349540-725334.jpg
Andreas-Stavrinides
Beauty

Οι εξομολογήσεις μίας μακιγιέζ

Η Σίσσυ Πετροπούλου έχει μακιγιάρει από τους ηθοποιούς του Λάνθιμου, μέχρι την Diamanda Galas

Το μακιγιάζ είναι μία υπόθεση με πολλές αποχρώσεις. Και πολλές ιστορίες πίσω από κάθε αποτέλεσμα.

Η Σίσσυ Πετροπούλου είναι ένα κορίτσι με ζωντάνια, φαντασία, κέφι και επαγγελματική εμπειρία σε όλες τις εκφράσεις του σύγχρονου μακιγιάζ. Είναι πιστοποιημένη, βραβευμένη επαγγελματίας μακιγιέζ  με εμπειρία 21 χρόνων στον τομέα των μέσων μαζικής ενημέρωσης και της διεθνούς μόδας, με συνεργασίες όπως η Ιταλική και Βραζιλιάνικη Vogue. Ακόμα, έχει μακιγιάρει τους ηθοποιούς σε ταινίες του Γιώργου Λάνθιμου και της Αθηνάς Τσαγκάρη, σε θεατρικές παραγωγές (Oops Comics, Cabaret,  Αντιγόνη του Ζάν Ανουίγ), σε διεθνείς τηλεοπτικές διαφημίσεις αλλά και στις μεγαλύτερες international διαφημιστικές καμπάνιες  που γίνονται στην Ελλάδα. Στο Λονδίνο συνεργάστηκε με το Cirque Du Soleil Taboo show σε μια υπέροχη φωτογράφηση. Επίσης, κάνει μεμονωμένες δημιουργίες στον ιδιωτικό τομέα με VIP  mobile spa & makeup services. Πρόσφατα με τον έξτρα ρόλο της παραγωγού & casting director &  make-up artist έκανε ένα πολύ ενδιαφέρον fashion film που λέγεται «Mandēlion» και βασίζεται στην Ελληνική λαογραφία το οποίο θα  ταξιδέψει στα διεθνή φεστιβάλ και έχει εξαιρετική αισθητική. Πριν λίγους μήνες στην Αγγλία δούλεψε σε μία πολύ ενδιαφέρουσα ταινία, film noir σε συνδυασμό Ιαπωνικού manga που λέγεται «The Terrible Tale of Henrietta Tate or The Gummer Gooseberry Incident» με πρωταγωνίστρια ένα πανέμορφο Supermodel από τη «στρατιά» των μοντέλων της Victoria’s Secret. Και πιο πρόσφατα επιμελήθηκε την ομορφιά της παρουσιάστριας και της μπάντας που εμφανίστηκε στη φετινή λαμπρή εκδήλωση των βραβείων της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου 2017 της οποίας είναι επίσης και μέλος.  

Ζητήσαμε από την Σίσσυ Πετροπούλου να μας οδηγήσει στον κόσμο της και τα μυστικά του.

Σίσσυ Πετροπούλου

(Photo: Yorgos Lanthimos)

Πώς έφτασες στο μακιγιάζ; Ήταν μία «απευθείας» αγάπη ή περιπλανήθηκες σε άλλες μορφές καλλιτεχνικής δημιουργίας;

Από πάντα ήμουν εραστής της τέχνης και κυρίως της εικόνας. Πάντα με γοήτευε και με συγκινούσε το φως που φώτιζε τα υπέροχα πρόσωπα του Caravaggio και  του Rubens, τα θαυμάσια γλυπτά του Πραξιτέλη και του Λυσίππου που είναι γεμάτα με απερίγραπτη ομορφιά, ευγένεια, αρμονία, κάλλος  και χάρη. Καθώς και από τους ήχους και τα χρώματα της φύσης που είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να κατανοηθεί και ν’ αποτυπωθεί το μεγαλείο της ομορφιάς της. Σε μικρή ηλικία πήγα σ’ ένα εργαστήρι ζωγραφικής και μου άρεσε πολύ να δουλεύω με κάρβουνο το φως και τη σκιά. Μεγαλώνοντας ήθελα να κάνω συντήρηση έργων τέχνης που είναι η μεγάλη μου αγάπη αλλά κατέληξα να αφοσιωθώ στο Μακιγιάζ, λόγω της άλλης μεγάλης μου αγάπης που είναι  το Σινεμά, όπου η προσέγγισή μου δεν απέχει από την προσέγγιση της συντήρησης έργων τέχνης, εννοώ να βγάλεις στο φως την ομορφιά του έργου που έχεις στα χέρια σου.

Γιατί μακιγιάζ; Τι είναι αυτό που σε κρατάει και σε γοητεύει σ’ αυτό;

Λατρεύω το Μακιγιάζ για πολλούς και διαφόρους λόγους. Αρχικά, γιατί έχω την διορατικότητα και μπορώ να τονίσω και ν’ απογειώσω την εσωτερική ομορφιά που έχει ο καθένας μας μέσα του. Μακιγιάζ γιατί έχει ενδιαφέρον το πώς ο κάθε μακιγιέρ μακιγιάρει ένα πρόσωπο σύμφωνα με την αισθητική  και το point of view που έχει. Επίσης,  γιατί βρίσκω πολύ ενδιαφέρον το πόσο διαφορετικά μπορεί ν’ αποδοθεί ένα πρόσωπο από τον κάθε μακιγιέρ. Μακιγιάζ γιατί μ’ αρέσει να δημιουργώ χαρακτήρες. Όταν παρακολουθείτε μία ταινία σαν θεατής, το μακιγιάζ είναι προέκταση του κουστουμιού και σας δίνονται υποσυνείδητα κάποιες πληροφορίες για το τι χαρακτήρας είναι αυτός που έχετε μπροστά σας και είναι μια υπέροχη διαδικασία αυτή για μένα.

Σίσσυ Πετροπούλου

Μακιγιάροντας τον Γιώργο Χρανιώτη. (Photo: Andreas Stavrinides)

Η δουλειά σου έχει τόσα πολλά παρακλάδια. Θα ήθελα για το καθένα να μας έδινες μία περιγραφή: τι είναι για σένα και τι το κάνει να διαφέρει από τα άλλα;

  • Beauty/Fashion: Ένα παιχνίδι χρωμάτων και δημιουργίας. Απαιτεί διεξοδική προσοχή στην κάθε του λεπτομέρεια και πρέπει να ξέρεις πολύ καλά πότε πρέπει να σταματάς –αυτό είναι  κοινό χαρακτηριστικό σε όλους τους τομείς οποιοδήποτε μακιγιάζ κάνω.
  • Cinema: Η περιγραφή του κάθε χαρακτήρα με υποσυνείδητο μήνυμα που αποτυπώνεται μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου με απόλυτα διακριτικό τρόπο και άρτια τεχνική γιατί δεν υπάρχει photoshop και η κινηματογραφική οθόνη που προβάλλεται η ταινία είναι τεράστια και φαίνονται όλα σε υπερφυσικό μέγεθος. Επίσης, λόγω της ψηφιακής τεχνολογίας καταγράφεται σε υπερβολή το κάθε τι (πόροι, ρυτίδες, η ποσότητα της ενυδατικής, του foundation και της πούδρας θα βάλεις).
  • Διαφήμιση: Είναι για το συνεργείο (τους ανθρώπους δηλαδή πίσω από την κάμερα) ένας  αγώνας ταχύτητας και τελειότητας.
  • Body Make-up: Μπορείς να παίξεις πολύ με το Body Make-up, από το να κανείς  μια επιδερμίδα να φαίνεται τέλεια και υγιής χωρίς να φαίνεται Μακιγιαρισμένη, όπου είναι και η εξειδίκευσή μου, μέχρι να ζωγραφίσεις πάνω σ’ αυτό ή να το χρησιμοποιήσεις σαν  prop στον χώρο.
  • Θέατρο/ Performance: Το θέατρο είναι το μεγαλείο της απευθείας και της άμεσης επαφής με όλο το έργο (ηθοποιοί, σκηνικά, ρούχα, μακιγιάζ κτλ). Είναι κάτι ζωντανό που εξελίσσεται εκείνη τη στιγμή μπροστά σου και δίνω μεγάλη σημασία να τονιστούν σωστά τα χαρακτηριστικά των ηθοποιών και να δημιουργήσω το καταλληλότερο βλέμμα για να βοηθήσω με την σειρά μου τους ηθοποιούς να μπουν περισσότερο στους ρόλους τους, να τους φτιάξω δηλαδή ένα προσωπείο. Στο θέατρο παίζεις πολύ με την απόσταση, οπότε όλα πρέπει να είναι ευδιάκριτα από απόσταση και το άλλο βασικό είναι ότι το μακιγιάζ πρέπει να έχει διάρκεια, από τη μια κάτω από τους δυνατούς προβολείς και από την άλλη να μην επηρεάζεται από ιδρώτα (γιατί ο ρόλος ή κάποια παράσταση χορού μπορεί να απαιτεί έντονη κινησιολογία) και  τέλος να μην επηρεάζεται από τα χρώματα, από τις αλλαγές της θερμοκρασίας του φωτισμού και φυσικά να είναι σταθερό για να μην λερώνονται τα ρούχα (αυτό το φροντίζω σε όλα τα μακιγιάζ που κάνω).
  • Αναζωογόνηση: Δίνω πολύ μεγάλη σημασία και προσοχή στην προετοιμασία της επιδερμίδας  πριν το μακιγιάζ. Τα τελευταία χρόνια ασχολούμαι, παράλληλα με το μακιγιάζ, και με την Αντιγήρανση -Φυσικό Λίφτινγκ της επιδερμίδας όπου έχει άμεσα και εντυπωσιακά ορατά αποτελέσματα. Επιφέρει εξωτερική & εσωτερική αναζωογόνηση και ευεξία και είναι ιδανικό για άντρες και  γυναίκες.
  • Red Carpet Make-up: Έχω κάνει την διατριβή μου πάνω στο Red Carpet Make-up. Είναι το μεγαλύτερο goal και με εξιτάρει πολύ γιατί είναι ένα μακιγιάζ που περιλαμβάνει όλα τα παραπάνω γιατί δεν ξέρεις με τι θερμοκρασία φωτός θα φωτογραφηθεί το talent σου, με τι φακό, τι μέγεθος  κάδρου  (γενικό, μεσαίο ή μακρινό), από ποια γωνία θα γίνει η λήψη, πόσο δυνατά θα είναι τα flash lights κ.α.. Είναι ένα μακιγιάζ που πρέπει  αφενός η επιδερμίδα (πρόσωπο και σώμα) να φαίνεται φυσική, υγιής και λαμπερή και αφετέρου να έχει πολύ μεγάλη διάρκεια (γιατί δεν μπορείς να τρέξεις και να ρετουσάρεις το talent σου) και να φαίνεται σωστό και τέλειο από κοντινή και από μακρινή απόσταση από οποιαδήποτε μάρκα φωτογραφικής κάμερας  φωτογραφηθεί –γιατί και αυτό είναι κάτι που δεν γνωρίζεις. Τα προϊόντα που χρησιμοποιώ σε αυτές τις περιπτώσεις είναι  εξειδικευμένα και πάντα τελευταίας τεχνολογίας.

Σίσσυ Πετροπούλου

Από τα Βραβεία Ίρις 2017 της Ελληνικής Ακαδημίας Κινηματογράφου. Από αριστερά προς τα δεξιά: Βασίλης Μπαρμπαρίγος (σχεδίασε τα ρούχα της παρουσιάστριας και της τραγουδίστριας), Δάφνη Λάζου (Daphne and the Fuzz), Σίσσυ Πετροπούλου (που επιμεληθηκε αντίστοιχα το μακιγιάζ της παρουσιάστριας και της τραγουδίστριας) και Κατερίνα Βρανά (stand up comedian + παρουσιάστρια της βραδιάς).

Ποιο από τα παραπάνω είναι πιο κοντά σε σένα σαν ιδιοσυγκρασία; Και με ποιο τρόπο;

Μμμ.. δύσκολη απάντηση.. θα επιλέξω το Red Carpet Make-up που είναι και το πιο δύσκολο γιατί δεν μπορείς να το ελέγξεις  και  μ’ αρέσει να εξελίσσομαι και να ξεπερνάω τον εαυτό μου.

Σίσσυ Πετροπούλου

Η Σίσσυ Πετροπούλου backstage με την Diamanda Galas. Αυτό ήταν το "πιο healthy" μακιγιάζ της βραδιάς, για να υποδεχθεί τους φανς στο καμαρίνι μετά την παράσταση.

Μία δουλειά σου από την κάθε κατηγορία που ξεχωρίζεις και γιατί;

  • Beauty: Η πρώτη μου συνεργασία με την Franca Sozzani και τον Ανδρέα Σταυρινίδη που με επέλεξε και μ’ εμπιστεύτηκε για το project του περιοδικού Vogue Italia στο Μιλάνο στα γραφεία και στούντιο του περιοδικού. Γιατί... πόσες πιθανότητες έχει κάποιος  χωρίς ατζέντη να κάνει  μια τέτοια δουλειά;
  • Cinema: Η πρώτη ταινία που αποφάσισα ν’ αναλάβω το μακιγιάζ, η  «Κινέττα» σε σκηνοθεσία Γιώργου Λάνθιμου. Γιατί είναι από τις αγαπημένες μου δουλειές και εμπειρίες.
  • Διαφήμιση: To θρυλικό διαφημιστικό που είχαμε κάνει με τον Λάνθιμο με την ατάκα «Put the cot down slowly» που πιστεύω ότι το θυμούνται όλοι. Eίχε υπερβολική πλάκα όλη η διαδικασία του γυρίσματος και δεν μπορούσαμε να συγκρατήσουμε τα γέλια μας!
  • Body Make-up: Τα εκατοντάδες ψεύτικα μαυρίσματα που έχω κάνει σε παιδάκια, μοντέλα, μεγάλους ανθρώπους, body builders κλπ. για τις ανάγκες φωτογραφήσεων και διαφημιστικών ταινιών που υπάρχουν διάφορα  don’t: πρέπει να είναι αδιάβροχα (γιατί μπορεί να κολυμπάνε ή να έρχονται σ΄επαφή με το νερό), να έχουν διάρκεια για τουλάχιστον 15 ώρες γυρίσματος και να μην λερώνονται τα ρούχα. Μια δουλειά που ξεχωρίζω σ’ αυτόν τον τομέα είναι που κάλυψα κάποια πολύ έντονα και σκούρα τατουάζ στο χέρι μιας κοπέλας  η οποία  έβαζε το χέρι της σ’ ένα δοχείο με πάγο να πάρει παγάκια... ήταν μεγάλη σπαζοκεφαλιά για να βρω τη λύση μιας και δεν υπάρχουν στην Ελληνική αγορά  πολλά επαγγελματικά προϊόντα για να μας καλύψουν όλες τις ανάγκες μας (εννοώ ότι η κάλυψη έπρεπε να είναι πάρα πολύ σταθερή και αδιάβροχη). Το γύρισμα έγινε στην Αττική Riviera για μια μεγάλη Γαλλική διαφημιστική καμπάνια  ενός γνωστού αναψυκτικού.
  • Θέατρο: Η συνεργασία μου με τον Λάνθιμο στο αγαπημένο θέατρο Αμόρε για την πολυβραβευμένη παράσταση «Νεκρή Φύση σε χαντάκι». Η προσέγγιση στο μακιγιάζ ήταν καθαρά κινηματογραφική και είχε πολύ ενδιαφέρον όλη η διαδικασία της προετοιμασίας γιατί ήταν τελείως διαφορετική.
  • Performance: Η χαρά και η τιμή που επιλέχτηκα από τη συγκλονιστική iconic & legendary Diamanda  Galas να αναλάβω το μακιγιάζ της σε κάποια  συναυλία της. Είχα τόσο τρακ που θα την συναντούσα, γιατί την θαυμάζω χρόνια σαν καλλιτέχνη, καταλήξαμε να κάνουμε hi-5 και να γελάμε και η ώρα προετοιμασίας κράτησε υπερβολικά πολύ γιατί λέγαμε συνέχεια αστεία και κάναμε πλάκα.
  • Αναζωογόνηση: Ασχολούμαι πάνω από 7 χρόνια μ’ αυτό τον τομέα. Έψαχνα έναν άμεσο και γρήγορο τρόπο-τεχνική που να μην χρειάζεται να ξεβαφτεί ο ηθοποιός και να  ξυπνάει η επιδερμίδα και να φαίνεται ξεκούραστη & λαμπερή και ταυτόχρονα να χαλαρώνει ο νους και να γεμίζει ενέργεια το σώμα. Γιατί σ’ ένα γύρισμα που ξεπερνάει τις 10 ώρες  κάτω από τους δυνατούς προβολείς η επιδερμίδα θαμπώνει και το βλέμμα κουράζεται. Έχω διδαχτεί πάνω από 5 διαφορετικές τεχνικές και έχω φτιάξει τη δική μου, η οποία διαμορφώνεται και προσαρμόζεται ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός  ξεχωριστά. Αυτό που μ’ αρέσει σ’ αυτόν τον τομέα, είναι το χαμόγελο που αποκτούν όλοι όταν αντικρίζουν το αποτέλεσμα στον καθρέφτη σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα και το πώς αισθάνονται μετά από αυτή την θαυμάσια εμπειρία. Πάντα το προτείνω πριν  από κάποια σημαντική εμφάνιση.
  • Red Carpet Make-up: Στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας, όπου είχαμε πάει σχεδόν όλο το crew του «Attenberg»  και κοιταζόμασταν όλοι  στο κόκκινο χαλί  «περίεργα» και με θαυμασμό ο ένας για τον άλλον  γιατί ήμασταν περιποιημένοι και καλοντυμένοι και δεν είχαμε καμία σχέση με το πώς ήμασταν κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων. Ένα βράδυ που ήμασταν οι μόνοι επιβάτες με το τελευταίο δρομολόγιο από το Lido στη Βενετία, ο οδηγός μας  έκανε ιδιωτικό τουρ και μας άφησε ακριβώς στο κανάλι που μέναμε! Απίστευτη εμπειρία.

Σίσσυ Πετροπούλου

Η Σίσσυ Πετροπούλου στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας

Το μακιγιάζ για τον κινηματογράφο προϋποθέτει μία καλλιτεχνική και κινηματογραφική παιδεία; Ή είναι τεχνική περισσότερο;

Φυσικά! Προϋποθέτει κλασική κινηματογραφική παιδεία όλης  της ιστορίας του κινηματογράφου, του κοστουμιού, την ιστορίας της τέχνης, γνώσεις για τις κάμερες, τους φακούς  και τα φώτα, μεγάλη αφοσίωση και πολύ υπομονή. Πολύ βασική είναι η εμπειρία και οι γνώσεις του κάθε τύπου επιδερμίδας  και πώς ν΄αντιμετωπιστεί άμεσα οτιδήποτε συμβεί. Επίσης, το να έχεις αισθητική , κάτι το οποίο είναι χάρισμα και δεν μπορεί να διδαχτεί, γεννιέσαι μ’ αυτό. Είναι λοιπόν ένας  συνδυασμός πολλών και διαφορετικών τομέων. 

Σε ποιον τομέα της δουλειάς σου επιτρέπεται το χιούμορ και η πιο τολμηρή έκφραση;

Στους εκκεντρικούς χαρακτήρες της ζωής που μιμείται ο κινηματογράφος, το θέατρο και η μόδα.

Σε ποια ταινία θα ήθελες να έχεις κάνει το μακιγιάζ;

Στο The Rocky Horror Picture Show,  στο Elizabeth, στο Orlando, στο Cabaret, στο Grease, στον Μάγο του Οζ, στην Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων, στο Dracula  του Bram Stoker  που σκηνοθέτησε ο Coppola, στο Blade Runner και  στις ταινίες του Tim Burton. Θα θελα πολύ επίσης να συνεργαστώ με τον τεράστιο καλλιτέχνη Man Ray.

Εσύ πώς βάφεσαι; Τι προτιμάς; Τα αγαπημένα σου χρώματα:

Είμαι πολύ συγκεκριμένη στο μακιγιάζ που κάνω στον εαυτό μου. Συνήθως φοράω ματ κλασικό κόκκινο κραγιόν και βάζω gloss στα βλέφαρά μου. Κάποιες άλλες φορές, ανάλογα με τη διάθεσή μου, μπορεί να κάνω σκούρο έντονο smoky ή cat eyes με μάτ κλασικό κόκκινο ή βυσσινί κραγιόν.

Ποια είναι τα είδωλά σου στον τομέα του μακιγιάζ;

Ο Allan Snyder, ο Serge Lutens , η Pat McGrath, η Val Garland και τα υπέροχα eyeliner του Νίκου Ξεπαπαδάκου.

Ποιο είναι το πιο περίεργο πράγμα που έχει χρειαστεί να κάνεις στη δουλειά σου;

Να μακιγιάρω στα πιο περίεργα μέρη, περίεργες ώρες, σε δύσκολες συνθήκες  και  φυσικά να είναι σωστό και άρτιο το αποτέλεσμα στην κάμερα (π.χ. να είμαστε όρθιοι, σε παγκάκια, στην μέση του δρόμου, σε τουαλέτες, σε οικοδομές, αρκετές φορές χωρίς φως και άλλες τέτοιες διάφορες «επικίνδυνες αποστολές» χαχα) . Το άλλο που μου έχει ζητηθεί (και πλέον το διασκεδάζω, γελάω και βρίσκω ότι έχει πολύ πλάκα)  είναι ότι μέσα σε μία ώρα πρέπει να είχα έτοιμες με φουλ απαιτητικό μακιγιάζ εποχής  60ς (eyeliner, ψεύτικες βλεφαρίδες κτλ) 10..15 κοπέλες για κοντινό πλάνο και όλο αυτό μόνη μου χωρίς βοηθό.

Με ποιόν τρόπο «διαβάζεις» τους χαρακτήρες ενός έργου που πρέπει να μακιγιάρεις για το θέατρο;

Αρχικά διαβάζω το έργο και  μελετάω τα πρόσωπα που παίζουν. Κατόπιν συζητάω με τον-την σκηνοθέτη για το τι θα ήθελε να κάνουμε. Στη συνέχεια παρακολουθώ πρόβες όπου εμπνέομαι από τις  εκφράσεις , τα χαρακτηριστικά και την ενέργεια των ηθοποιών. Ανάλογα με τον φωτισμό της παράστασης και μετά από κάποιες  δοκιμές , καταλήγουμε στο μακιγιάζ του καθενός.

Ποιες είναι οι διαφορές της δουλειάς σου μεταξύ Αθήνας και Λονδίνου;

Το ότι οι περισσότεροι στην Αγγλία ξέρουν τι σημαίνει Μακιγιάζ και δεν είναι αδαείς ή ημιμαθείς όπως , δυστυχώς, είναι στην Ελλάδα οι οποίοι είναι αρκετοί και σε στρατηγικές θέσεις. Επίσης στην Αγγλία γνωρίζουν από που ξεκινάει και που σταματάει η δουλειά της κάθε ειδικότητας κάτι που επίσης στην Ελλάδα υπάρχει, δυστυχώς, άγνοια. Και τέλος, στην Αγγλία ξέρουν γιατί έχουν επιλέξει  εμένα για ν’ αναλάβω το project που μου προτείνουν ενώ στην Ελλάδα είναι πολύ λίγοι αυτοί που γνωρίζουν τις διαφορές ανάμεσα στους Μακιγιέρ και για πιο λόγο να επιλέξουν εμένα ή κάποιον άλλον.

Ακούς μουσική όταν μακιγιάρεις; Και τι είδους;

Συνήθως ακούω Τρίτο πρόγραμμα ή τίποτα για να συγκεντρωθώ και  «ν’ αφουγκραστώ» το talent που έχω απέναντι μου.

Από πού εμπνέεσαι;

Από παντού! Από την Ιερή Γεωμετρία. Από το Punk και το Glam Rock κίνημα, από τα  Μαθηματικά και την Γεωμετρία, από τους ανθρώπους που μ’ αρέσει να χαζεύω και να παρατηρώ στα μέσα συγκοινωνίας και στο δρόμο, τους ήχους και τη μουσική, τα χρώματα που υπάρχουν στην φύση και στο ζωικό βασίλειο. Από την κάθε μορφή τέχνης  και με μεγαλύτερη αδυναμία στον Ελληνισμό (από το design, τα κοσμήματα, την αρχιτεκτονική, τη μουσική, από μια απλή λέξη που μπορεί ν’ αναφέρει κάποιος και μπορεί να είναι τυχαία και άσχετη). Από τη δεκαετία του ’20 που είναι η αγαπημένη μου. Από την Αφαίρεση (Minimalism) και από τα Γαλλικά Καμπαρέ. Από την Αρχαία Ελληνική Τραγωδία και το Γιαπωνέζικο θέατρο Νο. Από όλα και παντού.

Τρία διάσημα πρόσωπα που θα ήθελες να έχεις μακιγιάρει.

Θα ήθελα να τονίσω τα υπέροχα μάτια του Buster Keaton γι’ αυτό το ανεπανάληπτο και πολύ εκφραστικό βλέμμα που έχει. Τον πολυδιάστατο David Bowie γιατί είναι από τους πιο σημαντικούς καλλιτέχνες που έχουν περάσει από την Γη και μας δίδαξε πολλά. Την υπερταλαντούχα Jennifer Lopez για τα ιδιαίτερα undertones που έχει στην επιδερμίδα της.


Περισσότερα εδώ

Top Reads

Δείτε ακόμα

Στην Athens Voice