Κινηματογραφος

H Athens Voice το ήξερε: Ο θρίαμβος της Ζακλίν Λέντζου στο Φεστιβάλ Καννών

Το φιλμ «Έκτορας Μαλό: H Τελευταία Μέρα της Χρονιάς» απέσπασε το πρώτο βραβείο καλύτερης ταινίας μικρού μήκους

62222-137653.jpg
A.V. Team
1’ ΔΙΑΒΑΣΜΑ
atk_8731.jpg
© Θανάσης Καρατζάς

Διαγωνίστηκε στο τμήμα της Εβδομάδας Κριτικής με τη ταινία μικρού μήκους «Έκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς» και διακρίθηκε κερδίζοντας το πρώτο βραβείο. Η Ζακλίν Λέντζου που σκηνοθέτησε και έγραψε το σενάριο του φιλμ που μελετά τον τραγέλαφο της μοναξιάς, μετά την αριστουργηματική «Αλεπού» και το «Hiwa» που ξεχώρισαν και προβλήθηκαν σε διεθνείς διοργανώσεις, απέσπασε τις καλύτερες εντυπώσεις δείχνοντας πως το μέλλον της ανήκει αλλά και πως το νέο ελληνικό σινεμά έχει πολλά να δείξει.

30725337_150878772418349_7664796609217036288_o.jpg
© facebook.com/whatitmeanstobelong

Η Athens Voice είχε ξεχωρίσει την ταλαντούχα κινηματογραφίστρια στο μεγάλο της αφιέρωμα Next Big Thing, στο τεύχος 640, και όπως έγραφε χαρακτηριστικά ο Στέφανος Τσιτσόπουλος είναι ένα «από τα πιο κοχλάζοντα και σπαρταριστά πρόσωπα του νέου ελληνικού σινεμά – μια sui generis σκηνοθέτις».

jack_cannes_1.jpg

Οι συντελεστές του φιλμ «Έκτορας Μαλό: Η Τελευταία Μέρα της Χρονιάς»

Παραγωγή: Φένια Κοσοβίτσα
Διεύθυνση Φωτογραφίας: Κωνσταντίνος Κουκουλιός
Μοντάζ: Δώρα Μασκλαβάνου
Ήχος: Λέανδρος Ντούνης, Νίκος Λιναρδόπουλος
Σκηνικά: Λόρα Αν Λούκας, Εύα Γκουλάκου

30714286_151424995697060_189371640725897216_o.jpg
© facebook.com/whatitmeanstobelong

Παίζουν: Σοφία Κόκαλη, Νίκος Ζεγκινόγλου, Κατερίνα Ζησούδη, Γιάννης Παπαδόπουλος, Νίκος Παναγιωτόπουλος, Φαίδρα Τσολίνα, Προμηθέας Αλειφερόπουλος

cannes_jack_2.jpg

Γιατί πιστεύαμε πως η Ζακλίν Λέντζου είναι Next Big Thing

Από τα πιο κοχλάζοντα και σπαρταριστά πρόσωπα του νέου ελληνικού σινεμά – μια sui generis σκηνοθέτις που με την «Αλεπού» (2016) και το «Hiwa» (2017), και οι δύο μικρού μήκους, κατάφερε να κάνει έναν κινηματογράφο όπου όνειρο και πραγματικότητα, ρεαλισμός και ποίηση, συνθέτουν μια ολόδική της γλώσσα κι έναν εκφραστικό κώδικα που τόσο έχει ανάγκη ο νέος ελληνικός κινηματογράφος.

Από τον Ίψεν έως τον Σάλιντζερ και από τη Μανίλα έως την Αθήνα, οι ήρωες των δύο ταινιών της βιώνουν άγριες και απελπισμένες ενηλικιώσεις, διαψεύσεις και ζωές μέσα σε κινούμενη άμμο. «Χεράτη» κάμερα, υπαρξιακή παρατήρηση και ίλιγγος συνάμα, ομαδική δουλειά, και ορίστε μια σκηνοθέτις που μας κάνει με αδημονία να περιμένουμε την πρώτη της μεγάλου μήκους ταινία. Και για το 2018, Ζακλίν; «Απότομη συνειδητοποίηση: 2018 ίσον η τελευταία μου χρονιά πριν τα 30 / Θα αποπειραθώ να γυρίσω την πρώτη μου ταινία μεγάλου μήκους / Θα κάνω συνεχείς ασκήσεις ψυχραιμίας / Βιβλίο. Να γράψω, να διαβάζω / Κραβμαγκά: σύστημα αυτοάμυνας που διδάσκει πώς να ξεπερνιούνται όλων των ειδών οι επιθέσεις και η βία / Μουσική. Η Λέξη, λέξεις».-Στέφανος Τσιτσόπουλος

ΠΡΟΣΦΑΤΑ

ΤΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ