ΔΕΙΤΕ ΤΟ SITE

Στο μέλλον ο δικαστής θα είναι ένα λογισμικό

Και η ετυμηγορία θα προκύπτει μετά από έλεγχο των εγκεφαλικών αποτυπωμάτων
29
Η σχέση νομικής και νευροεπιστήμης αναμένεται
29

Στις δικαστικές αίθουσες είναι ζητούμενο αν μια παράνομη πράξη τελέσθηκε με πρόθεση, στα εργαστήρια των νευροεπιστημόνων, η ανίχνευση «αποτυπωμάτων» εγκεφαλικής δραστηριότητας δείχνει πιο ξεκάθαρα τα πράγματα, σύμφωνα με τους επιστήμονες.

Οι Αμερικανοί νευροεπιστήμονες πιστεύουν ότι βρήκαν ένα τρόπο να «διαβάζουν» τον εγκέφαλο και να δίνουν απάντηση αν ένα έγκλημα διαπράττεται ή όχι από τον κατηγορούμενο με πλήρη επίγνωση των πράξεών του.

Οι ερευνητές του Ινστιτούτου Ερευνών Carilion του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου της Βιρτζίνια (Virginia Tech), με επικεφαλής τον νευροεπιστήμονα Ριντ Μόνταγκιου, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό της Εθνικής Ακαδημίας Επιστημών των ΗΠΑ (PNAS), χρησιμοποίησαν την τεχνική της λειτουργικής μαγνητικής απεικόνισης (fMRI) για να καταγράψουν την εγκεφαλική δραστηριότητα 40 ατόμων 20 έως 40 ετών.

Η μελέτη του εγκεφάλου γινόταν την ώρα που οι συμμετέχοντες προσομοίωναν σε οθόνη υπολογιστή την εισαγωγή ναρκωτικών ή λαθραίων αγαθών μέσω ενός εικονικού σημείου τελωνειακού ελέγχου στα σύνορα μιας χώρας. Η νέα μελέτη βασίσθηκε σε πειράματα παρακολούθησης σε πραγματικό χρόνο του εγκεφάλου ανθρώπων που εμπλέκονταν σε εικονική παράνομη δραστηριότητα.

ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ AV