σώμα μοναδικό, το γυναικείο στήθος μπορεί επίσης να διακριθεί σε επτά διαφορετικούς τύπους με βάση το σχήμα και τη μορφή του.

Τα σουτιέν προσαρμόζονται συνήθως στην περίμετρο της γυναικείας πλάτης και τα cups βασίζονται στην προεξοχή του στήθους από το σώμα. Ωστόσο, η ThirdLove έχει στο site της έναν οδηγό προσωπικής μέτρησης, που λαμβάνει υπόψη και άλλα χαρακτηριστικά του μαστού προκειμένου να εντοπίσει το κατάλληλο μέγεθος σουτιέν, όπως το μήκος και την πληρότητά του.

Οι εικονογραφήσεις στο «Λεξικό Σχήματος Στήθους» απεικονίζουν μια σειρά τύπων μαστού με στόχο να κατευθύνουν σωστά τις γυναίκες στην επιλογή του μεγέθους και είδους σουτιέν που τους ταιριάζει.

Οι επτά τύποι περιλαμβάνουν το «στρογγυλό» στήθος, το οποίο είναι εξίσου γεμάτο στο πάνω και στο κάτω μέρος και το «ανατολικό δυτικό», όπου οι θηλές είναι στραμμένες προς τα έξω.

Ξέρεις ποιον από τους 7 τύπους στήθους έχεις;

Το «πλαϊνό σετ» περιγράφει τα στήθη που απέχουν αρκετά μεταξύ τους, ενώ τα στήθη που διαφέρουν σε μέγεθος ονομάζονται «ασύμμετρα». 

Ξέρεις ποιον από τους 7 τύπους στήθους έχεις;

Το λεξικό περιλαμβάνει επίσης το «σχήμα καμπάνας» για στήθη που είναι άδεια στην κορυφή και πλήρη στο κάτω μέρος. Το «λεπτό» σχήμα, όπου ο μαστός είναι λεπτός και οι θηλές δείχνουν προς τα κάτω και το σχήμα «σταγόνα» για στήθη που είναι στρογγυλά στο κάτω μέρος, αλλά λιγότερο γεμάτα στην κορυφή.

Ξέρεις ποιον από τους 7 τύπους στήθους έχεις;

Το λεξικό μαστού αποτελεί την πιο πρόσφατη προσπάθεια της βιομηχανίας εσωρούχων να αναγνωρίσει ότι τα σώματα των γυναικών ποικίλλουν. Η νέα τάση που θέλει να προσεγγίζεται σφαιρικά το ανθρώπινο σώμα, επιβραβεύεται από τους καταναλωτές που φαίνεται να εκτιμούν τέτοιες ενέργειες. Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν πια αρετουσάριστες φωτογραφίες μοντέλων στις διαφημίσεις τους, το σώμα και δη της γυναίκας αντιμετωπίζεται στις φυσικές του διαστάσεις και η άνοδος κερδών αντικατοπτρίζει την εκτίμηση των καταναλωτών προς όσους οικειοποιούνται ανάλογες πρακτικές. 

 

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice