Η καμπάνια #Insideandout της Intimissimi είναι αφιερωμένη στις δυναμικές γυναίκες

Ο φακός του Mario Testino εστιάζει στην ομορφιά και αυτοπεποίθηση που οι γυναίκες εκπέμπουν μέσα-έξω

62222-137653.jpg
A.V. Team |

Οι Irina Shayk, Dakota Johnson, Ana Ivanovic και Ella Mills, είναι οι τέσσερις διάσημες προσωπικότητες που εκφράζουν το ιδιαίτερο μήνυμα του ιταλικού lingerie brand. Πίσω από κάθε μία από αυτές τις εμπνευσμένες, επιτυχημένες γυναίκες κρύβεται αντίστοιχα ένα Perfect Bra: Εleonora, Elena, Sofia, Irina. Μία συλλογή από σουτιέν που γιορτάζει τη θηλυκότητα μέσα από διαφορετικά σχήματα και μεγέθη μαζί με το μήνυμα του brand, ότι με το σωστό σουτιέν κάθε γυναίκα μπορεί να νιώθει σίγουρη για τον εαυτό της.

Ιrina Shayk – Eleonora Bra

« Το σουτιέν Eleonora από τη συλλογή Basic είναι το αγαπημένο μου. Προσφέρει απίστευτα άνετη αίσθηση και μπορώ να το φοράω κυριολεκτικά 24 ώρες το 24ωρο: στα ταξίδια, στις εξόδους, στο red carpet. Έχει την τέλεια εφαρμογή!

Dakota Johnson – Elena Bra

«Αν ήταν να επιλέξω ένα σουτιέν, αυτό θα ήταν το Elena Bra. Ένα από τα αγαπημένα μου Intimissimi κομμάτια, ένα κομψό, μαλακό bralette από δαντέλα, που χαρίζει στο σώμα πολύ καλύτερη δομή».

Ana Ivanovic – Sofia Bra

«Τα σουτιέν της Intimissimi είναι τόσο άνετα και τέλεια από άποψη στήριξης όπως το ενισχυμένο balconette Sofia. Αν μπορούσα θα τα έπαιρνα όλα!

Ella Mills– Irina Bra

«Eρωτεύτηκα το σουτιέν Irina που φορούσα στη φωτογράφηση. Απλό, ελκυστικό και πολύ άνετο»

O Μario Testino συμπληρώνει από την πλευρά του για την καμπάνια: «To casting είναι υπέροχο αλλά μου άρεσε εξίσου η πρόκληση να επικοινωνήσεις μία underwear campaign μέσα από γυναίκες που είναι εντελώς ντυμένες. Ήθελα να συλλάβω το πώς δείχνουν αλλά και νιώθουν αυτές οι γυναίκες για τα εσώρουχα που φοράνε κάτω από τα ρούχα τους. Είναι ένας πολύ τολμηρός τρόπος για την Intimissimi να πουλάει εσώρουχα».

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice