Ελλαδα

Ο ΟΟΣΑ επιθεωρεί το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα

«Ήρθαν, είδαν, έφριξαν»

62224-137655.jpg
Newsroom
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
374860-773693.jpg

«Ήρθαν, είδαν και έφριξαν» τα δυο στελέχη του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ), που επιθεώρησαν το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, για να δουν κατά πόσον εναρμονίζεται με τη λεγόμενη «εργαλειοθήκη» του Οργανισμού (Σ.Σ. δηλαδή μια λίστα αναγκαίων μεταρρυθμίσεων σε διάφορα πεδία, στην περίπτωσή μας την εκπαίδευση).

Λεπτομερέστερα, σύμφωνα με το κεντρικό θέμα των «Νέων» σήμερα Τρίτη, από τις συζητήσεις με ποικίλους εκπροσώπου εκπαιδευτικών δομών στην Ελλάδα, οι Ευρωπαίοι ειδικοί, μια Γαλλίδα κι ένας Πολωνός,  κατέγραψαν, ανάμεσα στ΄ άλλα, τα εξής:

  • Την άγνοια του υπουργείου Παιδείας σχετικά με το πόσα χρήματα ξοδεύονται στον τομέα του
  • Τη μη αξιολόγηση των εκπαιδευτικών  
  • Την απουσία μάνατζερ – μάνατζεμεντ από τα σχολεία  
  • Την ανάγκη υπογραφής από τέσσερις υπαλλήλους και την περιφερειάρχισσα Αττικής  για να πάει ένα σχολείο στην Ακρόπολη
  • Το ότι το 1/3 των βιβλίων που μοιράζονται στα παιδιά δε διδάσκοντα πλήρως, γιατί κομμάτια τους καταργούνται μεσοχρονίς
  • Την πολυδιάσπαση των ανώτατων και ανώτερων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων σ΄ όλη την Ελλάδα
  • Την ειρωνική δήλωση του προέδρου των ιδιοκτητών Ιδιωτικών σχολείων ότι ευχαριστεί την κυβέρνηση που «μας αφήνει ακόμα να προσλαμβάνουμε  το προσωπικό μας με κριτήρια που εμείς επιλέγουμε»
  • Το έντονο φροντιστηριακό φαινόμενο στην Ελλάδα
  • Το ότι σπάνια τα φροντιστήρια κόβουν αποδείξεις πλήρους ποσού, ενώ τα ιδιαίτερα ποτέ
  • Τη χαμηλή αμοιβή των εργαζόμενων στα φροντιστήρια. 

(Στη φωτογραφία ο πρωθυπουργός κ. Τσίπρας, ο υπουργός Παιδείας κ. Γαβρόγλου και ο υφυπουργός του κ. Ζουράρις). 

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ